קורס רייקי 1+2

מתכונת ייחודית ומורחבת | לעצמך + הסמכה למטפלים

קורס רייקי 1+2

מתכונת ייחודית ומורחבת

לעצמך | הסמכה למטפלים

מרגש מאד שיש לך קריאה בלב לרייקי. בחירה מופלאה לחיים.

לתיאום שיחה פשוט לכתוב לי ואהיה בקשר בהקדם:

קורס תודעתי ומעשי מתנה לחיים

תהליך ריפוי, העצמה והתפתחות אישית

הסמכה לעוסקי רייקי

לחזור הביתה לעצמך האמיתי.
להתעורר ולצמוח תודעתית.
לדעת לטפל בעצמך ובאחרים, בכל דבר, כל אתגר וכל בקשה.
לחוות חיים של שלום, איזון והרמוניה.

אין צורך בידע מוקדם. כל אחד יכול

נגן וידאו

רייקי בשבילך:

רייקי למטפלים:

רייקי בשבילך:

רייקי למטפלים:

רייקי:

אנרגיית חיים חכמה ואלוהית, בתוכנו וביקום.
הטבע האמיתי שלנו. מי שהננו במהות.

מערכת רייקי-אוסואי המסורתית:

לא רק שיטת הילינג אלא דרך חיים של:
התפתחות, צמיחה, ריפוי והעצמה.

5 אלמנטים שנלמד בקורס, הסוללים את הדרך לעצמנו האמיתי.
לא כהבנה בשכל אלא כחוויית חיים מרגשת.

הקורס במרחב:

הקורס במרחב אינו מתמצה רק בלימוד טיפולי רייקי. אנו נפגש כל שבוע ל- 4 שעות במשך 10 שבועות. עצם הקורס מהווה מרחב לריפוי אישי, העצמה אישית וסלילת דרך להתפתחות והארה. בקורס נלמד ונחווה באופן ישיר את כל המתנות בקורס ונתחיל לגלם אותן בתוכנו ולחיות מתוכן. אשמח לתרום לך מכל הלב, טליה

במה אפשר לטפל ברייקי?

בכל דבר. בכל אתגר, בעיה או קושי. בכל בקשה, מטרה, משאלה להגשמה. בכל זמן: עבר, הווה, עתיד. בכל מקום ולכל מקום. בכל הרבדים: פיזי, רגשי, מנטלי, רוחני. החוכמה האלוהית יודעת מה לעשות. ככל שאנו פשוט מניחים ידיים ומעניקים, אינספור שכבות של נפרדות ומגבלות מושלות ומשתחררות. אנו מתחילים להיות רייקי, להיות האור שאנחנו. נפתח מרחב לריפוי גוף-נפש-נשמה, וכל חוויית החיים ותפיסת העצמי יכולות להשתנות, באופן מיטיב ומרגש.

איך מתבצע הטיפול?

בלי מאמץ. בקלות ובפשטות. במגע ידיים או ללא מגע, פרונטלית או מרחוק. בעצמנו ובאחרים.

עצם הכוונה בלב מספיקה, והאנרגיה תזרום דרך כפות הידיים וכל הווייתנו. בקורסים, נלמד מגוון אפשרויות טיפול, אינטואיטיבי או מובנה, סמלים מעצימים ומגוון עשיר של פרקטיקות טיפוליות ויישומים לכל מטרה.

כל אחד יכול לטפל ברייקי?

כן. בקורס רייקי אנו עוברים טקס חניכה, המועבר על ידי מאסטר רייקי מורה RMT. החניכה מזכירה לנו שאנו כבר "מחוברים" לרייקי ושבעצם איננו נפרדים. בחניכה נתברך בהיזכרות ברייקי שבתוכנו ושהננו ושביקום. נתחיל להיזכר במה ששכחנו והגוף שכח. נזרע זרע של התעוררות לטבע האלוהי שלנו. לאחר החניכה, נטפח את זה דרך כל המערכת של הרייקי ונלמד איך להעניק הילינג לעצמנו ולאחרים באמצעות כפות הידיים והכוונה שלנו.

מה כוללת מערכת הרייקי?

מערכת הרייקי כוללת: 1. עקרונות שהם הנחיות לחיים וגם תמרורי הכוונה לטבע האמיתי שלנו. 2. מדיטציות ייחודיות מהבית המסורתי של הרייקי. 3. הילינג עם כפות הידיים, במגע וללא מגע, לעצמנו ולאחרים. 4. סמלים מיוחדים ומנטרות מיוחדות (מרמת רייקי 2 ומעלה). 5. חניכות.

קורס רייקי 1+2 ייחודי ומורחב

מיזוג עולמות ושושלות רייקי בקורס אחד עשיר תוכן והעצמה

רייקי אוסואי יפני מסורתי, נאמן למקור
חניכות מסורתיות + חניכות הוליפייר-רייקי
כלים תודעתיים והעצמה מעשית לחיים
תהליך משותף של הטמעה ביומיום בליווי צמוד


מה נלמד בקורס:

ברמת רייקי 1

נלמד על המערכת של הרייקי ו-5 האלמנטים המרכיבים אותה עבור התעוררות והתפתחות רוחנית, כפי שנלמד ביפן לפני 100 שנה. נלמד איך לשלב ולהטמיע את הרייקי ביומיום של החיים, לטפח איזון, שלום פנימי, רוגע וחיים יותר שפויים, קלים ומודעים.

נעבור טקס חניכה יפני מסורתי וגם חניכה בשיטת הוליפייר-רייקי מתקדמת. נעורר בתוכנו היזכרות במקור הרייקי ובהיותנו כבר "מחוברים". נזרע בגוף ובתודעה זרע של היזכרות בעצמנו האמיתי. נלמד לטפח אותו לכדי לבלוב וקבלת ביטוי מרגש בחיינו.

נלמד על המהות והייחודיות של הרייקי ועל כל האפשרויות המרגשות בבחירה ברייקי עבורנו ואחרים.

נלמד על הקשר בין הגוף והנפש ואיך לשמור על איזון ביומיום. נלמד מה זה קי, ביוקי. נכיר את המערכת האנרגטית, צ'אקרות, מרידיאניים וגופים מעודנים. נלמד כיצד נוצרות חסימות אנרגטיות ואיך למנוע זאת ולאפשר זרימה ואיזון אנרגטי.

נלמד ונתרגל טיפול עצמי ברייקי במגע: טיפול עצמי מקוצר. טיפול עצמי אינטואיטיבי, טיפול עצמי מלא של כל מנחי הידיים לפי "הטיפול הבסיסי".

נלמד לטפל בעצמנו ובקרובים לנו טיפול רייקי בסיסי ברמת רייקי 1, במגע ישיר ומיקוד בגוף הפיזי.

נלמד ונחווה מדיטציות, שטיפה אנרגטית וטכניקות נשימה מעצימות לנוכחות ברגע, התעלות בתדר, הרחבת מודעות וטיפוח מצב הוויה שקט ונוכח לתפקד מתוכו ביומיום, בלי להיות מוסחים ומעורערים.

נלמד כלים להטמעת מערכת הרייקי בחיי היומיום. הקורס נפרס על פני כמה שבועות לאפשר אינטגרציה והטמעה של הנלמד ליומיום של החיים. נראה כיצד ניתן ליישם את כל שנלמד יחד, מול כל מצב ונושא בחייך, ואיך לטפח את זרע החניכה לחיים מתוך רייקי.

הרמה הראשונה של הרייקי היא בעיקר עבורך אישית. נבנה יסודות איתנים עבורך לצמיחה אישית, ריפוי אישי, התנהלות בחיים עם יותר איזון, הרמוניה, שלום פנימי, נלמד מדיטציות והילינג בגוף במגע, לטפל בעצמך ובמשפחה.

ברמת רייקי 2

נרחיב את נתיב ההתפתחות האישי, ריפוי גוף-נפש והתעוררות תודעתית. ניכנס פנימה ונסלול דרך לאור של העצמי האמיתי להתגלות ולנכוח יותר בחיי היומיום. נטפח חוויית חיים יותר הרמונית, באיזון, שלום ואושר כמצב הוויה שאינו תלוי נסיבות. נלמד לטפח זאת בעצמנו ולהתרחב עוד ועוד.

נתעלה בתדר, נרחיב מהותית את יכולות הריפוי ונקבל כלים חשובים, לשימוש עצמי וגם מול אחרים.

נעבור טקס חניכה של רייקי 2 בפורמט חניכה יפני מסורתי וגם בשיטת הוליפייר-רייקי מתקדמת. נתעלה בתדר אישית וכמטפלים. נלמד את 3 סמלים המקודשים של הרייקי להעצמה אישית ולמגוון שימושים טיפוליים ממוקדים.

נלמד לעומק על סמל הרייקי ה-1 ונתנסה במגוון השימושים לטיפול בגוף הפיזי, בכל מחלה, אתגר, כאב וחוסר איזון. נלמד לבצע טיהור אנרגטי והטענה לבית ולקליניקה (גם מרחוק), הטענה של תרופות ומזון ברייקי ועוד.

נלמד לעומק על סמל הרייקי ה-2 ונתנסה במגוון שימושים לטיפול רגשי/מנטלי ועוד. נלמד לטפל בתת מודע, במקור לכל אתגר, טראומות, חסמים מודחקים, פחדים, חרדות, דיכאון, התמכרויות, מערכות יחסים, עניינים עם כסף, כעסים ומועקות. נלמד לפוגג מחשבות טורדניות, מתח, נדודי שינה. נלמד איך להשקיט את המיינד ולאפשר חופש מדאגות, שקט נפשי, רוגע ושלווה. לקום רעננים ועם חיות ליום חדש.

נתחבר לסמל ה-3 של הרייקי ונלמד לגשר מעבר לזמן ומקום ולטפל מרחוק. נתנסה במגוון אפשרויות טיפול מרחוק, באדם אחר ובכל נושא. נלמד לטפל בעבר, בהווה, בעתיד ולשלוח רייקי לכל מטרה ומשאלת-לב להגשמה. נתחיל לקלוט שאנו הוויות רב ממדיות שמתעלות מעבר לזמן מרחק ומקום.

נלמד לחזק את מערכת החיסון ולטפל טיפולי לייזר. נלמד לעומק על המערכת האנרגטית, צ'אקרות, מרידיאניים, שדה ההילה, כיצד לאבחן חוסר איזון ואיך לטפל בזה באופן ממוקד: ברייקי, עם קריסטלים ועם צבעים.

נלמד ונתרגל טיפול רייקי עצמי ובאחרים לעומק, בשילוב כל הסמלים של רייקי 2, לטיפול הוליסטי בכל הרבדים: לגוף, לנפש, לאיזון רגשי ולעומק בתת מודע. נתנסה במגוון טיפולים: טיפול מקוצר בישיבה, טיפול SOS במצבי חירום, טיפול מלא על מיטת טיפולים.

נלמד לטפל בכל דבר, בכל מטרה, בכל אתגר: פיזי, רגשי, מנטלי ובחיים, במגוון טכניקות מסורתיות ומתקדמות ואיך לאפשר בריאות מיטיבה, איזון וחוסן גוף-נפש בכל הרבדים, לעצמנו ולאחרים, כולל מרחוק.

נעבור בקורס תהליך ריפוי והעצמה אישי, הרחבת מודעות והתעלות בתדר. נחזק את הביטחון כמטפלים. נתחיל לטפח מצב הוויה של להיות רייקי במקום לעשות רייקי ונתחיל להיות הזמנה לאושר מעצם היותנו.

הרמה השנייה של הרייקי, מהווה מסע ריפוי והעצמה עמוק ביותר, לעצמך ולאחרים באמצעותך. ברמה זו של רייקי, אנו עוברים עוד חניכה, מעמיקים את החוויה הישירה שלנו עם הרייקי, ומאפשרים לזרע הראשוני של רייקי 1 לפרוח יותר, עבור התעוררות, ריפוי אישי, מימוש עצמי, ויכולת לתרום לעצמנו ולאחרים, באופן מועצם ומואץ, לא רק בטיפולי מגע או מרחוק אלא מעצם היותנו ונוכחותנו כ-רייקי.

ברמת רייקי 2 אנו מתעלים בתדר, בתודעה וביכולות הריפוי וההגשמה שלנו. לומדים לטפל לעומק בעצמנו בכל דבר, ולסייע גם לאחרים, לא רק במגע אלא גם "מרחוק". מקבלים ידע שחשוב לדעת שמעשיר את המסוגלות שלנו ליצור ריפוי ושינוי אישי וחוויית חיים בריאה ומועשרת. נלמד לטפל באחרים ונקבל כלים חדשים לעשות זאת ביעילות. לומדים סמלים מיוחדים להעצמה אישית וטיפולית ולומדים לטפל לעומק התת מודע, בכל נושא (פיזי, רגשי, מנטלי, רוחני ובחיים), בכל אתגר, כל משאלה, מעבר לזמן, מרחב ומקום – "מרחוק". זו עליית מדרגה מהותית במסע ההתפתחות האישי שלך ויכולת הגשמת מציאות מואצת.

תוספות ייחודיות באהבה:

בונוס באהבה 1: מסעות הוליפייר-רייקי מעצימים

נחווה מסעות-הוליפייר-רייקי, מדיטטיבים מרפאים ומעצימים ביותר, עם האנרגיה והתודעה השמיימית של הוליפייר-רייקי. בנוסף, נלמד מגוון מדיטציות טיפוליות לשימוש עם עצמך, עם בני משפחה ובקליניקה.

בונוס באהבה 2: ארגז כלים תודעתי – מעשי

לאורך הקורס מקבלים ארגז שלם של כלי תודעה מעשיים ליומיום לשימוש מידי בכל עת.

בונוס באהבה 3: ליווי אישי ומקצועי

מקבלים ליווי צמוד ומענה לכל שאלה טלפונית או בקבוצת וואטסאפ של הקורס. גם אחרי הקורס – יש לך גב בכל שאלה, ויש לך בית לחזור אליו, לתרגל, להתעצם ולקבל תמיכה.

בונוס  באהבה 4: תודעת מרפאים

טעימה מתוכנית הליווי: "מרפאים" – להיות בתודעה מאפשרת ריפוי, לעצמך ולאחרים.

יש דברים שאפשר להבין בשכל ויש דברים שהשכל לא מבין. אבל, ככל שנגלם אותם בתוכנו ונהיה אותם – נדע יותר. זו הזמנה לדעת את עצמנו במהות ולחיות מתוכה. להיות רייקי. להיות הטבע האמיתי שלנו. לעלות על דרך חדשה לחיים. להיות המרפאים שאנחנו, האור שאנחנו, חופשיים מכל הסחה או אשליה. להיות באיזון, הרמוניה ושלום, שאינם מתערערים בקלות.

אשמח לתרום לך מכל הלב, טליה

תודה שבאת לכאן

הי, אני טליה פרנקל ואשמח כל כך לתרום לך, להיות רייקי, להיזכר ברייקי שבך ושהינך. להיות בעוצמה שלך, לממש את עצמך ואת החיים שברצונך שיהיו לך. עבורי זו תהיה זכות גדולה לצאת איתך למסע ריפוי, התעלות, צמיחה והתפתחות ביחד. לגלות עוד אודות מי שהננו במהות ולאפשר חיים של אהבה, הרמוניה, שלום ומימוש ומעבר לזה. אשמח ללוות אותך יד ביד. לא רק בקורס אלא גם בחיים.

הבחירה ברייקי לפני 22 שנה החזירה אותי הביתה. הזכירה לי מי אני ומה באתי הנה ליצור ולהיות והעלתה אותי על נתיב השליחות שלי. הרייקי תמכה בי בתקופות מאד קשות, עזרה לי לקלוט שאני חזקה יותר מכל נסיבות חיים. העצימה אותי לדעת לתרום ליקירים שלי, לכל היבט של חיי ובהמשך למטופלים ותלמידים. הרייקי בי איתי תמיד ולא כשיטת טיפול ודרך חיים, אלא כהזמנה יומיומית להתעורר, להיזכר ולהזכיר – שכולנו רייקי במהות, בטבע האמיתי שלנו. זכות גדולה עבורי להעניק מכל זה וללוות בדרך הרייקי. אשמח לתרום לך. טליה.

הבחירה ברייקי לפני 22 שנה החזירה אותי הביתה. הזכירה לי מי אני ומה באתי הנה ליצור ולהיות והעלתה אותי על נתיב השליחות שלי. הרייקי תמכה בי בתקופות מאד קשות, עזרה לי לקלוט שאני חזקה יותר מכל נסיבות חיים. העצימה אותי לדעת לתרום ליקירים שלי, לכל היבט של חיי ובהמשך למטופלים ותלמידים. הרייקי בי איתי תמיד ולא כשיטת טיפול ודרך חיים, אלא כהזמנה יומיומית להתעורר, להיזכר ולהזכיר – שכולנו רייקי במהות, בטבע האמיתי שלנו. זכות גדולה עבורי להעניק מכל זה וללוות בדרך הרייקי. אשמח לתרום לך בכל ליבי. טליה.

המועד הקרוב ברמה"ש:

מסלול בוקר ברמת השרון

ימי חמישי החל מ- 8.2

10 מפגשים, בשעות 10:30-14:30


לפני הרישום, אשמח לשוחח, להכיר ושנרגיש יחד שזה מתאים. אפשר לכתוב לי כאן ונתרם שיחה:

מתכונת ייחודית ומורחבת

מחירון (כולל מע"מ):

קורס משולב ומקיף רייקי 1+2:

קורס רייקי 1+2 יחד: 2,240 ש"ח

(עלות כל רמה בקורס נפרד: 1,400 ש"ח)

ניתן לחלק לתשלומים:
עד 2 תשלומים ללא ריבית
3-12 תשלומים בקרדיט

עוד כמה מלים מהלב שלי:

הבחירה ברייקי בעיני, זו בחירה גדולה יותר מקורס. זו בחירה להיזכר, להתעורר, להיות יותר מי שהננו במהות ולחיות מתוכה במציאות הפיזית של חיינו. זה כל כך מרגש ומבורך וזה מחולל הדהוד והשפעה מיטיבה לא רק עבורנו, אלא גם עבור כל האהובים והסובבים אותנו. זכות בשבילי להיות איתך ועבורך במסע הזה. עצם הבחירה הזו, עוד לפני שהקורס מתחיל, כבר מתניעה תהליך של ניקוי, ריפוי, והעצמה אישית, עוררות והרחבה של יכולות ומודעות, התעלות בתדר ואולי מתנות נוספות, שמתגלות בהמשך.

♥♥♥

הטבע הרוחני שלנו קיים מעבר לזמן, מרחב ומקום ולכן, הטרנספורמציה הנובעת מהבחירה בקורס הזה, סביר שתתחיל עוד לפני שהתחלנו. למסע עם הרייקי אין נקודת סיום. בטח לא כזה של קורס. זה מסע חיים. בחניכה אנו זורעים זרע של התעוררות והארה, הזמנה לעצמי האמיתי להתגלות. אנו עולים על נתיב חיים בו שזורה המערכת של הרייקי עם כל האלמנטים שבה, בכדי לסייע לנו לחזור הביתה לעצמנו האמיתי, לאחדות עם היקום. מהמרחב האינסופי הזה, מהטבע האמיתי שלנו, הכל יכול להירפא ולהשתנות, בתפיסה שלנו ובמציאות עצמה. אין לזה מלים.

הקורס הייחודי הזה הוא לא רק קורס.

זה תהליך של ריפוי אישי, התעלות והעצמה תודעתית.

לכן חשוב לי שנשוחח, נכיר ונחוש שזה מתאים, לפני שנרשמים.

פשוט לכתוב לי ונתאם לנו שיחה:

רגעים של קסם:

למידע נוסף:

יש קריאה בלב לרייקי?  צרו בשמחה קשר לנייד: