"על האמת" מסר בתקשור

"על האמת"
מסר בתקשור

תקשור מהמאסטר מטריאה
באמצעות טליה פרנקל
3.10.23

מבוא והקשר:

מזה תקופה, אני מהרהרת במשהו חדש שבוער בי ליצור. קהילת "מתאוררים", בליווי מתמשך שלי ושל ההדרכה. מרחב מעצים לאנשים המבקשים להתעורר אל האור ולחיות בפיזי מתוך תודעת ההוויה. מרחב ליצירת דו-קיום הרמוני בין הטבע האנושי והטבע האלוהי שלנו. לדעת לחיות מתוך שלום ושקט בתוך הכאוס, להיפתח ליכולות ואמת ממעבר למציאות, ולראות את התרומה של זה מקבלת ביטוי, בכל היבט של החיים.

ההדרכה שלי, מאיצה בי בדרכה הייחודית להתקדם עם זה, אפילו האור בבית מגיב למחשבות שלי על זה.

היום העברתי חניכה לקרן העצמה מבית לייטריאן. לאחר מכן, ישבתי לי צפה באור והגיע אלי מסר מיוחד. בחרתי לשתף אותו כאן באהבה ובהוקרה למאסטר הנעלה מטריאה, שהינו אחד מהמדריכים המופלאים שלי. מקווה שיהיה בזה ערך עבורך. אשמח לשמוע. מכל הלב, טליה

המסר עצמו:

"קולות רבים נשמעים מזה עידנים בעולם הרוח של מישור האדמה. עולם שהינו כמיקרוקוסמוס של מישור הקיום הפיזי כולו. בתוך הדואליות, כל הצבעים יפהפיים ואינם נשפטים באופן יחסי זה לזה. הכתום אינו טוב יותר מהירוק. הלבן אינו טוב יותר מהשחור. כולם שווים באותה מידת ערכיות ותרומה לפרט ולמכלול. לכל דבר תפקידו, ובתוך זה, בני אנוש ותמהיל הצבעים שבחרו להיות ולגלם, עבור ההתעלות האישית והפלנטרית. כל אדם, מנכיח את האור על פני האדמה מעצם ההתגלמות בגוף אנוש.


בתוך מישור הקיום הפיזי, כמו גם במה שמכונה עולם הרוח, יש המון קולות. הקול היחיד להקשיב לו הינו קול האמת. היכן הוא? האמת קיימת בכם. ידועה לכם. ניתנה לכם. לאמת אין מלים. היא אינה מובנת לשכל האנושי ועם זאת ידועה. כאנרגיה ותודעה שהיא במהותה. היא לא דבר לחפש או למצוא, אלא אמת להיות.


ככל שמחפשים – לא מוצאים.
כל חיפוש מניח שחסר בעוד שמעולם לא היה חסר באמת. כשמכירים בהיעדר אמת במחסור, רואים את האמת של מה שכבר ישנו. ככל שהווים –  יודעים. ככל שיודעים – רואים. מתעוררים. מתאוררים. זכרו, האמת איננה מחוץ לכם ויעד להשגה. מהאמת באתם, אל האמת תשובו. והאמת בכם בכל רגע עכשווי של מציאות הקיום האנושי ומעבר. איזו אמת? קודם כל אמת היותכם במהות האמיתית שלכם. והרי זו האמת היחידה שממנה הכל בא. אל אמת זו אולי תשאפו להתרחב ולהרחיבה בתוככם, ושימו לב, שגם מלים אלו אינן ייצוג מדויק של האמת שכן, אין לה ואין לכם באמת גבול. אז אולי נאמר במקום זה, הרחבה והתרחבות במידת האפשור ולא של המהות עצמה.


זכרו, כי למלים מבוטאות, מידת אמת כזו או אחרת ניתן לייחס להן. לא במובן של אמת ושקר כפי שמוגדרים במציאות, אלא מתוך הכרה בכך, שאת האמת האלוהית לא ניתן (באמת) לבטא במלים. והרי הפרדוקס. אז, איך תדעו? ללא מלים. איך תדעו? פשוט תהיו. כשאתם מקשיבים למלים, אל תקשיבו למלים. תקשיבו לעצמכם מול המלים. לאמת בכם שיודעת מעבר למלים. בין אם אלו מלים שלכם או של אחרים – אתם היודעים. האמת בכם.


לא כל אינפורמציה הינה אמת. זכרו, שקיומו של כובע מסוים על דובר מסוים אינו מעיד על דברי אמת בהכרח.
זכרו כי מלים אינן עובדות. בכם הידיעה. בכם האמת. בכם דבר האלוהים. והבחירה בידכם תמיד. כולל הבחירה למה להקשיב ובמה להאמין, במציאותי או באמיתי. במה שאתם משתוקקים שהאמת תהיה או באמת עצמה.


באמת עצמה אין טוב ורע. אין נכון לא נכון. אין דואליות. אין שיפוט. יש חופש. יש אפשרות בריאה. מול כל הנאמר כאן במלים במסר זה, והנה עוד פרדוקס… ניתן ליישם מיד את הדברים ולקרוא את כל זה מבלי לקרוא, אלא מתוך לקלוט את האמת מאחורי המלים אם אכן שזורה כאן (רק אתם יודעים :), ומבלי להאמין למלים, אלא לעצמך בלבד, נתבונן עתה יחד במלים הבאות ונראה מה האמת בך יודעת עליהן:

"הכל כבר קיים בך. בך הידיעה. בך האמת. בך כוח הבורא. בך המקור"


תודה על אורך והיותך,

מובא מהמאסטר מטריאה.

מתוקשר: טליה פרנקל. 3.10.23

אני יושבת לי פה בתחושה עמוקה של חסד ואהבה מול המסר שהגיע. שקט עמוק וחסר גבול, אם ניתן בכלל לאפיין כך שקט. כך הוא מרגיש לי כרגע. אני יודעת, שהיצירה הזאת של "מתאוררים" כבר נולדה לעולם עוד לפני שעשיתי משהו לקדם אותה. אני יודעת שזה כבר חזק ממני ומכל מחשבה שיש לי על זה, כמו לידה בעיצומה. אי אפשר כבר לעצור אותה. בקרוב מאד נתחיל. נתאורר ביחד. נתעורר אל האור שאנחנו. אמן שזה יתרום. אמן שאוכל לתרום. מקווה לעדכן בקרוב עוד על זה. ובינתיים רק מברכת בהמון אור ומקווה שמסר זה תרם.  באהבה. טליה

הכל כבר קיים בך
בך הידיעה
בך האמת
בך כוח הבורא
בך המקור

המסר הזה מובא באהבה רבה
אשמח לשמוע אם זה תרם לך
אפשר לכתוב לי כאן>>

ואפשר לשתף את הדף בשמחה

תודה ♥ טליה