גריד מפתחות אור

גריד מפתחות אור


גריד דיאגרמה רב-עוצמה למשיכת אנרגיה מהיקום
מותאם לך אישית לתמוך בכל בקשה שלך

בהזמנה מטליה פרנקל
מוסמכת בהכנת גריד מפתחות אור ותדרים
מטעם infinitehealing.co.uk

טוב לא כך זה נראה אבל קרוב…זאת רק דוגמא.

אז מה זה גריד מפתחות אור?

גריד של מפתחות אור זה שרטוט ייחודי אנרגטי, דיאגרמה של גיאומטריה מקודשת, המשורטטת על דף נייר בשילוב מפתחות אור ותדרים מיוחדים, עבור משיכת אנרגיה מהיקום להגשמת בקשה ספציפית.

במרכז הגריד אכתוב את הבקשה שלך וסביבה אשרטט ואצור עבורך את דיאגרמת הגריד באהבה, מסירות ותשומת לב. כל זה, עם מפתחות אור התואמים לבקשה שלך והטענה בתדרים ייחודיים ומעצימים, למשיכת אנרגיה מהיקום לבקשה שלך. כל בקשה. אפשר לבקש כל דבר עבור עצמך.

כשהגריד מוכן, כל שיהיה עליך לעשות, זה למקם אותו בבית מול חלון, מקור אור טבעי, וכך להשאירו עד להגשמת הבקשה שלך.

בשבילי, הכנת הגריד עבורך – זה לא סתם לשבת ולשרטט לפי הנחיות מסוימות. זה לטבול באור ומתוכו ליצור את הגריד עבורך ולטובתך. זה לזקק מתוך מפתחות האור והתדרים הגבוהים את הוויברציות לגריד ולהטמיע אותן במסירות למענך. זו יצירה של אהבה ואור מתוך הקשבה ללחישות התודעה, שינחו את ידי באופן המיטיב ביותר עבורך. זכות גדולה.

גריד של מפתחות אור מתנה לעצמך

מחירון ולוגיסטיקה:

מחירון ליצירת גריד אישי:

מחיר כולל מע"מ: 780 ש"ח
אפשרויות תשלום: ביט/פייבוקס/באשראי עד 12 תשלומים

אספקה תוך 7 ימי עסקים

השלבים:

1. תחילה עליך לבחור בקשה אחת לגריד. למשל: מימוש זוגיות/ ריפוי ואיזון לגוף ובריאות מיטיבה/ בהירות ומימוש היעוד והשליחות / עסק משגשג ומצליח בקלות / רווחה כלכלית ושפע כסף / הרמוניה בכל מערכות היחסים…ועוד. לפני הכנת הגריד אנחנו נשוחח ונוודא שהכוונה מנוסחת באופן בהיר ואסייע בכוונון-עדין אם נדרש.


2. מוכנות לקחת 100% אחריות על החיים שלך, על הבחירות שלך, על החיים שלך, על התוצאות בשטח. מוכנות לבחור ולקבל בקצב האישי שלך, בלי להיאחז בתוצאה ובלי ציפיות. להיות באפשור וקבלה ואמון. היקום יכנס לפעולה ברגע שהגריד יהיה בביתך ממוקם מול מקור אור טבעי וימשוך אנרגיה מהיקום לבקשה שלך. המימוש בפועל במציאות שלך יהיה בקצב שלך ובכפוף לבחירות שלך ולמוכנות שלך לקבל. 100 אחריות אישית – והיקום ייתן לך גב.


3. יש להעביר תשלום מראש עבור הגריד.


4. לשלוח שם מלא ואת הבקשה לגריד. בקשה אחת באופן ממוקד ביותר. ובכל מקרה נשוחח טלפונית לפני שאתחיל.


5. לאחר קבלת הבקשה ממך, אתחיל ביצירת הגריד עבורך. זה תהליך. זה לא סתם לשבת ולשרטט. זה לטבול באור ומתוכו לאפשר לגריד להיווצר עבורך ולטובתך. זו יצירה של אור ואהבה ומסירות, באופן המיטיב ביותר עבורך. זכות גדולה.


6. לאחר שהגריד מוכן (עד 7 ימי עסקים) אפשר לאסוף אותו מרמת השרון או שאסרוק ואשלח לך אותו למייל להדפסה בבית. את השרטוט המודפס יהיה עליך לתלות בבית מול חלון או מקור אור טבעי ושם להשאירו עד להגשמה. כמה זמן זה ייקח? אין לי תשובה. לכל אחד הקצב שלו.


7. לאחר שבקשתך הוגשמה, אפשר להשליך את הגריד בכוונה שאנרגיה חוזרת לאדמה.


הערות:
ניתן להזמין יותר מגריד אחד בנושאים שונים. עבור צד ג' בידיעתו אישורו.

זו הזמנה לאפשר לכוחות היקום לתרום לכל בקשה שלך

רקע על מפתחות אור:

מערכת מופלאה של כלים פשוטים ואפקטיביים מתדר גבוה, לעזרה עצמית, לגוף, לנפש, לחיים, לשינוי כל מצב מאתגר ומימוש כל מטרה ביתר קלות. המערכת כוללת סט של מפתחות אור, סמלים מתדר גבוה, תדרים, וורטקסים, פרקטיקות, פרוטוקולים ותהליכים. המערכת תוקשרה לראשונה על ידי נילה נירמלה ראג'ו בשנת 2011 ומתרחבת כל הזמן.

אשמח לתרום לך
בכל שאלה אני כאן> טליה