אקסס תהליכי גוף® – לעצמך/הסמכה

50 תהליכים לבחירה

אקסס תהליכי גוף®
לעצמך/הסמכה

50 תהליכים אנרגטיים לבחירה

זו הזמנה להיות אלכימאים של הגוף

ולגלות יכולות ריפוי שאולי לא ידעת שיש לך

ארגז כלים עשיר
50 תהליכים לבחירה


תרומה אדירה לכל מטפל מקצועי ולכל אדם

כמה מלים מהלב:

תמיד הייתה בי זיקה לגופים ולאנרגיות. בכולנו יש אינסטינקט טבעי לגעת בגוף מידית כשכואב. הגוף אוהב מגע ויש מגע – שיכול לשנות הכל. כהילרית, כמנחה והן עבורי אישית, אני נפעמת כל פעם מחדש מתהליכי הגוף של אקסס והתרומה שלהם לריפוי ושינוי של גופים ומציאויות. אין לזה מלים.

תהליכי הגוף אלו בעצם אנרגיות ייחודיות שאפשר לקרוא להן ולהעניק אותן לגוף שלנו ושל אחרים במגע עדין. כולם בעיני מתנה אמיתית לגוף ולחיים. כל אחד יכול ללמוד בקלות וליישם מיד גם ללא שום רקע.

יש מגוון עצום של 50 תהליכים. הסמכה קצרה של כמה שעות לתהליך ואפשר מיד להכניס לקליניקה ולחיים, לעצמנו ולאחרים. זכות גדולה להעביר זאת הלאה. בכל שאלה אני כאן, טליה.

תהליכי הגוף אלו בעצם אנרגיות ייחודיות שאפשר לקרוא להן ולהעניק אותן לגוף שלנו ושל אחרים במגע עדין. כולם בעיני מתנה אמיתית לגוף ולחיים. כל אחד יכול ללמוד בקלות וליישם מיד גם ללא שום רקע.

יש מגוון עצום של 50 תהליכים. הסמכה קצרה של כמה שעות לתהליך ואפשר מיד להכניס לקליניקה ולחיים, לעצמנו ולאחרים. זכות גדולה להעביר זאת הלאה. בכל שאלה אני כאן, טליה.

למי זה מתאים?

לכולם! ארגז כלים עשיר ומגוון למטפלים מקצועיים מתחילים וגם וותיקים, לכל אדם המבקש שינוי, ריפוי ויצירה של חדש בגוף ובחיים, להורים ולכל מי שמבקש להרחיב תודעה ולקבל כלים ליומיום לעצמו וליקירים. אין צורך בידע מוקדם וכל אחד יכול ללמוד וליישם מיד.

איך זה מתבצע?

התהליך מופעל במגע עדין בגוף. חלק מהתהליכים מתבצעים במנחים מומלצים מראש וחלק לגמרי אינטואיטיביים. סשן יכול להתבצע בשכיבה או בישיבה, בחדר טיפולים וגם בספונטניות בארוחת ערב על כסא. קוראים לאנרגיה בדרך מסוימת מניחים ידיים וזה מיד מתחיל.

עבור מה זה תורם?

תהליכי הגוף מאד מגוונים ופועלים באופן רב ממדי בכל הרבדים, לא רק פיזית. תורמים לשחרור נקודות מבט מגבילות וחסמים הנעולים ברמה מולקולרית בתאי הגוף ומוחזקים באופן לא מודע ופותחים מרחב מאפשר שינוי, ריפוי וטרנספורמציה של ממש במציאות החיים וחווית העצמי.

אילו יכולות ריפוי יש לך שטרם גילית?

הנה כמה דוגמאות מתוך 50 תהליכים:

**השמות המדויקים של  תהליכי הגוף מוגנים בזכויות יוצרים וימסרו בסדנה עצמה**

פורמט הסדנאות:

כללי:

– כל סדנה 1-2 תהליכים
– מינימום 3 שעות לתהליך
– מיקום: ברמת השרון
– וגם ברחבי הארץ בבתים מארחים
– אפשרות לתאם סדנה פרטית מינימום 2 משתתפים

מבנה:

– מבוא לאקסס + כלים
– לימוד תהליך הגוף
– פורום העצמה אישי וקבוצתי
– פרקטיקה מעשית – החלפות בזוגות
– קבלת תעודות הסמכה

לקהל הרחב:

לומדים ומיישמים מיד בקלות על עצמכם ועל היקירים. אין צורך בידע מוקדם.

מטפלים שימו לב:

– הסמכה מידית
– כלים לעבודה עם מטופלים
– בהירות לגבי שילוב בארגז כלים קיים

עוד מקבלים באהבה:

– חומר כתוב מתורגם
– מרחב אישי וקבוצתי לשאלות, ניקוי חסמים ומודעות

– בית לחזור להחלפות ותרגולים

מחירון כללי (כולל מע"מ):

– סדנת תהליך יחיד: 500 ש"ח
– סדנת 2 תהליכים: 450 ש"ח לתהליך
– כרטיסיה 3 תהליכים: 400 לתהליך

– כרטיסיה 4 תהליכים: 350 ש"ח לתהליך

**שימו לב: האמור לעיל אינו מתייחס ל- MTVSS, מתיחת פנים אנרגטית ולסדרות של תהליכים בפורמט של תכנית ייחודית, אשר מתומחרות באופן ספציפי, בהתאם למספר המפגשים.

מאחורי הקלעים:

כל תא בגוף שלנו יודע. כל מה שאי פעם חשבנו, הרגשנו, חווינו. כאבנו, מכל תקופת חיים. כל תא ותא מחזיק בכל מה שספגנו מהבית, מהסביבה והעולם. כל זה מנהל אותנו באופן לא מודע ומשפיע על: תפיסת העצמי, החלטות, בריאות פיזית, איזון רגשי, משקל הגוף, זוגיות, כל מערכות היחסים, מציאות פיננסית, מימוש עצמי, חוויית החיים, על הכל בעצם.

איך יראו החיים אם כל הדחיסות המגבילה הזו כבר לא תהיה מוחזקת יותר בתאים? כמה ספייס וחופש יהיה אז לגוף להשתנות ולחיים להשתנות ולחוויה חדשה ומופלאה של התגלמות בגוף להתממש?

הגוף יודע.  ההוויה יודעת. בגוף יש חוכמה עתיקה ויכולת ריפוי פלאית. הוא יודע מה לעשות ורק זקוק לחופש לעשות זאת. לכולנו יש יכולות שיכולות לתמוך בגוף שלנו ושל אחרים.

רגעים של קסם: