טיפול אישי ויעוץ עסקי

טיפול אישי ויעוץ עסקי

מרגש שהגעת הנה. אשמח לתרום לך מכל הלב.

בכל שאלה או רק להכיר ולראות אם מרגיש לך מתאים – אפשר פשוט לשלוח לי וואטסאפ כאן> ונתאם שיחה.

מברכת באור, טליה

במה אפשר לטפל:

אפשר לטפל בכל דבר שמאתגר אותך או שברצונך לשנות או להגשים. בכל עניין פיזי רגשי-נפשי או בחיים, בכל מטרה שיש לך או משאלת לב שטרם הצלחת לממש. הטיפול נעשה בגישה הוליסטית, לאפשר ריפוי עמוק ושלם עד למקור, פתיחת מרחב לאפשרויות חדשות עבורך ומימוש בפועל של מציאות חדשה. במרחב הטיפולי יש מגוון עשיר של אפשרויות טיפול, בהתאמה אישית לכל אחד.

טיפול יכול להיות אינטראקטיבי אתך יחד, שבו ננקה חסמים ואמונות מגבילות בתת מודע ו\או הילינג אנרגטי על מיטת טיפולים או מרחוק, מאד נעים ומרגיע ללא "חפירות". הפורמט יותאם לך אישית בתמהיל מדויק עבורך.

טיפולים נעשים פרונטלית ברמה"ש, בזום, טלפונית ואנרגטית מרחוק.

קרא עוד>

יעוץ והדרכה – עבור מה:

יעוץ והדרכה יכול להיות עבור כל נושא. זה תלוי בך. מה חסר לך לדעת? היעוץ יהיה מותאם לך אישית, במפגש יחיד או בסדרה לבחירתך, בהתאם לצרכים שלך. המגמה לצייד אותך בבהירות, מודעות, כלים אפקטיביים: לעצמך, לחיים או לעסק. נקיים שיחה מקדימה לפני שיוצאים לדרך וניצור את התמהיל המדויק עבורך.


לדוגמא: כלים והדרכה למימוש עצמי, מפתחות להגשמה, הורות מודעת, ירידה במשקל, יציאה מתקיעות והוצאה לפועל של רעיונות, הדרכות מקצועיות למטפלים, הקמה וניהול עסק, הרחבת קליניקה ומגנוט לקוחות חדשים, לוגיסטיקה טכנולוגית, שיווק אנרגטי אפקטיבי ועוד.

אפשרי פרונטלית ברמה"ש, בזום, טלפונית.

קרא עוד>

מגוון אפשרויות עבורך:

אפשר לקלוט מה מהדהד בך לקבל
או פשוט לבחור לבוא
ונתאים לך במפגש את התמהיל המדויק

(בקליניקה ברמה"ש / טלפוני / מרחוק)

לתיאום שיחה >

facelift4

חיזוק מערכת החיסון וטיפול בכל אתגר פיזי:

הטיפול מתבצע במגע עדין בגוף או הילינג מרחוק. מאד מרגיע. תורם לשיקום וחיזוק מהותי של יכולת החיסון והריפוי הטבעית של הגוף, הפגה וריפוי של כאבים, טרנספורמציה לכל הבלופרינט של הגוף הפיזי, התחדשות מולקולרית, שיקום מבני ותפקוד הורמונלי ושל כל מערכות הגוף. טיפול בכל אתגר פיזי, חוסר איזון וכאב באופן הוליסטי שלם.

shutterstock_15675045522

טיפול לירידה במשקל:

חד פעמי או תכנית ליווי אישית. מגוון אפשרויות: תהליכי גוף למחיקת תאי שומן, שינוי הפונקציונליות של תאי שומן, טיפול במקור ליצירת עודף שומן בגוף, שינוי דפוסי אכילה רגשית, ניקוי חסמים לא-מודעים, מנגנוני חבלה עצמיים, ניקוי רעלים, ניקוי מחשבות ורגשות העבר כלואים בגוף ועוד – ליצירת משקל חדש בטבעיות. נתאם שיחה וניצור תכנית מותאמת עבורך או סשן חד פעמי לבחירתך.

healing

איזון וחוסן רגשי, שקט נפשי ושלום פנימי:

מתבצע לרוב במגע עדין או בהילינג מרחוק. מאד מרגיע. תורם לשחרור דאגות, מחשבות טורדניות, חרדות, פחדים, דיכאון, מצבי רוח, מועקה, טראומות, כאבי לב. מחזק אנרגטית, רגשית ונפשית. תורם לשלום פנימי ושקט נפשי, חסינות רגשית לאחרים והתנהלות ביומיום ממקום יותר שלם, חזק, רגוע ובטוח.

reiki_bars_joy_3

לנוע מעבר לכל אתגר:

סשן ממוקד לאפשר בהירות וטרנספורמציה לכל אתגר, לנוע מעבר, ליצור חדש. יכול להיעשות במגוון דרכים המותאמות אישית לכל אחד. בשיח אינטראקטיבי וניקוי חסמים משותף ו/או על מיטת טיפולים או בהילינג מרחוק, במכלול תהליכים אנרגטיים עוקפי-שכל מחוללי-שינוי.

manifestation_money_prosperity

להגשים את משאלות הלב:

מה היית רוצה להגשים? זוגיות? משפחה? מימוש היעוד שלך? קליניקה מצליחה? שפע ושגשוג פיננסי? אפשר ליצור עבורך תכנית משולבת של טיפול אישי + הדרכה, לנקות חסמים ולקבל כלים לשימוש מידי. ללמוד להיות בהלימה אנרגטית עם משאלות ליבך ולאפשר מימוש של מציאות חדשה.

Spirit, Body and Mind healthy lifestyle

התפתחות רוחנית-תודעתית, העצמה אישית ועל-חושית:

זה לא סשן יחיד זה מסע משותף של אבולוציה תודעתית. לחזור הביתה לעצמך במהות, לחיות מתוך מודעות ובהירות, להתנהל עם גוף מתוך תודעת ההוויה וליצור חיים ממעבר למציאות הזו. פורמט התוכנית יותאם לך אישית בתמהיל של טיפולים אישיים והדרכות. לשיחת התאמה צרו קשר.

רייקי_הילינג_טליה _פרנקל

טיפול רייקי מסורתי ומתקדם:

טיפול באנרגיה חכמה ואלוהית, שיודעת מה כל אחד זקוק לקבל ואיך לתרום ביעילות לכל דבר. לגוף, לנפש, לחיים. האנרגיה עדינה, מערסלת באהבה ויודעת לאן ללכת. תורמת לריפוי שלם בכל הרבדים בכל מה שיצא מאיזון ומבקש ריפוי (עד למקור מכל הגלגולים). הטיפול במגע בגוף או מרחוק. מאד נעים, מרגיע, מאזן ותומך-ריפוי. מאפשר שקט, רגיעה, בהירות, קלילות, לחזור לעצמך במהות.

אקססבארס_בארס_טליהפרנקל

סשן אנרגטי אקסס בארס:

תהליך נפלא ליצירת שינוי מהותי באופן עוקף-שכל, בלי "לחפור". יכול לתרום לכל אתגר וקושי או מטרה למימוש. נעשה במגע עדין ב- 32 נקודות קסם בראש. מאד מרגיע, משחרר מתח, ממקד, מנקה את הרעש הפנימי ופותח מרחב לאפשרויות חדשות. כל סשן תורם בפני עצמו, מפוגג אינספור אמונות מגבילות וחסמים לא מודעים, מול כל נושא: כסף, גוף, בריאות, מיניות, יצירתיות, מערכות יחסים, דימוי עצמי, מודעות וכל היבט של החיים, ופותח מרחב לאפשרויות חדשות.

פוריות_פריון_הריון_אמהות

תהליכי גוף לפריון והולדה:

מתבצע במגע עדין בגוף. מאד מרגיע. תורם לשיקום יכולת ההתעברות של הגוף, ניקוי טראומות ישנות, שיקום תפקוד הורמוני מחולל ויוצר ועוד. מתאים לא רק לנושא של הולדת ילדים אלא גם להוצאה לפועל של רעיונות לכדי מימוש.

רייקי_מתיחת_פנים_אנרגטית_הילינג

מתיחת פנים אנרגטית – תהליך גוף מבית אקסס:

30 אנרגיות הפועלות בו זמנית על גופך. תהליך מהפכני המסייע בביטול תוכנות הזדקנות ויצירת מראה חסר גיל צעיר וקורן. תורם להעלמת קמטים, כתמים, צלקות, פיגמנטציה, בוטוקס אנרגטי. מותח את העור באופן טבעי ומשפיע גם על מיצוק הגוף כולו. תורם גם למגוון אתגרים פיזיים, לבעיות שינה, סינוסים, מיגרנות, בלוטת תריס ועוד. תהליך מופלא ותרומה של ממש.

healing_reiki

ניקוי חסמים לא מודעים:
(אקסס/תטא הילינג/ריפוי מלאכים/שחזור גלגולים/
מפתחות אור/ תדרים/ועוד…)

נקודות המבט שלנו יוצרות מציאות. אפשר להיות בבחירה ויצירה מודעת של חיים, בלי שהלא-מודע שולט בבחירות שלנו ומנהל אותנו מאחורי הקלעים. למשל: אמונות מגבילות, החלטות עבר, התחייבויות מחיים קודמים, פחדים, ספקות ועוד. מתוך בחירה מודעת וניקוי החסמים הלא-מודעים, נאפשר ריפוי עמוק ושינוי מהותי של כל דבר. זה אפשרי ליישום במגוון כלים אפקטיביים. הטיפול יכול להיות אינטראקטיבי (פרונטלי, בזום, טלפוני) או בהילינג אנרגטי (על מיטת טיפולים או מרחוק).

תהליך_גוף_אקסס_רייקי_הילינג2

תהליכי גוף אנרגטיים מבית אקסס קונצ'סנס:

מתבצע במגע עדין בגוף. מאד מרגיע ותורם משמעותית לכל דבר וכל אתגר ולא רק פיזי. למשל: חיזוק ושיקום למערכת החיסון, טיפול בסרטן וכל מחלה כרונית, הפגת כאב, שחרור טראומות ושיקום מבני, מחיקת תאי שומן, מחשבות ורגשות העבר הכלואים בגוף, תיקון לראיה, קשב וריכוז, שיפור תפקוד הנוח, טיפול באלרגיה, פריון, חסינות אנרגטית ועוד. יש כ- 60 תהליכי גוף. במפגש הטיפולי, מתוך הקשבה לגופך, יותאם לך התמהיל האנרגטי המדויק עבורך.

רוגע_הילינג

פרוטוקול גוף שמח:

תהליך אנרגטי מופלא, המשתמש במפתחות אור ותדרים המוטמעים ב-14 מיקומים בגוף. פותח מרחב ליותר חיות, הרמוניה ושמחה בגוף שלך, מכניס אנרגיית אור וריפוי לתוך שדה ההילה, מאפשר יותר איזון, ריפוי ושינוי. אנשים מדווחים על היעלמות כאבים, קלילות בגוף וחוויה של הרבה יותר שמחה בגוף ובחיים. אפשר סשן חד פעמי אך מומלץ לבצע 11 ימים ברצף לפחות בהתחלה להטמעה מלאה.

light keys frequencies

טיפול בתדרים בסיס:

בטיפול זה אני קוראת לתדרים מופלאים מבית מפתחות אור, ובאמצעותם אפעיל תהליכים אנרגטיים לתרום לגוף ולחיים שלך ולכל ההוויה שהנך. תהליך 1: משתמש בתדר מוזהב יפהפה ותומך ביצירת חיים של מימוש, סיפוק, שמחה ושפע. תהליך 2: משתמש בתדר מערסל ותומך ביצירת שלום, הרמוניה ואפשרויות חדשות. תהליך 3: משתמש בתדר עוצמתי שתומך בניקוי אמונות מגבילות, חסמים אנרגטיים וחוזים אנרגטיים. אפשר לתאם טיפול קצר ממוקד או סשן אינטגרטיבי בתמהיל אישי הותאם לך.

vortex

טיפול בתדרים מתקדמים:

נעשה עם תדרים מתקדמים מבית מפתחות אור בהתאמה אישית, במסירות והקשבה לגוף. תורם לריפוי פיזי, ריפוי רגשי, העצמה אישית, הרחבת שפע ושגשוג, לזרוח את האור שלך בעולם, לממש את משאלות הלב שלך ולכל מטרה. בתמהיל אישי עבורך.

light medicine with talia frenkel

טיפול עמוק ברפואת אור:

רפואת אור זו רפואת העתיד כאן ועכשיו לשיקום כל שיבוש בבלופרינט של הגוף ויצירת גוף שיהיה כלי אור. הטיפול עושה שימוש באלמנטים של אור, תדרים, אנרגיות וורטקסים מבית מפתחות אור.

כמה שלבים (מתבצע בטיפולים נפרדים):
1) ניקוי וטיהור עמוק ברמה מולקולרית ואנרגטית. אתחול-מחדש לבריאות.
2) דיטוקס מאסיבי ברמת ה-DNA, ניקוי אלמנטים זרים, הטבעות  אנרגטיות, זיכרונות וקודים ברמה נשמתית ועוד.
3) התחדשות לכל תא ותא
4) חיוניות חיות ואנרגיה
**בקרוב יתווספו עוד שלבים מתקדמים.

יש להתחיל מהבסיס ולהתקדם משם. אפשר לבחור רק טיפול אחד או בסדרה כולה. לא מצריך מגע. מתבצע פרונטלית, בזום ומרחוק בזמן שינה. כל טיפול כשעה וחצי. לעתים נדרשת השלמה, תלוי בקצב הקבלה של הגוף.

ESSE_healing

סשן אנרגטי במגע עמוק ESSE:
"הסינתזה האנרגטית של התגלמות מבנית"

טכניקה אנרגטית ייחודית הנכנסת לעומק הרקמות בגוף. מתבצע בלבוש מלא, במגע המתמקד ברקמות החיבור העמוקות (פאשיה) והמערכות האנרגטיות הנמצאות לאורך הגוף כולו.

התהליך נעים מאד, משחרר ומרגיע. משפיע ברמה מולקולרית, מפוגג דחיסות, מאפשר שיקום ושינוי במבניות, יותר גמישות, קלילות ותנועתיות, תומך ביצירת ריפוי ותפקוד תקין של כל המערכות האנרגיות והפיזיות. פותח מרחב להתגלמות חדשה בגוף. משתלב עם אנרגיות נוספות בתמהיל המותאם לגוף שלך.

esse_healing_taliafrenkel

סשן אנרגטי SOP:

סימפוניה של אפשרויות SOP זהו תהליך אנרגטי ייחודי שלא דומה לשום דבר מוכר ולא דומה לעצמו, משתנה כל הזמן וחסר הגדרה. כמו ריקוד אנרגטי עם האנרגיה הדרושה בכל רגע עבור הגוף וההוויה. זה למוסס את כל קירות הנפרדות, השיפוט, ההתנגדות, המחסומים וליצור מרחב לאפשרויות אינסופיות לגוף, לעצמך ולחיים. מתבצע במגע/ללא מגע, בקליניקה/מרחוק.

innerchild_healing

ריפוי לילד/ה הפנימי/ת:

בכולנו יש ילד פנימי קטן שזקוק לקבל. אולי אהבה. אולי חיבוק. אולי הערכה. הילד הקטן הזה אולי גם מחזיק בכל מני רגשות, מחשבות, כאבים שלא פשוטים לו מהעבר, שיפוט על עצמו, אשמה או פחד. הילד הזה אולי לקח על עצמו כל מני תפקידים ואחריות שאינם שלו לקחת. לפעמים, הוא מתעורר מחדש במהלך החיים במערכות היחסים שלנו, בעבודה, עם עצמנו כבוגרים, מול החיים – ומציף את כל הישן שהיה לתוך הכאן ועכשיו. נרצה לטפל בו ברכות ובאהבה, להביא לו ריפוי עדין ולתת לו את מה שהוא זקוק לקבל כדי להיות שלם ומרופא ולדעת שהוא אהוב כפי שהוא.

angelhealing

הילינג מלאכים וקריסטלים אתריים:

ריפוי מלאכים וקריסטלים אתריים הוא קודם כל ריפוי של אהבה. מערסל. מחבק. תומך. תורם לכל אתגר ולרווחה כללית, פיזית ורגשית. זה לצוף בתוך האהבה השמיימית כמו תינוק ברחם, לאפשר למקדש הריפוי להיווצר סביב הגוף ולאור האלוהי למלא כל תא ותא ואת שדה ההילה כולו ומשם כמו אדוות מים להתפשט למרחב ולגעת בכל היבט של החיים. (אפשרי גם מרחוק)

love_reiki_meditation_peace

ברכות של אור:

ברכות מתדרים ומפתחות אור נשלחות בתמהיל המותאם לך אישית לאחר שיחה קצרה והתמקדות. הברכות תורמות לשינוי אנרגטי של כל מועקה וחסימה ופותחות מרחב לבחירה ומימוש חדש ביתר קלות.

טליה_פרנקל_הדרכה_יעוץ_3

מפגש יעוץ והדרכה (ברמה"ש/טלפוני)

מפגש יעוץ בא לתת לך בהירות והכוונה לגבי כל נושא לבחירתך. לתת לך מודעות ופרספקטיבה חדשה, הדרכה להמשך וכלים אפקטיביים לשימוש מידי. יכול להיות יעוץ עסקי, הכוונה הורית, הרחבה מקצועית למטפלים, שיעור פרטי תודעתי, כל מה שמעניין אותך להרחיב את הידע והמודעות שלך לגביו ולדעת איך להתקדם ומה לעשות, עם ארגז כלים התומך בכך.

infinitme_taliafrenkel

סשן ©Infinitme (בקליניקה בלבד) :

סשן אינפיניטמי זו הזמנה לחזור הביתה לעצמך למהות האמיתית שהנך כהוויה. זה לאפשר לגוף לרטוט בתדר ההוויה. זה לאפשר ספייס אחר ברמה מולקולרית, להתעלות תודעתית מעבר לדחיסות של המציאות הפיזית ומהאינסופיות האלוהית הזו – ליצור חיים. זהו תהליך אנרגטי מקורי וייחודי במרחב. יוצרת: טליה פרנקל.

עוד כמה דברים שאולי יעניין אותך לדעת:

(יש להקליק על כל שאלה כדי לחשוף את התשובה)

אפשרות 1: כל אחת מהאפשרויות כאן מופלאה ותרומה בפני עצמה. אפשר לקלוט מה יוצר תחושה של קלילות ומרחב בגוף לבחור בו ולסמוך על הידיעה שלך.
אפשרות 2: לא לבחור בסוג טיפול ספציפי, פשוט לבחור לבוא ולקבל ולהשאיר לי להתאים לך את אופי הטיפול והתמהיל שיתרום לך הכי הרבה, בהלימה לנושא המפגש. נדבר קצת, נתמקד ונזרום אינטואיטיבית לאן שהאנרגיה תיקח אותנו באופן הכי מיטיב עבורך. כך אני בדרך כלל נוהגת לעשות, אלא אם כן מתאמים מראש טיפול ספציפי.

כל טיפול ייחודי ובתמהיל המותאם לך אישית. אני מאמינה בהקשבה לגוף ולהוויה ובבחירה בזמן אמת במה שיתרום לך ביותר באותו רגע.  בדרך כלל נתחיל בשיח קצר מקדים וממקד ומשם נמשיך. חלק מהסשנים על מיטת טיפולים וחלק בישיבה. יש מגוון אפשרויות לבחור מתוכן: אינספור תהליכים אנרגטיים במגע, ניקוי חסמים לא מודעים ועוד, ליצירת מרחב עבורך לשינוי, ריפוי ומימוש. בסופו של דבר, זה להחזיר אותך הביתה לעצמך במהות, לנקות מה שעומד בדרכך ולהעצים אותך לבחור, להיות, לדעת ולחוות את המציאות משתנה.

מפגש יעוץ בא לתת לך בהירות והכוונה לגבי כל נושא לבחירתך. לתת לך מודעות ופרספקטיבה חדשה, הדרכה להמשך וכלים אפקטיביים לשימוש מידי. יכול להיות גם שיעור פרטי בכל נושא תודעתי/של החיים/הכוונה הורית/הרחבה מקצועית למטפלים… כל מה שמעניין אותך להרחיב את הידע והמודעות שלך לגביו.

מספר המפגשים תלוי בך. לכל אחד הקצב האישי שלו. אני מאמינה שכל סשן עומד בפני עצמו והשאיפה שלי לאפשר כמה שיותר שינוי וריפוי, במינימום מפגשים. אפשר לתאם מפגש אחד ולהמשיך משם לבחירתך, או לשוחח וליצור לך תכנית טיפולית בהתאמה אישית, לנוע מעבר לכל אתגר וליצור חדש.

סשן מלא בהתאמה אישית: שעה וחצי: 450 ש"ח

מרחוק/טלפוני – סשן לייזר SOS / אנרגטי / יעוץ: 35 דקות, 250 ש"ח

פרוטוקול גוף-שמח (בסיס ומתקדם): (מרחוק/בקליניקה):
סשן יחיד: 120 ש"ח.
סדרה של 11 טיפולים ברצף להטמעה מלאה: 880 ש"ח (80 לסשן) בתשלום מראש.

הדרכה מקצועית/השתלמות למטפלים:
90 דקות: 500 ש"ח

שעות פעילות טיפולים:

בשוטף: (למעט בימים של קורסים)
א'-ה': 10:00-21:00, ו' 09:00-14:00
בשבת מקרים דחופים בלבד
מיקום לבחירתך: בקליניקה ברמת השרון / טלפוני / מרחוק / בזום
(חלק מטיפולי המגע מתבצעים רק בקליניקה)

  1. מתקשרים/כותבים אלי ישירות לנייד: 054-4430312
  2. שולחים לי הודעה דרך מילוי טופס צור קשר >> ואתקשר בחזרה
  3. כותבים לי מייל ל- hello@taliafrenkel.co.il

זה תלוי.
אם מדובר בסשן מתנה מפנק – כן.
אם מדובר בהורה המתאם לילד קטן שלו – כן.
בכל מקרה אחר, אם מדובר בסשן טיפולי, אני לא נוהגת לתאם עבור צד ג' באמצעות מתווכים. חשוב לי שכל מי שמעוניין להגיע אלי, יוכל לקבל בהירות על מהות הטיפול, לחוש מבעוד מועד אם אני מתאימה לו ויבוא מוכן לקבל את כל מה שהמפגש יכול לתת לו. לכן, אני תמיד מבקשת להפנות אלי ישירות ושנשוחח לפני שנפגש (וכמובן – תודה רבה על ההפניה ).

עוד כמה דברים שאולי יעניין אותך לדעת:

יש הרבה אפשרויות איך בוחרים?

אפשרות 1: כל אחת מהאפשרויות כאן מופלאה ותרומה בפני עצמה. אפשר לקלוט מה יוצר תחושה של קלילות ומרחב בגוף לבחור בו ולסמוך על הידיעה שלך.
אפשרות 2: לא לבחור בסוג טיפול ספציפי, פשוט לבחור לבוא ולקבל ולהשאיר לי להתאים לך את אופי הטיפול והתמהיל שיתרום לך הכי הרבה, בהלימה לנושא המפגש. נדבר קצת, נתמקד ונזרום אינטואיטיבית לאן שהאנרגיה תיקח אותנו באופן הכי מיטיב עבורך. כך אני בדרך כלל נוהגת לעשות, אלא אם כן מתאמים מראש טיפול ספציפי.

מה קורה בטיפול עצמו?

כל טיפול ייחודי ובתמהיל המותאם לך אישית. אני מאמינה בהקשבה לגוף ולהוויה ובבחירה בזמן אמת במה שיתרום לך ביותר באותו רגע.  בדרך כלל נתחיל בשיח קצר מקדים וממקד ומשם נמשיך. חלק מהסשנים על מיטת טיפולים וחלק בישיבה. יש מגוון אפשרויות לבחור מתוכן: אינספור תהליכים אנרגטיים במגע, ניקוי חסמים לא מודעים ועוד, ליצירת מרחב עבורך לשינוי, ריפוי ומימוש. בסופו של דבר, זה להחזיר אותך הביתה לעצמך במהות, לנקות מה שעומד בדרכך ולהעצים אותך לבחור, להיות, לדעת ולחוות את המציאות משתנה.

מה קורה במפגש יעוץ?

מפגש יעוץ בא לתת לך בהירות והכוונה לגבי כל נושא לבחירתך. לתת לך מודעות ופרספקטיבה חדשה, הדרכה להמשך וכלים אפקטיביים לשימוש מידי. יכול להיות גם שיעור פרטי בכל נושא תודעתי/של החיים/הכוונה הורית/הרחבה מקצועית למטפלים… כל מה שמעניין אותך להרחיב את הידע והמודעות שלך לגביו.

כמה מפגשים זה?

מספר המפגשים תלוי בך. לכל אחד הקצב האישי שלו. אני מאמינה שכל סשן עומד בפני עצמו והשאיפה שלי לאפשר כמה שיותר שינוי וריפוי, במינימום מפגשים. אפשר לתאם מפגש אחד ולהמשיך משם לבחירתך, או לשוחח וליצור לך תכנית טיפולית בהתאמה אישית, לנוע מעבר לכל אתגר וליצור חדש.

כל המחירים כוללים מע"מ.

סשן מלא בהתאמה אישית: שעה וחצי: 450 ש"ח

מרחוק/טלפוני – סשן לייזר SOS / אנרגטי / יעוץ: 35 דקות: 250 ש"ח

פרוטוקול גוף-שמח (בסיס ומתקדם): (מרחוק/בקליניקה):
סשן יחיד: 120 ש"ח.
סדרה של 11 טיפולים ברצף להטמעה מלאה: 880 ש"ח (80 לסשן) בתשלום מראש.

הדרכה מקצועית/השתלמות למטפלים:
90 דקות: 500 ש"ח

שעות פעילות טיפולים:

בשוטף: (למעט בימים של קורסים)
א'-ה': 10:00-21:00, ו' 09:00-14:00
בשבת מקרים דחופים בלבד
מיקום לבחירתך: בקליניקה ברמת השרון / טלפוני / מרחוק / בזום
(חלק מטיפולי המגע מתבצעים רק בקליניקה)

איך מתאמים?

  1. מתקשרים/כותבים אלי ישירות לנייד: 054-4430312

  2. שולחים לי הודעה דרך מילוי טופס צור קשר >> ואתקשר בחזרה

האם אפשר לתאם עבור מישהו אחר?

זה תלוי.
אם מדובר בסשן מתנה מפנק – כן.
אם מדובר בהורה המתאם לילד קטן שלו – כן.
בכל מקרה אחר, אם מדובר בסשן טיפולי, אני לא נוהגת לתאם עבור צד ג' באמצעות מתווכים. חשוב לי שכל מי שמעוניין להגיע אלי, יוכל לקבל בהירות על מהות הטיפול, לחוש מבעוד מועד אם אני מתאימה לו ויבוא מוכן לקבל את כל מה שהמפגש יכול לתת לו. לכן, אני תמיד מבקשת להפנות אלי ישירות ושנשוחח לפני שנפגש (וכמובן – תודה רבה על ההפניה ).

עוד אפשרות:

שוברי מתנה לאהובים!

כמה זה נעים, להעניק מתנה ייחודית ומשמעותית לאדם אהוב. מתנה בעלת ערך מהותי לגוף, לנפש ולחיים וגם – ממש נעים לקבל. אחרי שנים שאני מאפשרת את זה, קיבלתי השראה ליצור שוברים קסומים למזמיני-מתנות.

שנסתכל על האפשרויות?

פשוט להקליק >

זו שליחות עבורי. אשמח לתרום לך. בכל שאלה אני כאן
באהבה, טליה