יש פה מרחב בשבילך

לקבל תמיכה אישית וכלים לדרך עצמאית

יש פה מרחב עבורך

לקבל תמיכה אישית וכלים לדרך עצמאית

לפעמים זה לא קל ומאד מאתגר, ואפילו מרגיש שנסיבות החיים חזקות יותר מאיתנו.

לפעמים, יש פער בין איך שזה נראה, לבין איך שאנחנו רוצים שזה יראה, וזה מרגיש מתסכל מאד להיות תקועים בפער הזה, למרות כל המאמץ והעבודה הקשה.

לפעמים, זה "כאילו" הכל בסדר, אבל משהו מרגיש חסר. מסתובבים בתחושה שקשה לשים אותה במלים, אולי ריקנות, או חוסר סיפוק, או חוסר שמחת חיים. לפעמים זה אפילו לוקח אותנו לאשמה, כי לכאורה "אין על מה להתלונן", אבל יש. ומותר לרצות יותר ממה שזה. וכל  כך חשוב, להיות אותנטיים וקשובים לעצמנו ולרצון הלב.

יש עוד. אינספור מצבים, התמודדויות – בתוכנו ובחוץ, תחושות, מחשבות, רגשות, אתגרים, כאבים, חלומות להגשים. וגם, המון יופי ודברים להכיר תודה עליהם ואפשרויות מרהיבות לחיים שטרם גילינו. מלא צבעים זורמים יחד, בתוך הקיום של להיות בני אנוש והוויות רב מימדיות בו זמנית. זה לא תמיד פשוט.

בעיני, יש בנו כוח אדיר שלא מהעולם הזה, ויכולת לחולל ריפוי ושינוי בכל עת, גם אם זה מרגיש אחרת וגם אם אין לנו מושג מה לעשות. רובנו חווינו ולמדנו לחיות מתוך כללי המישור הפיזי – זמן, מאמץ, דואליות, לינאריות, שיפוט ועבודה קשה. יש דרך אחרת. בכל שלב, אפשר להתחבר לעוצמות שלנו וליצור חדש, מתוך כללי משחק חדשים.

זכות עבורי לסייע לך להתחבר לכוח הפנימי שלך, לנוע דרך כל אתגר, וליצור חיים בהלימה למשאלות ליבך.

מה מאתגר אותך?

מה היית רוצה לשנות או להגשים?

המרחב הזה מזמין אותך

לקבל כלים וסיוע אישי ליצור חיים יותר: קלים, שפויים, בריאים, רגועים, מודעים ושמחים. לדעת איך לנווט בתוך הכאוס במודעות, נוכחות, כוח פנימי, איזון ושלום. לגלות מי הנך באמת ולחיות מתוך העוצמה והמהות האמיתית שלך. זו גם הזמנה להרגיש ולדעת שאינך לבד, להרגיש שיש לך גב, ולראות את היקום פועל למענך. ואם יש לך שליחות בלב לטפל או ללמד, אולי יעניין אותך גם להיכנס למרחב למטפלים ומורים כאן>


אשמח לסייע לך מכל הלב. טליה

אם טרם הכרנו, הנה קצת עלי >

מגוון אפשרויות עבורך:

לריפוי ואיזון גוף-נפש, העצמה אישית, התפתחות רוחנית, כלים לשינוי עצמי, לטפל בעצמך ובאחרים, לממש את היעוד, לחיות בשפע והגשמה.

במגוון פורמטים:

טיפול וליווי אישי, חניכות מעצימות, סדנאות מודעות-מעשית, קורסי הסמכה מקצועית, תוכן דיגיטלי, יעוץ עסקי-תודעתי.

תודה שבחרת להגיע לכאן

תודה שבחרת להגיע לכאן…

מרגש שהגעת לכאן. שמי טליה פרנקל. פעם הייתי במקום קשה, מתאבל והישרדותי. במקום הכואב שהייתי בו, לא ראיתי מוצא ובכל זאת, הכל השתנה, ואני חיה את השליחות שלי באושר. לפני כ- 22 שנה, בחרתי לצאת למסע עמוק פנימה, במהלכו עברתי ריפוי עמוק, התעצמתי והתפתחתי תודעתית, החיים שלי החלו להשתנות מפנים-החוצה, והתחלתי לקלוט מה אנחנו באמת מסוגלים ליצור.

אני מלמדת ומטפלת ברמת השרון, אונליין ומרחוק. מטפלת בכל נושא, בכל עניין פיזי, רגשי ובחיים. מדריכה ומייעצת באופן פרטני, מלווה בתהליכי התפתחות והעצמה מותאמים אישית, מכשירה ומלווה מטפלים, חונכים ומורים (מקצועית ותודעתית). זאת זכות גדולה.

אשמח מאד לסייע לך מול כל קושי או אתגר מכל סוג, להתחזק ולחולל שינוי, להתפתח רוחנית, לממש את עצמך ולחיות את החיים שהיית רוצה שיהיו לך. זה יכול להיות בטיפול/ליווי אישי או לקבל כלים ולצאת לדרך עצמאית משלך. המסע האישי שלי הראה לי מה באמת אפשרי. יש בי אמון מלא בכוח הריפוי וההגשמה שיש בכולנו. אשמח לסייע וללוות אותך יד ביד. למידע נוסף אפשר לגלול למטה ובכל שאלה אפשר לתאם איתי שיחה. באהבה, טליה

כאן כותבים לי הודעה>

עוד עלי ועל המרחב>

מה היית רוצה לקבל?

ריפוי ובריאות פיזית
לפרטים
רוגע ואיזון רגשי
לפרטים
כלים לטפל בך וביקירים
לפרטים
ירידה במשקל
לפרטים
לשחרר חסמים מהדרך
לפרטים
כסף ושפע
לפרטים
זוגיות ומשפחה
לפרטים
פוריות והריון
לפרטים
שגשוג לעסק שלך
לפרטים
תקשור והעצמה על-חושית
לפרטים
התפתחות אישית
לפרטים
יעוד ושליחות
לפרטים
טיפול אישי
לפרטים
יעוץ עסקי
לפרטים

ככל שלומדים להיות באיזון ואחווה בין הטבע האנושי והרוחני שלנו, מתאפשר יותר: שלום פנימי, רוגע, שקט נפשי, קלות, זרימה, שמחה מתוקה בלב, ונוכחות בחיים מתוך איתנות ועוצמה, גם ברגעים לא פשוטים.

שנשוחח?

אשמח לשמוע לייעץ ולכוון אותך באופן אישי. מה האתגר/המטרות שלך? מה היית רוצה אותך לקבל? אפשר לכתוב לי ישירות ואחזור אליך בהקדם, טליה

יש לי בשבילך מתנה!

סרטון הדרכה – "מספק – להגשמה"

הדרכה חינמית, מלאה במפתחות להגשמה. כבר מיד לאחר ההדרכה, אפשר ליישם הכל מיד וגם לדעת איך להימנע מכמה מהבורות שבדרך… רק להירשם וזה אצלך במייל. אשמח לשמוע אם זה תרם לך. באהבה, טליה