הילינג עם המלאך רפאל

5 אנרגיות ריפוי מלאכיות לשימוש עצמי ולאחרים

חניכות מרחוק ולימוד עצמי או הדרכה אישית עם טליה

הילינג עם המלאך רפאל

5 אנרגיות ריפוי מלאכיות
לשימוש עצמי ולאחרים

חניכות מרחוק ולימוד עצמי
או הדרכה אישית עם טליה

בתכנית: 5 אנרגיות ריפוי ממלאך השרת רפאל

שני מסלולים אפשריים:

1). חניכות לאנרגיות מרחוק ולימוד עצמי קל ופשוט

2). חניכות והדרכה אישית עם טליה

האנרגיה של המלאך רפאל

האנרגיה של מלאך השרת רפאל נקראת גם "ריפוי של אלוהים". לאחר החניכה לאנרגיה זו, אפשר בכל עת פשוט לחשוב בלב: "רפאל" ואנרגיית הריפוי של המלאך תזרום מכפות ידיך ותטפל בגוף שלך. אפשר גם לאחרים, לצמחים, לחיות וגם מרחוק. קל, פשוט, מהיר ויעיל.

הקרן הירוקה של המלאך רפאל

האנרגיה מאפשרת לזהות מה זקוק לריפוי ומה השורש האמיתי של כל אתגר. מסייעת מאד למטופלים בתחילת טיפול, להיפתח לקבל ריפוי ותמיכה מממלכת המלאכים. אנרגיה נהדרת למטפלים לאפשר טיפול יותר אפקטיבי וגם לקבל הדרכה ולהיות עדים לריפוי.

היד המרפאה של המלאך רפאל

אנרגיה מרגיעה ויעילה, מתמירה צורות מחשבה שליליות וחסמים בגוף לאנרגיה הרמונית ומיטיבה, בלי תופעות ניקוי. מסייעת מאד בתקופות קשות להתחזק רגשית ולהרגיש שהכל בסדר. מעודדת תכונות חיוביות ומאפשרת "מגע של מלאכים". משתלבת עם כל אנרגיה אחרת.

החץ של מלאך השרת רפאל

אנרגיה נהדרת למי שמחפש את עצמו ואת הכיוון בחיים. אנרגיה חזקה שפועלת על צ'אקרת הלב ומנקה אותה. מראה לך מי הנך באמת ומחברת לאלוהות. מאפשרת בהירות מה הלב שלך באמת רוצה - לחיים, ובכל סיטואציה ספציפית. תאפשר לך בהירות דרך מסרים מהיקום, מודעות שתבוא אליך ותובנות עמוקות שיגיעו.

הכדור (ספירה) הירוק של מלאך השרת רפאל

אנרגיה לריפוי הלב, רפוי לכל כאבי הלב מהעבר, ריפוי לטראומות רגשיות וחוויות של מחסור באהבה. האנרגיה מביאה ריפוי וגם ממלאה את החללים הריקים באהבה. אנרגיה נהדרת לריפוי מערכות יחסים, אהבה עצמית, מודעות רוחנית, חיבור לבורא, קבלה של אהבה וחיים יותר אוהבים.

איך מתחברים לאנרגיות?


פשוט מאד! דרך תהליך חניכה אנרגטי קצר שמועבר על ידי טליה מרחוק.

אין שום דרישות מקדימות (כל אחד יכול לקבל) וגם אין צורך בהיערכות מיוחדת לקראת כל חניכה, אפשר להתנהל כרגיל ואפילו לישון תוך כדי, והתהליך מתבצע עבורך ברקע.

מיד לאחר כל חניכה, כל אפשרויות השימוש זמינות לך מידית. קל ופשוט וכל אחד יכול גם בלי רקע קודם. כל המידע יועבר לך באופן מסודר וברור ליישום מידי בקלות.

שני מסלולים אפשריים:

מסלול DIY "עשה זאת בעצמך"

לאחר ההרשמה, ישלחו אליך מרחוק 5 חניכות לאנרגיות הריפוי המופלאות של רפאל. לאחר כל חניכה, יישלח לך חומר כתוב למייל על האנרגיה ואופן השימוש. אפשר לבחור בפורמט לשימוש עצמי או כולל הסמכה:
עלות לחבילה לשימוש עצמי: 750 ש"ח.
עלות חבילה כולל הסמכה 1,250 ש"ח.

קורס פרטי עם טליה כולל הסמכה

לאחר ההרשמה, נתאם לבחירתך מפגש ארוך מרוכז או סדרת מפגשים, לקבלת החניכות, ההדרכה, תרגול מעשי בשליחה וקבלה של האנרגיות, מידע משלים והרחבה למטפלים. כל זה בקצב שלך ובאופן אישי ופרטי עם טליה ברמה"ש או בזום. לאחר מכן תינתן הסמכה מקצועית לטפל וגם לחנוך לכל 5 אנרגיות הריפוי המופלאות של מלאך השרת רפאל. עלות כוללת 2,000 ש"ח כולל מע"מ.

בכל שאלה צרו קשר בשמחה:

דיסקליימר: אין לראות באף חניכה או כל תוכן אחר המוצע בדף זה ובאתר כולו כהבטחה לריפוי או מטרה ספציפית. כל המופיע בדף הזה ובאתר כולו למטרת בידור בלבד. אם אינך חש בטוב עליך לראות רופא. כל שימוש בתוכן זה הינו באחריותך הבלעדית. לתקנון המלא יש לגלגל למטה.