טיפול תדרים מתקדמים וורטקסים

מבית מפתחות אור

טיפול תדרים מתקדמים וורטקסים

מבית מפתחות אור

כמה מלים מהלב:

​כמה מופלא, שאנו יכולים להתכוונן לתדרים מסוימים ביקום, להזמין אותם – והם באים. והם תורמים לנו. תדרים של אור לריפוי, איזון, רווחה כללית, חיים של חסד ושפע, העצמה אישית, התעלות-תדר, ניקוי חסמים והיצמדויות, יצירת מציאות בלתי מוגבלת ולממש את עצמנו כהוויות.

טיפולים פרונטליים מותאמים אישית, ברמה"ש או מרחוק ליצירת מציאות בלתי מוגבלת בהלימה למשאלות הלב. אשמח לתרום לך. טליה

טיפול ייחודי מבית מפתחות אור: לגוף, לחיים, להוויה ומעבר…

תדרים מתקדמים וורטקסים
לגוף, לחיים ומעבר

מה התדרים המתקדמים וורטקסים יכול לאפשר לנו:

טיפול אישי בתדרים מתקדמים וורקטסים:

טיפול אישי מתדרים וורטקסים אפשרי מרחוק או בקליניקה ברמה"ש. הטיפול נעשה בתמהיל המותאם לך אישית, במסירות והקשבה לגוף שלך ויכול לכלול פרקטיקות וכלים נוספים לפי צורך.

טיפול אנרגטי מרחוק: 35 דקות 250 ש"ח.

טיפול מלא שעה וחצי בהתאמה אישית 90 דקות 450 ש"ח:

יכול לכלול: תשאול וניקוי חסמים מילולי ואנרגטי, חניכות וברכות אנרגטיות מבית מפתחות אור (לפי צורך), מרחב למודעות, בהירות והכוונה, הילינג תדרים וורטקסים אנרגטי, כלים נוספים מבית מפתחות או ראו שיטות הילינג נוספות, לפי צורך ובהתאמה אישית. 90 דקות 450 ש"ח.

תדרים מתקדמים כוללים:

תדר קרן כסופה
תדר ההתעלות המוזהב
תדר לב יהלום
תדר שביל החלב
עוד 5
תדרים משניים נוספים של מפתחות אור

מה זה וורטקסים של מפתחות אור? תודעה של תדרים ואנרגיות של מפתחות אור בפעולה. עוצמתי ומעצים.

בטיפול נוכל להשתמש ב- 9 וורטקסים שונים למגוון יישומים ביומיום: לשפע וחיוניות, טוב לב וחסד, לפרוץ דרך חסמים והתנגדויות, להעלות תדר בזריזות, לנקות היצמדויות מגבילות, ציפיות וחוסר תודעה, עזרה ראשונה לגוף – פיזית, עזרה ראשונה רגשית ומנטלית, איזון, אהבה והרמוניה, ניקוי רעלים, מימוש פיזי והגשמה יותר בקלות.

התדרים המתקדמים מביאים הנה מציאות בלתי מוגבלת. מסייעים לנו לנוע למציאות של מימד 5 וללכת מעבר לכל מה שהפכנו סולידי, לינארי, מוגבל. זכות עבורי להעניק מהם. נרצה לתעל אותם באופן מפוגג חסמים ומאפשר התעלות והגשמה של חדש, ולהתחיל להיות המאסטרים של החיים. אשמח לתרום לך. טליה.

רגעים של קסם:

רקע על מפתחות אור:

מערכת כלים אנרגטיים מתדר גבוה, לעזרה עצמית, לגוף, לנפש, לחיים, לשינוי כל מצב מאתגר ומימוש כל מטרה ביתר קלות. ברוב הקורסים אפשר לקבל הסמכה לטפל באחרים, בין אם במשפחה וביקירים או כעוסקים מקצועיים. הכלים של מפתחות אור התפשטו בעולם תוך שנה ל- 45 מדינות כולל ישראל. זו הזמנה לחוות יותר קלות עם הכל ולהיות המאסטרים של החיים. המערכת כוללת סט של מפתחות אור, סמלים מתדר גבוה, תדרים, וורטקסים, פרקטיקות, פרוטוקולים ותהליכים. המערכת תוקשרה לראשונה על ידי נילה נירמלה ראג'ו בשנת 2011 ומתרחבת כל הזמן.

אשמח לתרום לך. בכל שאלה אני כאן>