מודעות זה לא תמיד גן של שושנים

מודעות זה לא תמיד גן של שושנים

מאמר מאת טליה פרנקל


החיים הם לא תמיד קשת בענן,
ומודעות – זה לא תמיד קל…


מה עושים?

מה ההבדל בין ease ל- easy? ואיך זה מתקשר למנטרה של אקסס קונצ'סנס1?
בא לי לכתוב כמה מלים על זה ומה יאפשר שזה יתרום?

המנטרה של אקסס: ™2all of life comes to me with ease & joy and glory

מומלץ לומר אותה 10 פעמים בלילה ועשר פעמים בבוקר. ספרו לי מה זה יוצר בעולם שלכם.

האם זה אומר שהכל יהיה עכשיו קל? לא בהכרח. מודעות, זה לא תמיד קל ונוח. וגם החיים, זה לא תמיד קשתות בענן ומרשמלו וורוד. ככל שמרחיבים מודעות ומנקים שיפוטים ונקודות מבט מגבילות, אנו ערים ליותר וקולטים יותר – בין אם מכל הישן שאנו מחזיקים ועולה מתוכנו ובין אם מהסביבה, מאנשים אחרים, מהאדמה וזה יכול ממש לקבל ביטוי פיזי ורגשי בגוף שלנו. אפשר לשפוט את זה כשזה קורה ולהגיע לכל מני מסקנות מצמצמות, או פשוט להיות באפשור וקבלה ולהשתמש בכלים כדי לנוע מעבר לזה יותר בקלות.

ההבדל בין קלות easy ל- נינוחות ease זה במובן של: לא משנה מה קורה (הטוב, הרע והמכוער – נקודות מבט מעניינות כמובן) – אנו בנינוחות בזה – לא מתערערים מזה או בתגובתיות אוטומטית לזה, אלא מסוגלים לנוע מעבר לזה בקלילות. אולי זה ייקח ימים, אולי שעות, אולי דקה. בכל מקרה, כשאין שיפוט מול זה, זה נהיה הרבה יותר קל.

פעם, הייתי די מופעלת מהסביבה ומדברים שקרו לי בחיים. עברתי הרבה דרמה וסבל ותקופות כואבות של יתמות מהורים, גירושין, מצוקה כלכלית והרשימה ארוכה…ככל ששחררתי מתוכי אמונות שהגבילו אותי – המציאות שלי השתנתה לחלוטין וממקום של כאב גדול הפכה לאושר גדול, שאין לו מלים מרוב שהוא עצום. עם זאת, מדי פעם היו אירועים שקראתי להם בזמנו "נפילות" או בשפה שהשתמשתי אז תכופות: "אני לא מאמינה שעוד פעם זה קורה לי! כבר עבדתי על זה! איך זה יכול להיות שזה שוב קורה?"

הרבה פעמים זה לקח אותי למקום של ספק גדול שאולי הכל שטויות ושום דבר לא באמת עובד. כל עוד האמנתי לזה הרגשתי נורא. ברגע שהורדתי את משקפי השיפוט והזכרתי לעצמי את כל מה שכבר יצרתי, ככל שהסכמתי להכיר  בו ובמקום להאמין בספק בחרתי להאמין בי, הספק איבד מהכוח שלו עלי ומשהו חדש נוצר.

"במקום להאמין בספק בחרתי להאמין בי
והספק איבד מהכוח שלו עלי"

היום יש לי את המודעות לקלוט כמה התרחבתי אז מחוץ לאזור הנוחות שלי, כן, להיות מאושרת עד הגג ומצליחה ובעוצמה שלי, היה מאד מבהיל מסתבר וחיפשתי עוגן בטוח, שאותו מצאתי ב- "אני המסכנה" של פעם. שיחזרתי אותה שוב ושוב באותן נפילות, כדי לחזור לאשליה שקניתי בה כמקור לביטחון שלי, שמעולם לא היה באמת. כבר הרבה שנים שסיפור חיי אינו מגדיר יותר את מי שאני. זה רק סיפור. אחד מתוך גודזיליונים של סיפורים אחרים שהייתי ואולי עוד אהיה ואני כל כך מעבר לסיפור הזה. כולנו מעבר לסיפור שלנו, גם אתם.

ואולי עכשיו הזמן להתחיל לשאול:
אם אין לי סיפור יותר שמגדיר אותי – מי אני באמת?


אז לסיכום, גם אם זה לא כל הזמן קסם ונצנצים וניסים וג'וי, מה אם זה עדיין בסדר? מה אם אפשר לנשום בזה? להיות בשאלה מול זה, ללא התנגדות ושיפוט? להשתמש בכלים המופלאים שיש לכם ולאפשר שינוי בקצב שלכם. כמה שחרור וחופש יש בזה. עוד על הכלים המופלאים ליצירת שינוי? אפשר לטייל פה באתר ולקלוט מה מהדהד קל ומרחיב ותרומה לחיים, אני מציעה להתחיל מכאן>

never give in, never give up, never quit
לעולם אל תיכנעו, לעולם אל תרימו ידיים, לעולם אל תפרשו – בפרט כשזה לא קל. פשוט להיות בשאלה, לבחור, להיפתח לאפשרויות אחרות ולתת ליקום לתרום לכם. מעניין מה זה ייצור?

מקווה שזה תרם.
תודה שהיית איתי
באהבה, טליה

הערות:

1)אקסס קונצ'סנס – אקסס מציעה לנו סט של כלים ותהליכים שמתוכננים על מנת לאפשר יותר תודעה לכולם, להכיר בעצמנו כהוויות האינסופית שאנחנו, להיות מודעים לגמרי, נוכחים לגמרי, בכל היבטי החיים וליצור את החיים שאנו מבקשים בקלות.

2)זוהי המנטרה של אקסס קונצ'סנס – מומלץ לומר 10 פעמים בבוקר ו-10 פעמים בלילה.

המאמר הזה מובא באהבה רבה
אשמח לשמוע אם זה תרם לך
אפשר לכתוב לי כאן>>

ואם מכירים מישהו שזה יכול לתרום לו,
אפשר לשתף בשמחה

תודה ♥ טליה