מה זה רייקי?

מה זה רייקי?

משמח מאד שהגעת לכאן. תודה.

בדף הזה מידע בסיסי וחשוב על רייקי

ריי  REI

חכמה רוחנית, תבונה אלוהית, בכל שם שבו היא נקראת. אינטליגנציה גבוהה, שמיימית, תבונית, המדריכה את הבריאה כולה.

קי KI

אנרגיית חיים הזורמת בתוך ודרך כל דבר חי ומקיפה אותו. נקראת גם צ'י, פראנה. זה גם כוח החיים באדמה, בטבע ביקום. אנרגיה שנותנת חיים לכל צורת קיום. נוכחת גם בגוף שלנו, זורמת בערוצי האנרגיה ומזינה כל תא ותא בגוף ובנפש.

רייקי – אנרגיית חיים עם חוכמה אלוהית וגם – הטבע האמיתי האלוהי שלנו

נגן וידאו

המערכת המקורית של הרייקי

חשוב להבחין בין מערכת הרייקי לבין הרייקי עצמה. מערכת הרייקי נוסדה ביפן במאה ה-19, על ידי מיקאו אוסואי סנסיי (שנחשב לאב הרוחני של הרייקי). המערכת כולה נועדה לסייע בגילוי העצמי האמיתי והגעה להארה.

מערכת הרייקי המקורית של אוסואי כללה 5 אלמנטים:

1. חמשת העקרונות
2. מדיטציות וטכניקות נשימה
3. סמלים ומנטרות
4. הילינג דרך כפות הידיים
5. רייג'ו וחניכות

במקור, אוסואי יצר מערכת שתכליתה התעוררות וצמיחה רוחנית, להרים את המסך על מה זה אומר להיות בן אנוש מתוך הטבע האמיתי האלוהי שלנו. כל אחד מחמשת האלמנטים לעיל, נועד להיות כלי עזר להתפתחות אישית והגעה להארה, כשנעשה בו שימוש מדויק פנימה. הילינג עם הידיים היה רק אלמנט אחד מהמערכת כולה. לימים, מערכת הרייקי הגיעה למערב ועיקר הפוקוס הפך להיות האלמנט הרביעי – טיפול אנרגטי, והרייקי התפשטה בעולם כשיטת ריפוי.

במרחב זה, הקורסים נאמנים לרוח אוסואי ומוכוונים לזרוע ולטפח התעוררות תודעתית-רוחנית, לצד טיפול אנרגטי וכלים מעשיים בחיי היומיום.

המהות של הרייקי

הרייקי קיימת מאז ומעולם בתוכנו וביקום. אנרגיית חיים אלוהית חכמה, טבע הבריאה. כל כולה אור אלוהי, חוכמה, חמלה, אהבה, אדיבות. אין בה אגו, אין בה דואליות, אין בה גבול או מגבלה, אין בה אפליה, אין בה דת או שייכות דתית. היא אור אינסופי והיא המהות של עצמנו האמיתי.

רייקי זו הזמנה לאושר. הזמנה להתעורר ולהיזכר מי אנחנו במהות ולחוות חיים הרמוניים, בזרימה וסנכרון עם היקום, לחוות יותר קלות עם הכל, לחיות מתוך איזון גוף-נפש-רוח-נשמה, עם שלום פנימי, אהבה, אור ושמחה בלב.

אפשר לראות אותה כאנרגיה. אפשר לראות אותה כשיטת ריפוי. אפשר לראות אותה כדרך חיים, ודרך להיות ולחיות במודעות ואהבה. אפשר לראות אותה כשותפה-חברה מופלאה לחיים, שתמיד שם עבורנו, אם נבחר לאמץ אותה לליבנו ולנוע במסע החיים ביחד איתה.

אפשר גם, לראות אותה כהיבט אלוהי של עצמנו האמיתי. ואולי, בכל פעם שאנו קוראים לה ומניחים ידיים על הגוף, אנו זורעים ומטפחים היזכרות והתעוררות למהות. הרטט של זה – מרפא. התהודה של זה – משילה ומשחררת את שכבות הנפרדות מעצמנו כדי שנחזור לאמת. למי שאנחנו באמת. לא רק עבורנו אלא גם עבור העולם. לכן, הבחירה ברייקי מנכיחה עוד ממנה בעולם הפיזי וכל אדם שבוחר בה – משפיע על העולם כולו.

רייקי זו אנרגיה פלאית וחכמה, עם תודעה שמיימית ותבונה אלוהית שתמיד יודעת מה נדרש, מה זקוק לאיזון, ריפוי, הרמוניה, מה מבקש אהבה ושינוי. היא מלאה באור אלוהי, היא האור בעצמה, היא חמלה ואהבה באופן הטהור ביותר. אין לה גבול. היא אינסופית ועל-זמנית. הרייקי הפלאית הזו, מבקשת להזכיר לנו שהיא=אנחנו. שהיא לא נפרדת ולא שונה מאיתנו. שהכוח האדיר הזה טמון בנו והולך איתנו לכל מקום. ככל שאנו "מעניקים" ממנה אנו מתעוררים ונזכרים יותר באור היותנו, וכל מה שלא תואם לזה בתדר, יכול להירפא ולהשתנות. כל כך מבורך.

האנרגיה של הרייקי מלאת חמלה ואהבה. היא מקשיבה ברכות לכל הפגיעויות, הקשיים, הכאבים והתפיסות שאנו מחזיקים במודע ובלא מודע ואפילו בגוף בתאים. היא יודעת בדיוק מהיכן זה הגיע ואיך לנקות את זה ברכות ולאפשר ריפוי, כך שזה לא ינהל ויגביל אותנו בחיים שלנו. כל שדרוש זה שנבחר ונסכים לקבל ולאפשר.

הרייקי מרפאה בעדינות וברכות וגם יש בה סמכות ומסוגלות, להסיר מעלינו כל נטל, כאב, רגש מעיק, קושי בחיים, לאזן ולרפא ולהביא הרמוניה לכל מה שזקוק לזה: בגוף, בנפש, בנשמה, במציאות החיים. יכולה למוסס את כל שכבות הנפרדות מעצמנו, לרפא את האגו ודואליות בתוכנו ובתפיסת עולמנו, לאפשר בריאות, איזון, שלום, שלמות, שמחה ואהבה: בגוף, בנפש, ברוח, בנשמה, בכל היבטי ההוויה.

הרייקי נוכחת וזורמת ביקום, מחוברת לשמים ולארץ, מאפשרת אחווה של הארצי עם הרוחני. הרייקי רוחנית במהותה, ללא שום שייכות דתית. הרייקי מכבדת כל אדם, מקבלת את כל הדתות והתפיסות, לעולם לא תשפוט ותמיד מכבדת בחירה חופשית.

הרייקי לעולם לא תזיק ותמיד פועלת באופן המיטיב ביותר. היא יודעת לרפא, לאזן, להעצים, להדריך, לטהר, לשחרר, לנקות, להביא מודעות, להרגיע, להגשים, לעורר, להזכיר לנו מי אנחנו במהות ולממש את עצמנו כהוויות, עם כל המתנות והכישרונות שיש בנו מכל המסע שלנו. כל זה, באהבה רבה.

הרייקי גם מאירה בנו את כל המתנות והכישרונות שלנו ומאפשרת להם לקבל ביטוי גלוי בחיינו. זו לא רק "שיטת טיפול" וכלי לעזור לעצמנו ולאחרים. זו יכולה להיות הזמנה למשהו גדול יותר. לכל התשובות לכל השאלות. מפתח למסתורין היקום. המפתח לבית האמיתי שלנו ושאנחנו.

הייחודיות של הילינג רייקי

במה אפשר לטפל?

בכל דבר. בכל אתגר, בעיה או קושי. בכל בקשה, מטרה, משאלה להגשמה. בכל זמן: עבר, הווה, עתיד. בכל מקום ולכל מקום. בכל הרבדים: פיזי, רגשי, מנטלי, רוחני. החוכמה האלוהית שמטפלת, יודעת מה לעשות. ככל שאנו פשוט מניחים ידיים ומעניקים, אינספור שכבות של נפרדות ומגבלות מושלות ומשתחררות, ואנו מתחילים להיות רייקי, להיות הטבע האלוהי שלנו. נפתח מרחב לריפוי גוף-נפש-נשמה, ולכל חוויית החיים ותפיסת העצמי להשתנות, באופן מיטיב ומרגש.

איך מתבצע הטיפול?

בלי מאמץ. בקלות ובפשטות. במגע ידיים או ללא מגע, פרונטלית או מרחוק. בעצמנו ובאחרים.

עצם הכוונה בלב מספיקה, והאנרגיה תזרום דרך כפות הידיים וכל הווייתנו. בקורסים, נלמד מגוון אפשרויות טיפול, אינטואיטיבי או מובנה, סמלים מעצימים ומגוון עשיר של פרקטיקות טיפוליות ויישומים לכל מטרה.

איך מתחברים לרייקי?

בקורס רייקי אנו עוברים טקס חניכה, המועבר על ידי מאסטר רייקי מורה RMT. החניכה מזכירה לנו שאנו כבר "מחוברים" לרייקי ושבעצם איננו נפרדים. בחניכה נתברך בהיזכרות ברייקי שבתוכנו ושהננו ושביקום. נתחיל להיזכר במה ששכחנו והגוף שכח. נזרע זרע של התעוררות לטבע האלוהי שלנו. לאחר החניכה, נטפח את זה דרך כל המערכת של הרייקי ונלמד איך להעניק הילינג לעצמנו ולאחרים באמצעות כפות הידיים והכוונה שלנו.

מה עוד חשוב לדעת על הילינג-רייקי

reiki_healing_hands
heaing_reiki
magic
תהליך_גוף_אקסס_רייקי_הילינג2

אין גבול לרייקי שבנו ושאנחנו ושביקום.

המערכת המקורית המסורתית של הרייקי התמקדה בהתפתחות אישית, גילוי העצמי האמיתי וחיים "מתוכו". המטרה הייתה להביא את החניכים לחיים מעבר לדואליות, מעבר לאגו, מעבר לתפיסת "אני" מוגבלת ומעבר למציאות היחסית של המישור הפיזי. טיפול הילינג-רייקי היה כלי עזר להתפתחות והגעה לחוויה ישירה של אחדות והארה.  כל הטכניקות שפיתח אוסואי היו מוכוונות לעבודה פנימית, הרחבת מודעות, פוקוס, להיות ולגלם בנו את טבע הרייקי בחיי היומיום. להיות חמלה, אהבה, אדיבות, הכרת תודה, נוכחים ברגע, במיינד "נכון" כלומר לא דואלי, לא שיפוטי, ללא היצמדות לשום דבר, שקט ואינסופי ובמקום לעשות רייקי אנו נזכרים להיות רייקי וכל חוויית החיים משתנה לטובה.

מה טיפול סדיר ברייקי יכול לאפשר:

פיזית:

רגשית:

מנטלית:

רוחנית/תודעתית:

ובחיי היומיום:

להירפא. להתפתח תודעתית. להתעורר לעצמנו האמיתי ולחיות מתוכו בפיזי.

ליהנות מחיים יותר קלים, אוהבים, מודעים, במימוש עצמי, שפע, הרמוניה ושמחה.

למי זה מתאים?

לכל אדם

להפסיק להרגיש שהכל עליך ואין לך זמן לנשום. להרגיש בכל רגע שיש לך גב. לחיות באיזון, הרמוניה, רוגע, שקט נפשי ובריאות מיטיבה וחוסן פיזי ורגשי. לדעת לטפל ולאפשר הקלה וריפוי בכל כאב, אתגר ומחלה. לדעת איך להשקיט את המיינד ולהירגע.

יכולת מהירה לחזור לשפיות ואיזון, ברגעים של לחץ, עצבנות, דאגות, סטרס, חוסר ביטחון, מתח, כעס, פחד וכל מועקה רגשית. לרפא לעומק, חסמים, פחדים, טראומות, אמונות מגבילות וכל מה שמגביל אותך מהגשמת משאלות ליבך. להירדם בקלות, לישון טוב ולקום עם אנרגיה מרוממת, יצירתית ושמחה ליום חדש.

לסמוך על עצמך, לאהוב אותך, לגלות יכולות ומתנות שיש בך, להתפתח תודעתית ולממש את עצמך. לחיות בתחושת חופש, שלום פנימי, ביטחון ואמון. לחוות חיים יותר קלים, זורמים, רגועים, שמחים, יצירתיים, מודעים ומשגשגים. להתעורר לאמת.

למטפלים

תהליך_גוף_אקסס_רייקי_הילינג2

להתעצם אישית, להרחיב מודעות, להתפתח תודעתית, לגלות יכולות ריפוי חדשות, יכולות סריקה, אינטואיציה ותקשור. לסמוך על עצמך לגמרי ולבוא לכל טיפול בביטחון מלא בעצמך ובאנרגיה המדהימה שמדריכה אותך באופן המדויק לכל מטופל.

לחוות מטופלים רגועים, שמחים ומרוצים. לדעת איך לאפשר הקלה מהירה וריפוי שלם, עמוק והוליסטי לכל אתגר, עד למקור שלו, גם ברובד הרוחני.

מסוגלות לתרום באופן משמעותי במצבי SOS מרחוק. להרחיב את ארגז הכלים, את אפשרויות הטיפול ואת קהל הלקוחות. לטפל אנרגטית בקלות ובלי מאמץ, במגע ומרחוק, בכל דבר. בכל נושא. בעבר, בהווה ולעתיד.

להורים, לבני זוג ולילדים

לממש זוגיות מאושרת, אוהבת, בריאה ומעצימה. לדעת איך לתרום ולתמוך זה בזה ביומיום, באופן מודע, אפקטיבי, ומעצים, בכל אתגר אישי וזוגי ולצמוח ביחד בהנאה. להכניס רייקי לזוגיות זו ברכה גדולה.

להיות הורים טובים, מעצימים ומודעים. לחוות מערכות יחסים בריאות, עם תקשורת מיטיבה. לדעת לסייע לילדים ביעילות בכל מצב מאתגר בריאותי, רגשי, חברתי ובכל מטרה שלהם. לחוות משפחתיות הרמונית, שמחה ואוהבת.

שרוצים לדעת לטפל בעצמם – והם יכולים. ילדי העידן החדש, עם יכולות מופלאות, שהם ברכה בעולם ומתנה לכל מי שיזכה לקבל מהם רייקי.

מידע נוסף:

יש קריאה בלב לרייקי?

פשוט דברו איתי ♥

רגעים של קסם: