חניכות אנרגטיות

העצמה אישית עבורך

חניכות אנרגטיות

העצמה אישית עבורך

חניכות מפתחות אור:

מתבצע מרחוק בתיאום מראש

חניכה לשגשוג

חניכה נהדרת למי שמבקש לנקות חסמים מול שגשוג ושפע ולהרחיב את תחושת השייכות והסיפוק בחיים. תהליך מדהים שמנקה, מאזן ומעורר את צ'אקרת הבסיס ומאפשר חיים משגשגים ביתר קלות.

לכל הפרטים >

חניכה להרמוניה

חניכה נהדרת שמסייעת לפתוח את הלב, להיות יותר מחוברים לחיים ולאנשים ממרחב אותנטי. מאפשרת להיות יותר באנרגיה של אהבה, לחוות יותר הרמוניה, סנכרון עם היקום, שלום ושקט פנימי בחיים.

לכל הפרטים >

חניכה לרווחה

חניכה נהדרת ל- wellbeing, רווחה גופנית, רגשית ונפשית. מחזקת ביטחון עצמי ויכולת להוביל את החיים בנוכחות, עוצמה ומאסטריות. להיות מנהיגים של החיים במקום מושפעים מנסיבות החיים.

לכל הפרטים >

חניכה לוורטקס אור

חניכה נהדרת עם יישום יומיומי לחיים. מרגע החניכה אפשר לקרוא לוורטקס בכל עת, להיות יותר במיטבך, יותר מודעות ובהירות. מנקה אנרגיה דחוסה, מאפשרת פרספקטיבות חדשות, תדר גבוה והעצמה.

לכל הפרטים >

חניכות לייטריאן:

מתבצע פרונטלי/טלפוני/מרחוק

חניכות חיבור למלאכים א'

לכל הפרטים >

חניכות חיבור למלאכים ב'

לכל הפרטים >

חניכות מעגלי טיהור וחיבור לשרפים

לכל הפרטים >

קרני לייטריאן וחיבור למאסטרים

לכל הפרטים >

חניכות מדרגות תדר לריפוי

לכל הפרטים >

חניכות שערי לייטריאן

לכל הפרטים >

חניכות לייטריאן רייקי למאסטרים

לכל הפרטים >

קרני לייטריאן מתקדמות

צרו קשר >

חניכות האנרגיה החדשה:

חניכה פרטית בקליניקה ברמה"ש בתיאום אישי
חניכה פרטית לזוג – כנ"ל
בקבוצה קטנה בהתאם ללוח הפעילות במרחב

פשוט להקליק על מה שמעניין אותך ולכתוב לי

חניכה פראנית

angelhealing

אנרגיית הפראנה זורמת ביקום כולו. היא אנרגיה של אהבה טהורה, אהבת המקור. במישור הקיום הפיזי, אנרגיית הפראנה נחסמת על ידי צעיף תודעת סבל שגורם לנו לשכוח שאנו ישויות אור בלתי מוגבלות. בחניכה צעיף תודעת הסבל מוסר ואנו מתחברים מחדש לאנרגית הפראנה שזורמת בבריאה כולה. החניכה משחררת חסימות אנרגטיות, מפעילה עוצמות ברמת הדנ"א, מאפשרת הכלה של רגשות ללא טלטלות ומחברת לילד/ה הפראני המואר שבתוכנו. לאחר החניכה מתחיל תהליך של 21 יום של הזדככות והטמעת התהליך שבו ממשיכים להתעצם ולקבל עזרה מכוחות אור רבים.

חניכה לשפע

love_reiki_meditation_peace

החניכה לשפע זהו תהליך רב עוצמה, שבו אנו מתחברים מחדש לתודעת השפע ולנביעה הקוסמית האלוהית שזורמת בבריאה כולה. ההמלצה היא לעשות זאת שבועיים אחרי החניכה הפראנית. החניכה כוללת: חיווט לזרם הקוסמי האינסופי של האהבה, הפעלת צ'אקרות מחוץ לגוף, שחרור חסימות לשפע, אקטיביזציות רב ממדיות בגופי האור שלנו והיפתחות לשפע האינסופי שבבריאה. לאחר החניכה מתחיל תהליך של 21 יום של הזדככות והטמעת התהליך שבו ממשיכים להתעצם ולקבל עזרה מכוחות אור רבים. דרישה מקדימה: חניכה פראנית, בטווח של עד 21 יום.

חניכה למיניות מקודשת

זוגיות_אהבה_מערכת יחסים_דייטים

האנרגיה המינית היא אנרגיה מאד עוצמתית. זוהי אנרגיית חיים ויצירה טהורה. במציאות הפיזית ערבלנו לתוכה שיפוטים, בושה, אשמה, עד ששכחנו את המהות שלה והחופש להיות בה בטבעיות. אפשר לבחור בה מחדש ולתעל אותה לכל היבט של החיים כאנרגיה יוצרת.
החניכה כוללת: שחרור חסימות באנרגיה המינית, איזון הזכרי והנקבי בתוכנו, שחרור מערכת מינית ישנה והפעלת מערכת חדשה, שחרור פטריאכליות ועוררות הצ'י בגוף. ניתן לבצע את החניכה ליחידים או לזוגות ביחד. בסיום מתבצע ערבול שדה אנרגטי מיני מקודש משותף, בין עם פרטנר/ת קיים או פוטנציאלי עתידי. לאחר החניכה מתחיל תהליך של 21 יום של הזדככות והטמעת התהליך שבו ממשיכים להתעצם ולקבל עזרה מכוחות אור רבים.

חניכה למימד שישי ומימד שביעי

angels (3)

חניכות אלו מחברות אותנו לקוסמים בתוכנו, לכוח הבורא, האלכימאי, המתמיר והמרפא. בחניכות אנו עוברים חיווט מחודש לתדרים גבוהים של אור ומפעילי את הדנ"א שלנו לרמה תודעתית חדשה.  בחניכה למימד השביעי אנו מתחברים לרשת אור קוסמית ולבריאה כולה, מושכים אלינו אינסוף אור ואנרגיה מהבריאה ופותחים ערוצים רב ממדיים למתנות קדומות מרמת הנשמה לחבור אלינו.

לאחר החניכה מתחיל תהליך של 21 יום של הזדככות והטמעת התהליך שבו ממשיכים להתעצם ולקבל עזרה מכוחות אור רבים. רצוי לקבל לפני כן את החניכה הפראנית בטווח של עד 21 יום.

חניכה לתדר גן עדן ומאסטריות

מלאכים_קשת

חניכה עוצמתית ביותר, מפעילה את הניצוץ האלוהי שבתוכנו. מחברת לתדר גן עדן, לתדר של חגיגה אלוהית ואהבה עצמית. מאפשרת לחוות את הקיום הפיזי מתוך חגיגה מעבר לשיפוטיות של טוב ורע. לאחר החניכה מתחיל תהליך של 21 יום של הזדככות והטמעת התהליך שבו ממשיכים להתעצם ולקבל עזרה מכוחות אור רבים.

יכולה להתבצע יחד עם החניכה למימדים 6+7. רצוי לקבל לפני כן את החניכה הפראנית, בטווח של 21 יום.