מדרגות-תדר לריפוי והתעלות

Lightarian Ascension BandsTM

6 חניכות עוצמתיות

ריפוי רב ממדי

התעצמות אדירה

חופש להיות ולממש

תרומה עצומה לכל אדם ולמטפלים

להתחבר לתדר ריפוי רב עוצמה ולהפעיל ניקוי וריפוי עמוק עבורך. לשחרר חסמים ודחיסות פיזית, רגשית מנטלית ורוחנית, מחיים אלו ומרמת הנשמה. לאפשר: ריפוי שלם, איזון, הרמוניה והתגלמות בריאה בגוף וברוח. להתעלות בתדר, לאפשר האצה בהתפתחות רוחנית, העצמה אישית ובפרט של יכולות הריפוי שלך. להיות יותר באנרגיות העצמי הגבוה, עם כוח כוונה צלול וטהור ליצירת מציאות חדשה ובמקום להיות באפקט של החיים להפוך למאסטר של החיים.

סדרה של 6 חניכות אישיות:

כל חניכה מהווה אירוע הפעלה אנרגטי פורץ דרך. כל החניכות במרחב מועברות אישית על ידי טליה כחונכת מוסמכת מטעם מכון לייטריאן. יכול להיות פרונטלי ברמה"ש או טלפונית או מרחוק. כל חניכה נמשכת כחצי שעה. החוויה דומה למדיטציה בדמיון מודרך, אך זה בעצם תמלול מתוקשר של מה שמתרחש בפועל בזמן אמת – וכולם מתחברים. מיד לאחר כל החניכה, תהליך הריפוי וההעצמה מתחיל. בתכנית זו, מומלץ מרווח של 21 יום בין החניכות, לאפשר הטמעה והסתגלות לתדר החדש.

חניכה 1:
Ascension Band 1

החניכה ה-1 כמו "מדליקה מתג של מעגל חשמלי" שמתניע את התהליך כולו. תחבר אותך (כמו תקע לשקע) לאנרגיות ריפוי אדירות ותהפוך אותך לערוץ של אנרגיה מרפאה מידית. החניכה תתחיל התעלות בתדר האישי והרחבת מודעות, תאפשר צלילות ובהירות, תכין לשירות גבוה יותר באור, תבסס עבורך קשר עמוק עם המאסטר ותאפשר לאנרגיות העצמי הגבוה להתבטא יותר בגוף ובחיים.

חניכה 2:
Ascension Band 2

החניכה ה-2 תאפשר לך לקבל ולהוליך אנרגיית ריפוי מתדר גבוה יותר, תאפשר לך הרחבה דרמטית ביכולת לקלוט, לחוש, לראות ולהרגיש אנרגיות. תרחיב מודעות-על-חושית: בראיה, שמיעה וקליטה אמפטית. תאפשר לך העצמה והרחבה של יכולות תקשור ותחזק עוד את הקשר שלך עם המאסטר לחמלה. תחושת הידיעה העצמית שלך כהוויה תתרחב עם יכולת שליטה גוברת ומאסטריות של תדרי אנרגיה גבוהים יותר.

חניכה 3:
Ascension Band 3

החניכה ה-3 מעצימה את החניכות הקודמות, תחבר אותך לתדר גבוה יותר של אנרגיות ריפוי וגם תהפוך אותך לערוץ נקי יותר. חניכה זו מעוררת משמעותית את תהליך העליה שלך (מפורט למטה) ותתחיל התעוררות חדשה של: "מי אני". רמת המודעות תמשיך להתרחב עוד, הקשר עם המאסטר יעמיק ויתרחב ועמו תחושה הולכת וגוברת של חסד רוחני ויותר אור וקלילות ביומיום.

חניכה 4:
Ascension Band 4

החניכה ה-4 תחבר אותך לתחום תדר חמישי גבוה יותר ותהפוך אותך לערוץ נקי יותר עם יכולות ריפוי גבוהות יותר. הקשר עם המאסטר יעלה מדרגה ויעמיק ותתכן גם בהירות חדשה לגבי ייעודך. ברמה זו יתבצע חיבור להוויה השמיימית של גאיה, אמא אדמה, כהדרכה עוצמתית שתלווה אותך תמיד, תיצור עבורך "פלטפורמת ריפוי" אדירה ותעניק לך תמיכה בכל עת. רק לבקש.

חניכה 5:
Ascension Band 5

החניכה ה-5 תחבר אותך לתחום-תדר שישי מתוך 8, של אנרגיית ריפוי יותר טהורה, גבוהה וצלולה. במהלך החניכה יתבצע חיבור בינך לבין אנרגיות הבורא הגבוהות "הכוח היוצר", שיאירו עליך תמיד. בנוסף יהוו כמו "מטריית ריפוי" שתתרום לך אנרגטית ולאחרים באמצעותך, בכל עת. בשלב זה מתחזק מאד כוח הכוונה ביצירת מציאות, יתכנו יותר ויותר תוצאות ריפוי מהירות ואפקטיביות במיוחד וידיעה רחבה יותר של: "מי אני, למה אני כאן, מה באתי הנה להיות".

חניכה 6:
Ascension Band 6

החניכה ה-6 תחבר אותך לתחום תדר הריפוי 7+8, הגבוה ביותר שידוע עד היום בספקטרום האנרגיות הבודהיות. תהפוך להיות ערוץ אנרגיה עוצמתי במיוחד. חניכה גבוהה זו תחבר אותך גם למאסטר הנעלה סננדה, שמביא עמו סגולה של "טוהר" ומהווה כוח-בורא גדול שיחבור אליך כהדרכה.  בחניכה זו תחווה "היכל הריפוי שמימי", שנבנה מהאנרגיות המשותפות של: בודהה, גאיה, אנרגיות הבורא וסננדה ותנתן לך היכולת ליצור אותו בכל עת, עבורך ולאחרים. מקדש ריפוי זה בעל איכויות פלאיות בגדר נס ויכולת ריפוי שמיימית, שתהיה זמינה לך תמיד. זכות גדולה.

להתחבר לאנרגיות ריפוי אדירות מרמת מאסטרים נעלים ולאפשר ריפוי עמוק העצמה והתעלות

כמה מלים מהלב:

כשקיבלתי את החניכות של לייטריאן רייקי נדהמתי. באותה עת, הייתי כבר הילרית ומאסטר רייקי שנים רבות ולא תיארתי לעצמי, כמה יותר עוצמתי ומרגש זה יכול להיות. כל כך השתוקקתי להעניק זאת לאחרים, אך לא כולם יכלו לקבל את החניכות המופלאות הללו, רק בוגרי רייקי 3 ומעלה. (עוד על זה בקורסי רייקי>)

ואז, שמעתי על התכנית של Ascension Bands שהיא בעצם מקבילה ללייטריאן רייקי – רק ללא הרייקי וכולם יכולים לקבל אותה! ולהתחבר לרמות תדר אדירות של ריפוי, ללא דרישות מקדימות. פשוט אושר וזכות גדולה עבורי להעניק זאת לכל מי שבוחר לקבל.

לעצמך אישית וגם הסמכה כחונך.ת

טלפוני/מרחוק/בזום אונליין/פרונטלי
אישי-פרטי או בקבוצה קטנה
דרוש מרווח של 21 ימים בין חניכות

דרישות מקדימות: אין.  כל אחד יכול.
מתבצע: טלפונית/מרחוק/בזום/ברמה"ש
1. מקבלים את כל הידע מראש (מתורגם לעברית)
2. מפגש טלפוני/זום/פרונטלי לשאלות והכנה
3. מקבלים חניכה ראשונה
4. מקבלים הסמכה כחונכים מטעם מכון לייטריאן ארה"ב
5. העצמה אישית והסמכה לחנוך החל מהחניכה הראשונה
6. לאחר 21 יום ממשיכים לחניכה הבאה וכן הלאה

מחירון כולל מע"מ:
(לפורמטים 1/2 להלן)

סה"כ 6 שלבים בתוכנית השלמה

ברכישת כל מדרגה בנפרד:
חניכה ראשונה: 550 ש"ח, כל חניכה נוספת 450 ש"ח.

ברכישת כל התוכנית מראש בהטבה:
2,400 ש"ח במקום 2,800 ש"ח

1. פורמט טלפוני
מקבלים חומר כתוב למייל לקרוא מראש. מתאמים מפגש טלפוני/זום הכולל: מענה על שאלות, הכנה וחניכה. מקבלים הסמכה ובית לחזור אליו בכל שאלה

2. פורמט מרחוק:
מקבלים חומר כתוב למייל לקרוא מראש. נפגשים טלפונית/זום לשיחת הכנה ומענה לשאלות, החניכה נשלחת מרחוק מול העצמי הגבוה בתיאום מראש.

3. פורמט הדרכה פרטי פרונטלי
הכשרה במסגרת שיעור פרטי. ברמת השרון או בזום בתוספת 150 ש"ח לכל שלב. אפשר לבחור בזה גם בהמשך.

רקע על התכנית

הקליקו לפרטים
רקע: מדרגות-תדר לעליה אישית תוקשרו ב- 1998 באמצעות מכון לייטריאן, משכבת אנרגיות שמיימיות של המאסטרים הנעלים, וספציפית מהמאסטר הנעלה לחמלה בודהה - הוויית אור גבוהה עם אינסוף ניצוצות של מודעות והאבא של הרייקי. תכנית זו הובאה כדי לעורר את האנושות להיכנס לשלב חדש תודעתי בקיום האנושי. סדרת החניכות מציעה האצה בריפוי רב-מימדי אישי ופלנטרי, התעלות בתדר, התפתחות רוחנית מואצת, העצמה על-חושית ובפרט של יכולות ריפוי, יכולת לעשות שימוש בכוח כוונה צלול וטהור ליצירת מציאות ועוד...

עליה/ירידה - מה זה?

הקליקו לפרטים
עליה ascension: תהליך של ניקוי, שחרור וטרנספורמציה של דחיסות פיזית, כדי שהעצמי הרוחני יוכל לנכוח יותר בגוף. ככל שמתעלים, משחררים את שליטת המיינד של הגוף והשפעתו על חיי היומיום. זהו תהליך כניעה של האגו לאפשר מקום לרוח. התהליך יוצר אינטגרציה והבנייה מחדש של כל הגופים האנרגטיים והצ'אקרות. מאפשר שינוי מהותי של תפיסת המציאות, לראות הכל כשלם, התגלמות פיזית ללא מגבלות המיינד או הגוף או העבר. יכולת מואצת ליצור ולהגשים חדש
"It is my intention to reawaken humanity to the sacred vibration of the Buddhic Ray Enegies – to assist humans as they enter this new phase of their existance. My heart's desire is to offer this special gift of Lightarian Ascension Bands to all humans to accelerate their healing, raise their vibration, and prepare them to become new"

Ascended Master Buddha
Inspiration & source for Lightaright Ascension Bands