האלכימיה האנרגטית של כסף

יוצרת: טליה פרנקל

האלכימיה האנרגטית של כסף
יוצרת: טליה פרנקל

הקורס בהפסקה עד לחידוש רישיון CF

כתבו לי ואעדכן לגבי המועד הבא כאן>

האלכימיה האנרגטית של כסף זו לא כתה שמתאימה לכולם. בואו נתחיל מזה.

היא לא מתאימה למי שמחפש פתרון זמני או דרך רציונלית לייצר עוד הכנסה או התעשרות מהירה. היא לא מתאימה למי שמחפש תכנון סכמטי ומדריך to do list שיכניס כסף. כי זו לא כיתה על "לעשות"  (עוד כסף) אלא על "להיות" (עוד כסף) – ומתוך זה, לאפשר עוד ממנו בפיזי.

היא מתאימה למי שמוכן לשינוי תודעתי מהפכני, למי שמוכן לחולל טרנספורמציה מוחלטת בכל החוויה עם כסף וליצור חדש, ממעבר למציאות הזו.

אז, זה יותר לאמיצים, שמוכנים לקחת אחריות מלאה על החיים, לערער על התוקף של כל נקודת מבט שיש לכם על כסף ולהיפתח לאפשרויות אחרות לגמרי ליצירה.

money_alchemy_beingmoney

היא מתאימה למי שמוכן לשינוי תודעתי מהפכני, למי שמוכן לחולל טרנספורמציה מוחלטת בכל החוויה עם כסף וליצור חדש, ממעבר למציאות הזו.

אז, זה יותר לאמיצים, שמוכנים לקחת אחריות מלאה על החיים, לערער על התוקף של כל נקודת מבט שיש לכם על כסף ולהיפתח לאפשרויות אחרות לגמרי ליצירה.

הנה כמה דברים להתבונן בהם:

מה למדת במציאות הזו על כסף?
כמה מזה קבור עמוק בלא-מודע ומנהל אותך?
האם הנושא של כסף יוצר בך התרחבות או כיווץ?
האם מלהיב אותך לגלות מה עוד אפשרי עם כסף?
או בא לך לברוח מהנושא ולעוף מהדף הזה…

מה אם זה לא על לעבוד יותר קשה
אלא על להיות יותר אתם?

להיות בהתקשרות עם האלמנטים מחוללי התודעה ביקום, להיות מרחב אנרגיה ותודעה מחולל כסף יש-מאין, כאלכימאיי כסף שאתם? זה למי שמוכן לבחור בזה, גם אם כל זה נשמע הזוי לחלוטין…

הכתה המיוחדת הזו שיצרתי, זה המקום שבו נפרוץ את נקודות המבט והשיפוטים שיש לנו על כסף, נשחרר חסמים מימים ימימה, נתחיל להכיר במי שאנחנו באמת ונאפשר יצירת כסף פיזי מתוך אלכימאיות מטאפיזית אנרגטית.

כל דבר שכבר מגולם כפיזי בעולם שלנו הוא מהות אנרגטית עם תודעה שאפשר לתקשר אתה. מה אם אפשרי, להיות האלכימאים המגשרים בין המהות לבין הצורה שהיא לובשת במציאות שלנו וליצור עוד – מהכל? האם עכשיו הזמן?

כל דבר שכבר מגולם כפיזי בעולם שלנו הוא מהות אנרגטית עם תודעה שאפשר לתקשר אתה. מה אם אפשרי, להיות האלכימאים המגשרים בין המהות לבין הצורה שהיא לובשת במציאות שלנו וליצור עוד – מהכל? האם עכשיו הזמן?

רינת בן סימון

כל הזמן ניסיתי להבין כיצד אפשר לסכם את החוויה של הסדנה הזו. אז אני חושבת שהסדנה הזו היא אחת הסדנאות הכי מיוחדות, הכי לא ניתנות להגדרה והכי עוצמתיות שחוויתי. כמי שלא הגיעה עם הכשרה מוקדמת בתחום האקסס, קיבלתי בה כלי עבודה מעולים ובעלי ערך לשימוש יומיומי. אבל זה לא השוס….השוס והייחוד של הסדנה הזו בכך שהיא מאפשרת מרחב אין סופי לשאלה והתבוננות על כל דבר בחיים. היא פותחת את מרחב התודעה לעוצמה אינסופית, עוצמה שגלומה בכל אחד ואחת מאיתנו. היא מעצימה בטירוף ופותחת בפנינו עולם בלתי מוגבל לאינסוף אפשרויות יצירה. בעיניי זה כוח אדיר שקיבלתי ואימצתי הודות למפגשים שחווינו. אז תודה רבה לטליה המקסימה שחלקה את הידע, התובנות והשאלות הכל כך מדויקות איתנו, תודה על הנתינה, ההכלה והאמפטיה. קיבלתי תאבון לעוד ואני בטוחה שזו רק ההתחלה. רינת בן סימון, מינגלינק ניהול שיווקי ויח"צ

ענבר בן יהודה סלע

טליה יקרה, אחרי שהייתי אצלך באחד מערבי הניקויים היה ברור לי שאני מעוניינת ללמוד איתך עוד. פרגנתי לעצמי את הקורס אלכימיה אנרגטית של כסף, ליום הולדת וזו הייתה המתנה המושלמת. קשה לתאר את מה שמתרחש בקורס, הניקויים העמוקים, היכולת שלך להתחבר, לדייק, לגעת בכל אחד מהמשתתפים ולעזור לו לפגוש את הנקודות העמוקות והנסתרות שלו. ואת ההדהוד של עבודה עם אחד על כל שאר המשתתפים. הקורס הפגיש אותי עם היכולת המופלאה שלי ליצור ועם ההבנה שאפילו השמיים אינם הגבול. מרגישה ששחררתי כמות לא מבוטלת של נקודות מבט ושיפוטים וחוויתי פתיחה ופיתוח של יכולות היצירה שלי. כבר במהלך הקורס התחלתי להרגיש שדברים זזים עבורי ותוך כדי נולדה לי סדנא חדשה, ממש כאילו יצאה משום מקום. כיף גדול, המון תודה. ענבר בן יהודה סלע – עוסקת בארס, מנחת קורסי אקסס בארס, מטפלת בביאורגונמי ותטא הילינג

מבנה התכנית
(חדש ומורחב)

כללי לסדנה זו:

משך התכנית: 12 שבועות 12 שיעורים
באופן הבא:

– 4 סדנאות פרונטליות ברמה"ש
(כנס סיום כולל הפעלה אנרגטית ייחודית !)
– 8 שיעורים של עבודה עצמית
– ישלחו אליך מדי יום א'

– קבוצה סגורה למשתתפים
– תמיכה וליווי שוטף שלי
– תהליך אישי וקבוצתי
– אחריות אישית והתמדה

– יתכנו הפתעות בלתי צפויות…

מחירון כולל מע"מ:

השתתפות יחידה:
10% הטבה על תשלום אחד: 2400 ש"ח
או 6 תשלומים של 440 ש"ח
(בהוראת קבע חודשית
ולא ממסגרת האשראי שלך)

מחיר מיוחד לזוגות:
תשלום אחד 4200 ש"ח
או ב-7 תשלומים של 660 ש"ח
(בהוראת קבע חודשית
ולא ממסגרת האשראי שלך)

השתתפות חוזרת (במתכונת זו): 50%

אובי רז

תודה לך טליה ותודה עליך, תודה על קורס מרחיב תודעה ומנגן על נימי הנשמה, קורס המאפשר לנו להתחבר עוד ועוד להוויה האינסופית שאנחנו ולדעת שהכל אפשרי. תודה על רגישות והקשבה עמוקה, על יכולת ראיה רחבה אשר נתנה מקום לנוכחות שלנו ולדרך שלנו ומכסף ויצירה הגענו בקלילות לאלכימייים האנרגטיים שאנחנו. תודה על היוצרת הפנומנאלית שאת"

חיה זימן

איפה מתחילים...אלכימיה של הכסף...לדעתי יותר אלכימיה של החיים. התחלנו בכסף והרקענו שחקים שלא מזכירים ולו במעט כסף. מחפשת מילים לתאר את המופלא והקסום שנוצר מהאלכימיה הזו. לפתע, להיזכר מי אני במקור, השמחה, האושר, הקלילות, הבחירה, הקוסמת והיוצרת שאני, להגיע למהות, לבחור במהות ולהיות המהות שלי מי שאני באמת.. וואו. השינוי משמעותי, אמיתי ומיידי. תהליך עוצמתי ואישי בתוך סדנה קבוצתית, איך יכול להיות יותר תומך מזה? טליה אהובה, הליווי האישי, הקבוצתי, עצם היותך במרחב איפשר לבחור בשינוי בקלות ובשמחה ובפרט ברגעי הקושי. מודה לך ומוקירה את היותך, מי ומה שאת, אלכימאית מהלכת, מפזרת שפע ואהבה אינסופיים וללא תנאים. תודה רבה. אוהבת מאד. חיה זימן, הילרית, מטפלת ומלווה למהות

לובה ושי אלון

סוף סוף מצאנו מעט את המילים לתאר את החוויה המדהימה מהסדנה. תודה לך טליה יקרה על סדנה כה מעצימה, מרחיבת תודעה, משחררת, מדוייקת ופותחת לאין סוף אפשרויות! אחרי מעט התלבטות בחרנו לעבור את הסדנה הזאת ביחד כזוג ולהעניק את החוויה הזאת לעצמנו כמתנה ליום הנישואין. וואוו! אין מילים לתאר איזו תרומה יקרת ערך הייתה "האלכימיה האנרגטית של כסף" עבורנו וכמה עוצמתי וכיף היה לעבור את התהליך הזה כזוג. בסדנה נגענו בתחומים בעצמנו שהם כל כך הרבה מעבר לכסף! קילפנו שכבות, הצפנו רגשות, זיכרונות וכל כך הרבה נקודות מבט מגבילות. כבר תוך כדי הסדנה החל מהמפגש הראשון הרגשנו את השינוי באנרגיה, בתפיסה, דברים התחילו לזוז ולהיפתח, פתאום העזנו לחלום על דברים שעד אז פחדנו להעלות על הדעת וזה ממשיך ומהדהד בכל רגע בכל יום. והמפגש האחרון היה עוצמתי ברמה שאי אפשר לתרגם למילים. כמה כיף להיזכר ביוצרים הפנומנאליים הקסומים שאנחנו באמת ולהכיר בהם בכל יום! תודה לך טליה על מי שאת, על השאלות המדוייקות, על הרגישות וההקשבה ועל הסדנה הקסומה הזאת שמשנה חיים. לובה ושי אלון, מצפה רמון

סיגלית אלוני

טליה יקרה רוצה להוקיר ולהודות לך על מי שאת ועל השינוי שחוללת בחיי. באלכימיה של הכסף חוויתי איתך ארבעה מפגשים מדהימים ומרגשים . למדתי להתחבר ליוצרת שאני, להתיר את המחסומים ולשחרר את הקוסמת שבי. כמה עוצמה וחופש נכנסו לחיי מרגע שהבנתי שבהסכמה לבחור ולקבל אני זו שיוצרת ומעצבת כל דבר בחיי. טליה יקרה כל פגישה אתך היא חוויה מעצימה שמטיסה אותי לגבהים חדשים"

דנה רוזנברג

טליה אהובה, כששמעתי על הקורס שיצרת הנחתי שיש בו משהו מופלא והסתקרנתי, ואז סיפרו לי שהוא עוסק בכסף וגם ממשיך מעבר לכך, אבל באמת שלא שיערתי עד כמה מעבר. זו היתה חוויה מדהימה לשחרר, למוסס, לנדף ולהעיף כל כך הרבה מגבלות שאנחנו מחזיקים בכל כך הרבה נושאים ותחומים, להכיר ולהבין עד כמה זה משליך על דברים נוספים בחיינו. הרגשתי שמשהו עוצמתי זז ומשתנה, ואכן החוויות בקורס היו יוצאות דופן. לא יכולתי להסביר במילים, ואכן דברים עובדים לי פתאום ממקום אחר, זורם יותר, קליל יותר, והתובנות האלה באות לידי מימוש במציאות ופותרות דברים במערכות יחסים, בעסק וכמובן שבי. אז תודה ענקית וממליצה בחום על ״האלכימיה האנרגטית של הכסף״. באהבה. דנה רוזנברג, בעקבות הלב, מטפלת בתטא הילינג, אקסס בארס, ביואורגונומי ורוקחת.

שרה וייס

טליה יקרה, כמה אני שמחה שהשתתפתי בסדנה שלך "האלכימיה האנרגטית של כסף". רשמיה מהדהדים במרץ וימישיכו להדהד עוד זמן רב. כמה השראה את בהנחיה שלך, בנתינה המקצועית והאישית שלך וביכולתך לקחת נושא כמו כסף ובאצעותו להביא למידה וחוויה משמעותיים של נושאים רבים ונוספים, ואיכשהו כשהייתי שם היה פחות חשוב מה הנושא המרכזי מול שפע המידע, הידע וההתנסות. תודה על יצירתך שמביאה חוויה כל כך מעצימה, תודה לך על הדרך שבה הענקת והעברת את הידע ותודה לי שבחרתי להשתתף. ממליצה בחום לכל מי שנקודות מבט מרתקות על החיים מדברות אליו. בברכת אור ואהבה, שרה וייס, תהליכים אישיים ועסקיים, קורסים וסדנאות, מאסטר בתטא הילינג, מורה ומטפלת

חגית בן דוד

טליה אהובה ומדהימה, אין לי מושג מאיפה להתחיל אז התחיל מהתחלה, החויה המדהימה שלי מהסדנה: ההרשמה לסדנה הייתה מלווה עם הרבה לבטים עבורי, מאד התלבטתי אם זה מדוייק לי, במיוחד שבתקופה האחרונה למדתי כל מיני קורסים ולא ראיתי את השינוי שחיפשתי לראות או להרגיש, ממפגש למפגש הרגשתי שעוד משהו ממש משמעותי משתנה, הרגשתי שהגוף שלי ממש מגיב לכל כך הרבה, מהדברים שעולים בסדנה כאילו משנה את הרטט שלו , הבנתי שהגיע הזמן לעוד דברים לשנות להם את האוטומט, התעסקנו אולי בתחילה בנושא אחד שקשור לכסף, אבל הוא התפרס על כל חלק וחלק שבחיי, ועל מקומות כל כך עמוקים, על כל כך הרבה אמונות חוסמות שרובן ממש לא שלי, ההכלה שהייתה בקורס, אהבה, ההקשבה. הדיוק והנתינה שלך היו מדהימים, הטיפול בכל אחד מאתנו שהיה מוכן לשתף ולהיות חלק , היה מופלא וכל כך עוצמתי. תודה על קורס כל כך עוצמתי שעדיין מהדהד בי כל רגע ורגע. חייבת להוסיף שהמפגש האחרון היה עוצמתי ברמות שכמעט לא היכרתי, ממש מאתגר להסביר אותו במילים אבל אני מרגישה שינוי כל כך עוצמתי ממנו כל רגע ורגע, שכבות הוסרו ממני שאין לי מושג איפה הם התחבאו. מעריכה ומודה לך על הסדנה המדהימה והעוצמתית שעוד הולכת ומהדהד בי כל רגע ורגע" חגית בן דוד – מלווה לשינוי דרך מגע והקשבה, רפלקסולוגיה ופרחי באך, מטפלת ומנחה אקסס בארס ותהליכי גוף

הקורס בהפסקה עד לחידוש רישיון CF

כתבו לי ואעדכן לגבי המועד הבא כאן>