חופש ביטוי, יצירתיות ומימוש עצמי


אנרגיות טיפוליות, יעילות ומעצימות – למטפלים ולכולם

מתחברים לאנרגיות בחניכות קצרות (מרחוק) | קל ופשוט לשימוש מידי | בקליניקה ומרחוק

חופש ביטוי, יצירתיות
ומימוש עצמי

אנרגיות טיפוליות, יעילות ומעצימות – למטפלים ולכל אדם

מתחברים לאנרגיות בחניכות קצרות (מרחוק), קל ופשוט לשימוש מידי, לעצמך, בקליניקה ומרחוק

אפשרויות חדשות

לקבל יכולת מרגשת להפעיל "אבק פיות" עבורך, לקרובים שלך ולמטופלים. לפתוח מרחב לאפשרויות חדשות לחיים, להגשמה עצמית עם ביטחון, הנאה ושפע פיננסי.

חופש ביטוי ומימוש עצמי

כלים אפקטיביים, לעצמך ולמטופלים שלך: לצאת מהתקיעות, לקבל בהירות לדרך, לממש את היעוד באומץ, ביצירתיות, בהנאה, בחופש ביטוי ומוכנות להיראות בעולם.

התרחבות מקצועית

התרחבות מקצועית: יכולת לטפל במגוון רחב יותר של סוגיות ומטופלים, להרחיב את קהל הלקוחות, להציע שירותים חדשים, טיפולים חדשים וחניכות מרחוק.

קל ופשוט ליישום מידי
שדרוג חשוב לארגז הכלים
הדרכה מלאכית

5 אפשרויות לבחירה בקטגוריה זו של חניכות:

אבן חן כחולה מטטרון

עם אנרגיה זו תוכל להעצים את המטופלים שלך לבטא את עצמם ואת האמת שלהם בחופשיות, באומץ ובאדיבות. תעזור להם לקלוט מה האמת שלהם ואיך לתקשר אותה לאחרים מבלי לפגוע בהם. תתרום להם להיות מסוגלים לדבר מול קהל, להופיע, להרצות ולתקשר באופן מיטיב בכל מצב ובכל מערכות היחסים שלהם, אישיות ומקצועיות. תוכל גם לסייע לאנשים ביישנים להתבטא ביתר קלות. איך זה מתבצע?

לאחר החניכה, אפשר להפעיל את האנרגיה לפני כל אירוע חשוב כדי להיות במיטבך. אפשר לטפל באנרגיה בשילוב מדיטציה עם הדמיה ויזואלית להגשמת ביטוי עצמי. אפשר גם להעניק הילינג במגע או לשלוח מרחוק וגם, תדע איך לחבר אחרים לאנרגיה בחניכה, ולהעניק להם את הכלי לשימוש עצמי.

תרשמי אותי>

קרא עוד

ענן החוכמה של אבנדנטיה

אנרגיה זו תסייע לך לתרום בעיקר למטופלים שנמצאים בצומת דרכים ומתמודדים עם שאלות לגבי המשך הדרך שלהם. לכל מי שחש תקיעות בחיים שלו ומחפש השראה ורעיונות חדשים, במיוחד מקצועית. לכל מי שמחפש את עצמו ומה לעשות בחיים, שגם יהיה כיף וגם ריווחי כלכלית. האנרגיה נותנת מוטיבציה, מביאה השראה ורעיונות חדשים, מביאה מודעות לכישרונות ויכולות אישיים ומסייעת במימוש מטרת החיים. איך זה מתבצע?

לאחר החניכה, אפשר להפעיל את האנרגיה במחשבה ולשבת בה במדיטציה 15-30 דקות ופשוט לתת לרעיונות והשראה לבוא. וגם, תדע איך לתרום לאחרים איתה לחבר אליה בחניכה, ולהעניק להם את הכלי לשימוש עצמי.

תרשמי אותי>

קרא עוד

כדור אורב ORB של המלאך גבריאל

אנרגיה זו תפעל על שדה ההילה של המטופלים שלך ותעזור להם להרגיש ולהפוך יותר יצירתיים ומלאי ביטחון בלהראות את עצמם בעולם, בדרך טובה יותר מבעבר. עם אנרגיה זו תוכל לסייע להם להביא את החלומות שלהם לכדי מימוש והגשמה, במילוי משימות ודחיפה לכיוון הנכון. האנרגיה תפעיל "אבק פיות" בהילה של המטופלים שלך, כך שיהיו יותר יצירתיים ומלאי ביטחון עצמי וגם יותר במיטבם בכל פגישה. איך זה מתבצע?

לאחר החניכה, מפעילים את האנרגיה במחשבה פעם אחת והאורב הכדורי נוצר מיד סביב ההילה ומתחיל לתרום. תדע גם איך לתרום לאחרים מרחוק ואיך לחבר אחרים לאנרגיה בחניכה, ולהעניק להם את הכלי לשימוש עצמי.

תרשמי אותי>

קרא עוד

המגע של האלה אייר

עם אנרגיה חזקה זו תוכל לתרום למטופלים שלך לקלוט באופן עמוק מאד שהם ראויים לשפע, להרגיש ביטחון עצמי בעבודה ובחיים. תעזור להם למצות את החיים ולחיות אותם במלואם ולראות בבהירות ומה דרוש בשביל זה, ולממש את עצמם בשפע רוחני ופיזי. איך זה מתבצע? עצם קבלת החניכה כבר מספיק. היא פועלת כמו ברכה. אפשר מעת לעת לקרוא לה ולהפעיל מחדש:

פשוט לחשוב פעם אחת: "המגע של האלה אייר" ולקבל במשך 5 דקות. אפשר להעניק עם האנרגיה הילינג על הצ'אקרות ובעיקר מקלעת השמש ואפשר פשוט לשבת בה 15 דקות ולתת לאנרגיה לזרום בגוף. תדע איך לטפל באחרים וגם לחבר אחרים לאנרגיה בחניכה, ולהעניק להם את הכלי לשימוש עצמי.

תרשמי אותי>

קרא עוד

החץ של המלאך רפאל

אנרגיה מלאכית זו נהדרת למי שמחפש את עצמו ואת הכיוון בחיים. כמטפלים, זו אנרגיה חזקה שתפעל על צ'אקרת הלב של המטופלים שלך ותנקה אותה, כך שיוכלו לראות את עצמם באמת ולהתחבר לאלוהי. האנרגיה תאפשר להם בהירות מה הלב שלהם באמת רוצה – לחיים, ובכל סיטואציה ספציפית, דרך מסרים מהיקום, מודעות ותובנות עמוקות שיגיעו. איך זה מתבצע?

לאחר החניכה, אפשר להפעיל את האנרגיה במגוון דרכים, להעניק לעצמך ולאחרים הילינג במגע או לשלוח מרחוק, ובמהלכו ו/או לאחריו, יגיעו תובנות ובהירות לדרך. תדע גם איך לחבר אחרים לאנרגיה בחניכה, ולהעניק להם את הכלי לשימוש עצמי.

תרשמי אותי>

קרא עוד

חשוב לדעת:

1

מקור האנרגיות:

כל האנרגיות תוקשרו ממקור תודעה גבוה ביותר של מלאכי שרת ומאסטרים נעלים, על ידי המאסטרים הרוחניים גבריאלסן, הבית של קונדליני רייקי ועוד.

2

איך מתחברים לאנרגיות?

פשוט מאד. מתחברים לכל אנרגיה בתהליך אנרגטי קצר מרחוק שנקרא חניכה ונשלח לך באופן אישי, לאחר ההרשמה. משך כל חניכה עד 15 דקות. מיד לאחר מכן תהיה לך יכולת מידית להשתמש באנרגיה לעצמך ולאחרים, פרונטלית ומרחוק, וגם להעביר חניכות בעצמך. כל אחד יכול, גם בלי רקע מוקדם.

3

איך יודעים מה לעשות?

פשוט מאד. לאחר כל חניכה, תישלח לך חוברת הנחיות למייל. זה ממש לא מסובך וקל מאד להבין את אופן השימוש באנרגיות ואופן העברת חניכות. בכל מקרה, יש לך בית לחזור אליו בכל שאלה.

4

מחירון חדש מפוצל:

חניכה לשימוש עצמי בלבד: 150 ש"ח

חניכה כולל הסמכה למטפלים וחונכים: 250 ש"ח

5

איך נרשמים:

מעבירים תשלום באחת מהדרכים כאן למטה ונכנסים ישר לתור הרשומים

6

לוגיסטיקה:

החניכות יישלחו מרחוק עד 7 ימי עסקים
אין צורך בתיאום מראש או היערכות מיוחדת
לפני כל חניכה תישלח אליך הודעה לנייד
וכל הידע + תעודות ישלחו למייל

7

יש! אפשר להתחיל!

לאחר החניכות לאנרגיות שבחרת, אפשר מידית להתחיל לטפל בעצמך ובאחרים
כל הידע קל ופשוט ללימוד עצמי ובכל שאלה אפשר ליצור קשר בשמחה

להרחיב את אפשרויות הטיפול שלך בקליניקה ומרחוק

לתרום למטופלים באופן עמוק, מהותי, טרנספורמטיבי ויעיל

להתעצם אישית ביכולות הריפוי, תקשור והעצמה שלך

לדעת לחנוך אחרים לכל הטוב הזה בעצמך


אשמח מאד לתרום לך! לאחר ההרשמה נתחיל עם החניכות באושר

לתשלום בביט/מקס:
יש להעביר תשלום ל- 054-4430312

לתשלום בהעברה בנקאית:
כתבו כאן לוואטסאפ  ופרטי החשבון להעברה יישלחו

לאחר התשלום, יש לשלוח למייל או לוואטסאפ את רשימת החניכות שבחרת,
והזמנתך תכנס מיד לתור ותבוצע בהקדם ובשמחה.