קורס מאסטר רייקי מורה

קארונה-רייקי® הוליפייר-רייקי®

הסמכה בינלאומית למטפלים ומורים בחסות ICRT העולמי

קורס מאסטר רייקי מורה
קארונה-רייקי®
הוליפייר-רייקי
®

הסמכה בינלאומית למטפלים ומורים
בחסות ICRT העולמי

מהות הקורס:

הקורס פותח מרחב לחוויה עילאית של התעלות בתדר, ריפוי עמוק ורב מימדי לעצמך ולמטופלים שלך, התעוררות והיזכרות, מיזוג של התודעה הגבוהה בעצמי האנושי, יכולת לטפל ולתרום באופן מועצם מהותית, וללמד רייקי בעצמך.

קארונה רייקי פותחה על ידי מאסטר רייקי ויליאם ראנד, ומהווה המשך ישיר לרייקי אוסואי המסורתי. זו אבולוציה מתקדמת באנרגיה ובמערכת של הרייקי, חיבור לסמל המאסטר של הוליפייר-רייקי ול- 8 סמלים מרפאים ומעצימים ביותר של קארונה רייקי – חמלה בפעולה.

תכנית ההכשרה לקארונה-הוליפייר רייקי מאסטר מטפלים ומורים, אורכת כ- 4 חודשים, עם גמישות והקשבה לקצב האישי של כל אחד. אפשר לבחור בקורס אישי או קבוצתי.

תכנית ההכשרה לקארונה-הוליפייר רייקי מאסטר מטפלים ומורים, אורכת כ- 4 חודשים, עם גמישות והקשבה לקצב האישי של כל אחד. אפשר לבחור בקורס אישי או קבוצתי.

מה זה הוליפייר?

"הוליפייר" – זו אנרגיה אלוהית מופלאה שיוצרת שלמות דרך: טיהור, ריפוי, העצמה והדרכה. האנרגיה הובאה לעולם ע"י ויליאם ראנד ב-2014, יצרה מערכת/שיטת רייקי חדשה בה היא חונכת את התלמידים בעצמה, בדרך ייחודית ומעצימה. ההוליפייר מאפשרת חיבור מתדר גבוה יותר לרייקי, מטפלת בנו ברקע כל הזמן, מאפשרת טרנספורמציה, התעלות, העצמה אדירה והמון מתנות.

מה זה קארונה?

"קארונה" זו "חמלה בפעולה" - כל פעולה שנעשית למען צמצום סבל של אחרים. זו שיטת רייקי ייחודית ומעצימה ביותר! עם 8 סמלים מרפאים ומעצימים ברמת תדר ויכולת ריפוי עמוקה ורב מימדית, מהותית יותר מהסמלים של הרייקי המסורתי. פותחה ע"י וויליאם ראנד ב- 1993 והתפשטה בעולם כולו. כיום, נלמדת בפורמט הוליפייר ותדרים של שלום עולמי.

מה בקורס:

בקורס נעבור חוויה מעצימה ומרגשת, תהליך אנרגטי ייחודי, שישדרג את כל קורסי הרייקי הקודמים שלך להוליפייר-רייקי ויעניק לך את היכולת להעביר חניכות לרייקי ומסעות מופלאים בשיטת הוליפייר, בעצמך.

בקורס נחבר אותך לסמל המאסטר של הוליפייר-רייקי, שיאפשר לך את כל האיכויות המופלאות של האנרגיה האלוהית הזו. בנוסף, נחבר אותך ל- 8 סמלים של קארונה רייקי, שיאפשרו לך במיידית יכולת ריפוי אדירה והעצמה אישית, ברמה שאין מלים לתאר.

החניכות בקורס נעשות בדרך מקורית, מרגשת ומעצימה ביותר הנקראת: "איגנישן" ignition. מאין מסעות רב-חושיים בהם האנרגיה של הוליפייר-רייקי (מתוך החוכמה האלוהית), חונכת אותך בעצמה ישירות. יהיו לנו 4 כאלו בקורס.

הקורס מביא ידע שחשוב לכל מטפל ומאסטר רייקי לדעת, מגוון טכניקות טיפול ייחודיות לקארונה רייקי, מסעות-מדיטטיבים מרפאים ומעצימים הנקראים: "אקספריאנסז", המודרכים אישית על ידי הוליפייר-רייקי לכל משתתף.

הנה טעימה מ-8 הסמלים של קארונה רייקי

סדרת סמלים ראשונה:

סדרת סמלים שניה:


קורס חלק א': הכשרה למטפלים בקארונה/הוליפייר רייקי

קורס חלק ב': הכשרה למאסטרים-מורים בקארונה/הוליפייר רייקי

[דרישה מקדימה: מאסטרים ברייקי אוסואי]

ידע חדש, מקיף, מעמיק וחווייתי
פרקטיקה מעשית
חניכות מופלאות ומעצימות!
9 סמלים חדשים לשימוש מידי
מרחב לריפוי וטרנספורמציה מרגשת
ליווי אישי, בית לחזור אליו תמיד

פורמט ועלות הקורס:

פרונטלי ברמה"ש או אונליין בזום.
קבוצתי או אישי.

קבוצתי – 4 חודשים. כל מפגש 4 שעות. פרטי – פורמט בהתאמה אישית.

ידע מקיף, חניכות, פרקטיקה מעשית, התעלות בתדר, מגוון מסעות מדיטטיבים מרפאים ומופלאים.

כבר במהלך הקורס השינוי מתחיל וגם אפשר להתחיל לטפל עם הסמלים החדשים והתדר המועצם.

בסיום הקורס, מקבלים הסמכה רשמית כמטפלים ומורים קארונה רייקי-הוליפייר מאסטר, המוכרת ע"י מכון ICRT.

מקבלים חוברת רשמית באנגלית מטעם מכון ICRT. רישום במכון ויכולת להזמין חוברות בעצמך לתלמידים שלך.

יש לך כאן בית לחזור אליו בכל שאלה, מפגשי תרגול והעצמה וליווי אישי.

עלות: 4,800 ש"ח (כולל מע"מ). עד 12 תשלומים באשראי.

דרישה מקדימה: מאסטרים מורים ברייקי אוסואי

כמה מלים מהלב:

תודה שהגעת הנה. הבחירה בקארונה רייקי עבורי, הייתה אחת הבחירות המעצימות שעשיתי. החיבור לסמל המאסטר של הוליפייר ו-8 הסמלים של קארונה רייקי…החניכות העוצמתיות…ההתעלות בתדר האישי, ההתעצמות כהילרית, כמתקשרת…היכולת לתרום באופן מהותי ואפקטיבי לאהובים ולכל אדם….אין לזה מלים.

קיבלתי את ההסמכה כמאסטר-מורה לקארונה רייקי לראשונה, לפני למעלה מעשר שנים, בפורמט הישן המסורתי. ב- 2020, בחרתי לעבור את ההכשרה למאסטר שוב, עם וויליאם ראנד בעצמו, וקיבלתי את ההכשרה והחניכות בפורמט המתקדם ביותר של קארונה-הוליפייר III.

לאחרונה (2022), כל הקורסים של ICRT עם וויליאם ראנד השתדרגו לתדר חדש של שלום עולמי, שהתקבל בעקבות המצב בעולם. קיבלתי מחדש מוויליאם את החניכה המשודרגת ואין מלים לתאר את התרומה של זה לטיפולים, ליקירים שלי ולחיי. בקורס אחבר אותך גם לתדר החדש הזה.

כל קורס אני מתרגשת מחדש עבור הבוחרים בזה. אשמח לתרום לך מכל הלב. טליה

קיבלתי את ההסמכה כמאסטר-מורה לקארונה רייקי לראשונה (לפני הרבה שנים) בפורמט הישן המסורתי. ב- 2020, בחרתי לעבור את ההכשרה שוב, עם וויליאם ראנד בעצמו, בפורמט המתקדם ביותר של קארונה-הוליפייר III.

לאחרונה (2022), קיבלתי שוב מוויליאם ראנד חניכה חדשה כמאסטר רייקי, מועצמת בתדר חדש של שלום עולמי, תדר שהתקבל לאחרונה, בעקבות המצב בעולם. אין מלים לתאר את התרומה של זה לטיפולים ולקורים שלי ולחיי. כל קורסי המאסטר במרחב יחברו אותך גם לתדר החדש וליכולת לטפל ולחנוך אליו.

כל קורס אני מתרגשת מחדש עבור הבוחרים בזה. אשמח לתרום לך מכל הלב. טליה

ליווי למאסטר קארונה-הוליפייר רייקי
זו זכות גדולה בשבילי.

אם יש קריאה בלב, אשמח שנשוחח, נכיר, נראה שמתאים. אפשר לכתוב לואטסאפ ונתאם לנו שיחה טלפונית: