בלופרינט בסיס

מבית מפתחות אור

בלופרינט בסיס

מבית מפתחות אור


שער כניסה למסע מעצים ומופלא

פרקטיקה פשוטה עם עט ונייר ומפתחות אור מתדר גבוה

ניקוי חסמים ותפיסות מגבילות בלי לחפור ולהתאמץ

חיווט מחדש של המוח להיות יותר מי שהנך במהות

להיות המאסטרים של החיים

ליצור ולהגשים ביתר קלות

זו הזמנה לבחור במשהו לא שגרתי. הסדנה הזו תלמד אותך פרקטיקה ליישום יומי עם מפתחות אור, עט ונייר. 10-15 דקות ביום למשך 36 ימים – ומשהו קורה…משהו משתנה…זה עמוק. זה פנימי. זה מסע אישי שלך. אין לזה מלים – פשוט לחוות. זה לחזור הביתה לעצמך, למאסטריות וליכולת ליצור הכל בקלות. התרגול אינו מצריך שום ידע מוקדם, לא מצריך מדיטציה או ריכוז. פעולה יומיומית פשוטה –  וזה משנה אותך. יותר נכון – מחזיר אותך לעצמך.

בלופרינט מתנה לעצמך

על הסדנה:

הסדנה מתקיימת בזום לייב 3.5-4 שעות. יש להכין מראש דפים חלקים A4 ועט שחור.

מה נלמד בסדנה:

  • 4 מפתחות אור מעצימים כולל מפתח שממיס פחדים ומפתח ליצירת יותר קלות עם הכל.

  • מסע בלופרינט עם מפתחות אור – נלמד לצייר את המפתחות באופן מסוים עם עט על נייר ולאפשר מסע גילוי עצמי וטרנספורמציה לעצמך. בסדנה נתרגל את הצעד הראשון במסע שלך ואז יוצאים למסע תרגול עצמי יומי 36 ימים. 10-15 דקות ביום.

  • פרוטוקול ניקוי אמונות מגבילות

  • עוגן שפע – תרגיל קטן ועוצמתי להרחבת השפע בחייך

  • טכניקת הילינג חסד מופלאה

עלות: 350 ש"ח (כולל מע"מ). יש להירשם ולהעביר תשלום מראש.
אופן תשלום: פייבוקס/פיי ל- 054-4430312 + לכתוב לי בהודעה שם מלא ואימייל ולאיזה קורס נרשמת.
בהעברה בנקאית – לכתוב לי לוואטסאפ ואשלח פרטי חשבון.
באשראי מאובטח דרך הקישורים למטה.

כמה מלים מהלב: בלופרינט עבורי, היה מסע כל כך עמוק וטרנספורמטיבי. תרומה מהותית לחיי. לא פשוט למצוא לזה מלים. זה כל כך פנימי ועמוק ומשנה אותך מבפנים. בהתחלה פשוט תרגלתי בלי יותר מדי הבנה על מה שזה עושה ולאט לאט חוויתי את עצמי אחרת. חוויתי את עצמי נוכחת בחיי באופן אחר. מן שקט אינסופי כזה שהביא עמו בהירות לדרך, גילוי של יכולות חדשות ויצירתיות, אפשרויות חדשות שפשוט נכנסו לחיי. אחרי תקופה ארוכה של התחבטות בנושא מסוים, קיבלתי בהירות ואומץ לבחור מחדש ולצאת לדרך חדשה – ועולם חדש של אפשרויות, שפע ויצירה נפתח מאז ומעניין מה עוד אפשרי? אני לא יודעת לומר מה זה ייצור עבורך. לכל אחד הקצב שלו והמוכנות שלו. ומתנות ייחודיות לעורר. אם יש בך סקרנות לגלות מה זה יכול ליצור עבורך, בלי ציפיות, פשוט לאפשר לעצמך לקבל, אז אפשר פשוט להירשם לסדנה בקישור. בכל שאלה אפשר כמובן לשוחח איתי בשמחה.

רקע על מפתחות אור:

מערכת של כלים פשוטים ואפקטיביים מתדר גבוה, לעזרה עצמית, לגוף, לנפש, לחיים, לשינוי כל מצב מאתגר ומימוש כל מטרה ביתר קלות. ברוב הקורסים אפשר לקבל הסמכה לטפל באחרים, בין אם במשפחה וביקירים או כעוסקים מקצועיים. הכלים של מפתחות אור התפשטו בעולם תוך שנה ל- 45 מדינות כולל ישראל. זו הזמנה לחוות יותר קלות עם הכל ולהיות המאסטרים של החיים.

המערכת כוללת סט של מפתחות אור, סמלים מתדר גבוה, תדרים, וורטקסים, פרקטיקות, פרוטוקולים ותהליכים. מגוון רב של טכניקות פשוטות ללמידה עצמית, שמצריכות מספר דקות עד לשעות ספורות כדי ללמוד אותן. זה קל ופשוט. לומדים ומיישמים מיד. המערכת תוקשרה לראשונה על ידי נילה נירמלה ראג'ו בשנת 2011 ומתרחבת כל הזמן. יש כבר קהילה בינלאומית של עוסקים (כולל בישראל) במגוון כלים מבית infinite healing. במרחב זה מגוון אפשרויות לבחירה כאן>

אשמח לתרום לך
בכל שאלה אני כאן>