חיבור למלאכים א'

™AngelLink

לדעת תמיד שיש לך גב
ליווי מלאכים קבוע לכל החיים
תמיכה שמימית בכל בקשה שלך
ועוד המון קסמים בשבילך מאחורי הקלעים…

(חניכות עבורך אישית וגם הסמכה לחבר אחרים)

חיבור למלאכים א'

AngelLink TM

לדעת תמיד שיש לך גב,
ליווי מלאכים קבוע לכל החיים, תמיכה שמימית בכל בקשה שלך ועוד המון קסמים בשבילך מאחורי הקלעים…

(חניכות עבורך אישית וגם הסמכה לחנוך אחרים)

כמה מלים מהלב:

כל כך הרבה רגעים בחיי הרגשתי לבד בעולם ורק רציתי שמישהו יחבק אותי ויתן לי גב. כל כך הרבה פעמים הרגשתי שאני לא יודעת לאן להמשיך מכאן ורציתי הכוונה ובהירות לדרך. לא קלטתי אז, את מה שאני כבר יודעת הרבה שנים: שמעולם לא הייתי לבד באמת ותמיד היה לי ליווי שמימי וחיבור לידיעה האינסופית שלי. וכך לכולנו.

כשגיליתי את התכנית השמימית לחיבורי מלאכים הרגשתי שעידנים חיכיתי לזה – לדרך להעניק לאחרים את החוויה, הביטחון, הידיעה – שאנו לא לבד ושתמיד נדע מה לבחור ומה לעשות. לא תיארתי לעצמי כמה החיבורים יתרמו לי אישית ולהרחבת השליחות שלי. זו זכות גדולה לחנוך אחרים למלאכים, לתרום לחוויה אחרת לגמרי של חיים ביומיום ולהדהד איכויות מלאכיות בעולם.  בכל שאלה אני כאן, טליה.

מהות החיבורים:

חיבור קבוע עם 5 הוויות אור מלאכיות מופלאות, שיהפכו להיות הדרכה מלווה מעצימה ומרפאה עבורך 24/7 לכל החיים (עם אפקט מצטבר לאורך זמן). הם יתרמו לך כל יום מאחורי הקלעים בריפוי, העצמה אישית, הטמעת איכויות בשדה האנרגטי שלך ויסייעו לך להגשים ולחוות חוויית חיים יותר קלה, אוהבת ומאושרת – כל זה ללא מאמץ ועבודה מצידך.

החיבורים ייצרו עבורך ערוץ תקשורת פתוח עם המלאכים, שיאפשר לך בקלות רבה לבקש בקשות ולקבל סיוע מלאכי לכל משאלה שלך וגם לתרום לאחרים ולאהובים שלך. בנוסף יהיה לך את כל הידע כיצד לחבר אחרים למלאכים בעצמך (הסמכה מטעם מכון לייטריאן העולמי).

למי מתחברים?

הילת ורד - חניכה ראשונה

הילת ורד היא מלאכית-שרף מהתדר הגבוה ביותר בממלכת המלאכים. היא מביאה איכות של אהבה ללא תנאי שתוטמע בשדה האנרגטי שלך ותהדהד לכל מערכות היחסים שלך, לכל מקום בך ובחייך שחסרה בו אהבה ותסייע לך ליצור חווית חיים יותר אוהבת ומאושרת. היא מביאה אתה ידע מאד גבוה ותתרום לך כמדריכה לכל נושא ולכל בקשה שלך.

רפאל

המלאך רפאל הוא המרפא השמיימי. יבוא לך ריפוי, איזון, הרמוניה ושלמות לגוף, לרגש ולכל תחום בחייך בו הנך חווה קושי ואשר זקוק לריפוי. רפאל גם ימלא אותך באומץ ויתן לך הארה לדרך ובהירות.

גבריאל

המלאך גבריאל מביא אושר שמיימי שאינו תלוי בדבר. הוא גם המתקשר השמימי ויסייע לך בתקשורת יותר קלה, בריאה, חופשית ומאוזנת, עם עצמך, עם אחרים וגם עם ההדרכה שלך כמתקשר/ת.

מיכאל

מיכאל מביא אתו איכות שמימית של אי-שפיטה ויסייע לך לנקות אנרגיות שיפוט מהמרחב שלך. אי-שפיטה היא הבסיס לקבלה, התעלות בתדר, מימוש עצמי והגשמה. הוא גם יביא לך הדרכה מלאכית לכל נושא, יסייע לך בניווט במישורים אתרים, פיתוח טלפתיה ויכולות על-חושית.

אוריאל

אוריאל יעניק לך איכויות מלאכיות של יצירתיות, הערכה עצמית ויופי. יסייע לך ליצור מתוך השראה, יופי וביטוי יצירתי. יסייע לך לראות את היופי השמיימי ולבטא אותו דרכך וגופך, וליצור מערכת יחסים חדשה ואוהבת עם גופך כולל הרגלים חדשים, תזונה, ספורט בקלות ואהבה עצמית.

הילת ורד – חניכה ראשונה

הילת ורד היא מלאכית-שרף מהתדר הגבוה ביותר בממלכת המלאכים. היא מביאה איכות של אהבה ללא תנאי שתוטמע בשדה האנרגטי שלך ותהדהד לכל מערכות היחסים שלך, לכל מקום בך ובחייך שחסרה בו אהבה ותסייע לך ליצור חווית חיים יותר אוהבת ומאושרת. היא מביאה אתה ידע מאד גבוה ותתרום לך כמדריכה לכל נושא ולכל בקשה שלך.

רפאל

המלאך רפאל הוא המרפא השמיימי. יבוא לך ריפוי, איזון, הרמוניה ושלמות לגוף, לרגש ולכל תחום בחייך בו הנך חווה קושי ואשר זקוק לריפוי. רפאל גם ימלא אותך באומץ ויתן לך הארה לדרך ובהירות.

גבריאל

המלאך גבריאל מביא אושר שמיימי. כזה שאינו תלוי בדבר. הוא גם המתקשר השמימי ויסייע לך בתקשורת יותר קלה, בריאה, חופשית ומאוזנת ובהלימה לאופן שהיית רוצה שתהיה, עם עצמך, עם אחרים וגם עם ההדרכה שלך כמתקשר/ת.

מיכאל

מיכאל מביא אתו איכות שמימית של אי-שפיטה ויסייע לך לנקות אנרגיות שיפוט מהמרחב שלך. אי-שפיטה היא הבסיס לקבלה התנהלות מתדר גבוה, מימוש והגשמה. הוא גם מביא אתו הדרכה מלאכית עבורך לכל נושא וסיוע בניווט במישורים אתריים והעצמה על-חושית.

אוריאל

אוריאל יעניק לך איכויות של יצירתיות, הערכה עצמית ויופי. יסייע לך בביטוי עצמי, לראות את היופי השמיימי ולבטא אותו דרכך ודרך גופך, יסייע לך ביצירת מערכת יחסים חדשה ואוהבת עם גופך כולל הרגלים חדשים, תזונה, ספורט בקלות ואהבה עצמית.

איך מתחברים:

כל חיבור נעשה באמצעות חניכה אנרגטית עם טליה פרנקל, מאסטרית-חונכת מוסמכת מטעם מכון לייטריאן (ונציגה רשמית של המכון בישראל). כל חניכה אורכת כ-20 דקות ויוצרת עבורך חיבור עם מלאך ספציפי לכל החיים. מרגיש כמו מדיטציה בדמיון מודרך אך זה יותר תמלול של מה שמתרחש בפועל. יכול להתבצע פרונטלי או בטלפון או בזום אונליין או מרחוק (אישי או בקבוצה קטנה).

מרגע החיבור ואילך, המלאכים יפעלו לתרום לך מאחורי הקלעים כל היממה כל יום ולכל החיים. לא צריך לעשות דבר. זה קורה מעצמו. קצת כמו להיות בטיפול אנרגטי בלי הנוכחות הערה שלנו בתהליך ופשוט לקבל. בעיני זה מדהים. מעבר לזה, אפשר להיות אקטיביים וממש לפנות למלאכים ולבקש סיוע בהגשמה של כל דבר, לפתח אתם מערכת יחסים, לקבל הדרכה או סתם חיבוק. אין צורך ברקע בתקשור בשביל זה. רק לבקש – ולהסכים לקבל.

שירה: וואוו! החיבורים המלאכיים האלו שאת מביאה לאנשים זה פשוט משהו שאי אפשר לתאר ולנו יש את הזכות שזכינו לקבל את המידע דרכך! זה ממש מבורך!!

דיקלה: תודה רבה! הרגשתי אתמול מדהים וברור שגם היום, מאין אחות גדולה ואוהבת שהגיעה למרחב ונמצאת לידי לכוון אותי. זו הרגשה נפלאה.

איך החיבור למלאכים
יכול לתרום לך:

תרומה עבורך אישית:

תרומה מקצועית למטפלים:

אופן הלימוד והחניכות:

ברמה"ש / טלפוני / אונליין בזום / מרחוק
בקבוצה קטנה או פרטי-אישי

לעצמך + הסמכה כחונך.ת

דרישה מקדימה: קריאה בלב לזה
מקבלים: את כל יתרונות החיבורים לעצמך וגם הסמכה לחנוך אחרים
מתבצע: פרונטלי ברמה"ש/טלפונית/זום/מרחוק
אישי – בקצב שלך (אפשר כל יום)
בקבוצה קטנה – פעם בשבוע

הפורמט:
1. מקבלים חוברת לקריאה בבית לפני החניכה
2. מתאמים שיחה/מפגש עם טליה לראות שהכל ברור
3. מקבלים חניכה מרחוק/טלפונית/בזום
4. מקבלים רישום והסמכה בינלאומית

**אפשרות להדרכה פרטית מלאה וחניכה פרונטלית (ברמה"ש/זום) בתוספת של 150 ש"ח לכל שלב.

מחירון (כולל מע"מ):

אפשרות 1: רוכשים כל חניכה בנפרד:

  • חניכה ראשונה + הדרכת חונכים: 550 ש"ח

  • כל חניכה נוספת: 450 ש"ח

אפשרות 2: כל התוכנית מראש בהטבה: 2,100 ש"ח.

בכל שאלה:

עוד שיתופים מרגשים:

ש.ש: שיתוף קטן: מאז העבודה עם רפאל אני קמה בבוקר מלאת אנרגיה והתלהבות ומספיקה דברים בחצי זמן. אני כל כך נהנית כל פעם מהמתנות והאיכויות הנפלאות שהמלאכים מביאים אתם לחיי היומיום. זה באמת מסע קסום ומיוחד!"

לובה: תודה רבה טליה אהובה. לאוריאל יש אנרגיה קסומה ועוצמתית. הרגשתי אותה מיד בסוף החיבור בזרמים חזקים בידיים וגם העלה בי חיות. מה עוד אפשרי עכשיו מעבר לכל דמיון עם חמשת המלווים השמימיים שלי?"

ל.א: עבר עלי שבוע כל כך בשאנטי וזה לא אופייני לי לפני נסיעות...ממש תחושת ביטחון ורוגע וגם אני פתאום מספיקה יותר דברים בלי לחץ וגם, כשאני מבקשת מרפאל ריפוי והכוונה עבור אחרים, הם מרגישים הקלה כמעט מידית. ממש קסום"

רויטל צנגאוקר: אני עברתי את החניכות של המלאכים אצל טליה ויכולה לומר שזו פשוט חוויה עוצמתית. אני משתמשת בזה יום יום ומקבלת עדויות ומרגישה את המלאכים נוכחים, עוזרים ומכוונים. בהזדמנות זו רוצה לומר לך טליה שהעברת את החניכות בצורה יעילה מובנת ובמקצועיות. תודה רבה אהובה שכמוך. קורס חיבור למלאכים מאד מומלץ!

ענבל ארליך: תודה טליה יקרה! בתור אחת שהשתתפה במספר סדנאות וקורסים בתחום, נושא המלאכים היה נראה לי מסקרן מודה, אבל לא ציפיתי לחוויה הזו. אני חווה ריפוי משמעותי ועדין מתוך החיבורים למלאכים הנפלאים ובזכות האנרגיה המקבלת והמאפשרת שלך! ממליצה בחום ובאהבה!"

לאורך החיבור המלאכי הראשון להילת ורד הרגשתי נוכחות עדינה ומלאת אהבה שמקיפה אותי ושולחת אלי כל הזמן אהבה. התחושה הנעימה של אהבה ושקט המשיכה ללוות אותי בימים שלאחר מכן ולא הפסיקה. מאז החיבור גיליתי שאני חווה זרימת שפע מוגברת בחיי והאהבה ללא תנאי באה לידי ביטוי באספקטים שונים, גם כאלו שלא ציפיתי להם כלל. זו פשוט הרגשה נפלאה שקשה לתאר במלים!"

לובה: טליה יקרה, עבר עלי שבוע ממש מקסים, רגוע וחיובי. כל יום לפחות פעם ביום אני מתחברת להילת ורד במדיטציה קצרה ותוך כמה רגעים מרגישה את השינוי בתדר, את הרטט הנעים והמרגיע בגוף, את הכתר שלי נמשך מעלה ונפתח ואפילו כשביקשתי להרגיש את המגע באזור הפנים, הרגשתי מן רטט ותחושת משיכה מעלה, נראה לי הילת ורד עושה לי גם מתיחת פנים אנרגטית. איך יכול להיות טוב יותר מזה? וגם במהלך יום טיפולים אני קוראת לה לעתים קרובות להצטרף וללוות ואני שמה לב שאני נהיית עוד יותר נוכחת וקשובה והמטופלים יוצאים מרחפים. מתרגשת לקראת החיבור עם רפאל"

חניתה מגן: אני רוצה לשתף שעשיתי עם טליה חיבורי מלאכים עם חמש המקסימים והיום בדרכי לעבודה הבנתי פתאום כמה שינויים עדינים ונעימים גלשו לתוך חיי. מדהימה העדינות הזו שכמעט שלא חשים בשינוי בהתהוותו ובכל זאת הוא כאן, רך, משמח ויציב. שינוי ביכולת האהבה למעגלים השונים בחיים, אומץ שמימי שבהתחלה לא כל כך הבנתי מהו אך כשנכנס לחיים אז תופסים מהו, וריפוי ניסי מתרחש, תקשורת טובה יותר עם כולם וזה מדהים, כי גם לסובבים קל להתרגל לשינוי כיוון שהוא כל כך עדין ונעים!! יישר כוח! מחכה להמשך"

שירה: וואוו! החיבורים המלאכיים האלו שאת מביאה לאנשים זה פשוט משהו שאי אפשר לתאר ולנו יש את הזכות שזכינו לקבל את המידע דרכך! זה ממש מבורך!!

דיקלה: תודה רבה! הרגשתי אתמול מדהים וברור שגם היום, מעין אחות גדולה ואוהבת שהגיעה למרחב ונמצאת לידי לכוון אותי. זו הרגשה נפלאה.

איזו אנרגיה עוצמתית וואו !! הרגשתי אותה שוטפת את כל הגוף/גופים שלי. ממש הצטמררתי. איזה מרגש. תודה

עוד כמה מלים מהלב למטפלים:

אני יכולה לומר כמתקשרת, הילרית, ומנחת תודעה מזה שנים, שזה אושר עצום לחבר אחרים למלאכים, לחבר ילדים למלאכים ולהיות עדה לשינוי בחייהם. זו זכות גדולה. ברמה אישית, מעבר לחוויית היומיום, החיבורים העצימו אותי משמעותית כהילרית וכמתקשרת, הרחיבו את השליחות שלי והיכולות שלי לתרום לתודעה, למטופלים ולתלמידים, מעבר למה שמלים יכולות לתאר. נשאר רק להוקיר תודה ולהמשיך להפיץ זאת בעולם.

רגעים של קסם: