קורס רייקי לירידה במשקל

©Weight-loss Reiki

קורס לא שגרתי | ריפוי עמוק | מגוון כלים ושיטות-טיפול | לשינוי עצמי ולמטפלים

קורס רייקי לירידה במשקל

©Weight-loss Reiki

קורס לא שגרתי
ריפוי עמוק | מגוון כלים ושיטות-טיפול
לשינוי עצמי ולמטפלים

המועד הקרוב ברמת השרון:

אחרי החגים, יעודכן בקרוב

3 ימים ברצף | 10:00-17:30

המלצה מקדימה: בוגרי רייקי 2 או קונדליני רייקי

מהות הקורס:

זה לא קורס שגרתי. לא תוכנית להרזיה של דיאטה וספורט. זו הזמנה לתהליך עומק אישי מרפא, שינוי תפיסתי ורכישת כלים יעילים, ליצירת שינוי טבעי, כזה שקורה מעצמו.

הקורס מביא גישה חדשנית לנושא של ירידה במשקל. לא מתוך מאמץ, קושי, תסכול וניסיונות להתמיד במה שלא אוהבים. אלא, בחדוות יצירה וקלילות, בשותפות עם הגוף ובעזרת כלי-תודעה ושיטות הילינג ייחודיות, שנלמד בקורס.

למי זה מתאים ולמי לא:

הקורס מתאים למעוניינים בשינוי עצמי מהותי ולמטפלים שמעוניינים להעצים אחרים. מתאים רק למי שמוכן להתבונן לעומק פנימה בכנות ובאומץ, לשנות נקודות מבט, לאפשר ריפוי, להיפתח לאפשרויות, לשחרר היאחזות בתוצאה ולטפח גוף חדש לחיים. מספיק להיות מוכנים לבחור בזה. איך עושים זאת? כל זה נלמד בקורס.

הקורס לא מתאים למי שמצפה לפתרון קסם ולתוצאה מהירה. לא מתאים למי שמבקש ערבויות ולא מוכן לקחת אחריות אישית. לא מתאים, למי שלא מוכן להשקיע בעצמו, להתבונן פנימה, לאפשר ריפוי, להרחיב מודעות ולטפח שינוי לכדי מציאות, בקצב האישי.

כמה מלים מהלב:

הרבה שנים התביישתי בגוף שלי. הלב שלי היה מתכווץ מול המראה. שוב ושוב הייתי נחנקת מול שיפוטיות של אחרים ושל עצמי. הרגשתי שלא רואים אותי, בעוד שאני לא ראיתי את עצמי, ולא ממש חיבבתי את מה שראיתי. לא תיארתי לעצמי, שיבוא יום בו אוהב ואקבל את עצמי ואת גופי כפי שהוא ואהיה מאושרת, באופן בלתי תלוי במשקל. זה היה המפתח לשינוי. זה התחיל בתודעה וקבלה ואז – הגוף שלי השתנה.

שחררתי 31.5 ק"ג ממשקל גופי, ללא מאמץ ובטבעיות. אני עדיין נאמנה לשינוי ומאפשרת לו להמשיך, מתוך מודעות ושותפות עם הגוף שלי.

שיניתי את התפיסה. עשיתי בחירות חדשות. אפשרתי לגוף להתחיל לרטוט בתדר אחר. מסרתי את כל זה לרייקי – והגוף שלי החל להשתנות.

למדתי מה באמת עובד עבורי ומה לא. מה באמת יוצר ומה רק מחבל והורס, למדתי לזהות את הבורות ואיך לא ליפול וגם למדתי מה לעשות כשנפלתי, כדי לא להיתקע שם ולנוע קדימה. ראיתי, איך הכל נהיה קל, פשוט וטבעי, כשמכניסים לזה רייקי ותודעה.

שחררתי 31.5 ק"ג ממשקל גופי, ללא מאמץ ובטבעיות. אני עדיין נאמנה לשינוי ומאפשרת לו להמשיך, מתוך מודעות ושותפות עם הגוף שלי.

שיניתי את התפיסה. עשיתי בחירות חדשות. אפשרתי לגוף להתחיל לרטוט בתדר אחר. מסרתי את כל זה לרייקי – והגוף שלי החל להשתנות.

למדתי מה באמת עובד עבורי ומה לא. מה באמת יוצר ומה רק מחבל והורס, למדתי לזהות את הבורות ואיך לא ליפול וגם למדתי מה לעשות כשנפלתי, כדי לא להיתקע שם ולנוע קדימה. ראיתי, איך הכל נהיה קל, פשוט וטבעי, כשמכניסים לזה רייקי ותודעה.

הקורס הזה מאד מרגש אותי אישית. אין לי מלים לתאר, מה זה עבורי להביא את הבשורה הזו, שזה יכול להיות אחרת, בלי קשיים בדרך וגם אם כן, לדעת מה לעשות. הקורס הזה שיצרתי, נבע מעומק הלב שלי, מהמסע האישי שלי, בהירות תודעתית וכלים שסייעו לי אישית. זכות עבורי לתרום, לכל מי שזה מהדהד בו אישית ולמטפלים.

הקורס הזה מאד מרגש אותי אישית. אין לי מלים לתאר, מה זה עבורי להביא את הבשורה הזו, שזה יכול להיות אחרת, בלי קשיים בדרך וגם אם כן, לדעת מה לעשות. הקורס הזה שיצרתי, נבע מעומק הלב שלי, מהמסע האישי שלי, בהירות תודעתית וכלים שסייעו לי אישית. זכות עבורי לתרום, לכל מי שמבקש שינוי אישי ולמטפלים שמבקשים להעצים אחרים.

מה בקורס

חיבור לאנרגיה מלאכית של סחיאל, לשימוש מידי (עם או בלי רייקי). האנרגיה מקרקעת, מחברת לאדמה, מטמיעה אפירמציות לבחירתך בתת מודע, מולידה קשר חדש עם הגוף, מסייעת לירידה במשקל ביתר קלות ועוד. לאחר החיבור לאנרגיה, כל שנדרש זה לקרוא לה ולהיות בה, רבע שעה ביום.

נחווה מגוון של מסעות "אקפריאנסז" עם הוליפייר-רייקי  ותדר השלום, ממוקדים ביצירת: ריפוי אישי עמוק למקור/שורש העניין, ריפוי לכל תקופת העוברות, ריפוי לילדה הפנימית, להיות בשלום פנימי, אהבה עצמית, התעלות בתדר גוף-הוויה, לחזור הביתה לעצמך במהות ועוד.

– מהם מנגנוני החבלה הסמויים,
שחשוב להכיר אותם ולהימנע מהם?
– מהם המיתוסים שאסור להאמין להם?
– מהם המפתחות להגשמת גוף חדש?
– מהי אכילה רגשית (באמת) ואיך נמנעים?
– איך מבחינים בין רעב פיזי לרעב אנרגטי?
– איך מזינים את הגוף במודעות?
– מה עושים עם חשקים בלתי נשלטים?
– התמכרות – מה זה ואיך מטפלים?
– איך מטפחים שותפות ותקשורת עם הגוף?
– איך שומרים על איזון אנרגטי ורגשי?
– איך לא ליפול לבור?
– מה עושים כשנופלים לתוכו?
– איך נשארים בנתיב הבחירה?
– מה זה הלימה אנרגטית ואיך זה קשור?
– איך מפסיקים לשפוט ולהיות בתגובתיות?
– איך לטפח אהבה וקבלה עצמית?
– מגוון כלים ליומיום להמשך הדרך

נלמד ונתרגל מגוון כלים טיפוליים ודרכי-טיפול ברייקי, לזיהוי ושינוי אמונות מגבילות, ניקוי חסמים, ריפוי רגשי: אשמה, בושה, תסכול, הרס עצמי, ספק, פחד, שיפוט-עצמי. נלמד לטפל בהתמכרות לאוכל ודפוסים מגבילים. נלמד איך לתמוך בירידה במשקל עם הרייקי, לטפל לעומק בתת מודע, לנקות מהגוף רעלים ותאי שומן, לטפח אמון והגשמה של חדש, להטמיע הרגלים מיטיבים ליומיום ועוד.

ננקה תפיסות מגבילות מהאנושות, לגבי נשיות, משקל ויופי. נפתח מרחב לריפוי ברמת השושלת והד.נ.א וברמת הנשמה וננקה היבטים של: טראומות, התעללות, צורך בהסתרה, התגוננות ועוד.

נתחבר ונלמד אנרגיות מופלאות ומעצימות:
אנרגיה 1: "שיקוי של אהבה אלוהית"
אנרגיה 2: "להבה של התחדשות מהשמש"
אנרגיה 3: "פרח הנצחיות"
אנרגיה 4: רייקי גולד מילניום – לריפוי רגשי, טיפול בהתמכרויות, אכילה רגשית.
ואולי עוד…

הקורס מאפשר מרחב לטרנספורמציה אישית, התבוננות לעומק וניקוי אפקטיבי של מה שחוסם אותך וכלוא/מאוחסן בגוף. יהיה לך ליווי צמוד ממני ותמיכה בקבלת בהירות וריפוי הוליסטי, באופן המדויק עבורך.

למעוניינים בשינוי עצמי – ניצור תוכנית-עבודה אנרגטית ותודעתית לתמיכה בהמשך הדרך שלך (עוד אפשרויות בהטבה לבוגרים, פה למטה).

למטפלים מקצועיים – נדבר על איך לתמוך ביעילות במטופלים, בירידה במשקל.

הקורס מביא גישה חדשנית לירידה במשקל. שינוי שמתחיל בתודעה ומהדהד לגוף.

זה לא על דיאטה וספורט והתמדה במה שלא אוהבים.

זה על טרנספורמציה תודעתית, בחירות חדשות, מודעות מעשית וכלים ליומיום, שמאפשרים אחווה עם הגוף ושינוי משקל בטבעיות.

פורמט הקורס

3 ימים ברצף, ברמת השרון
בשעות 10:00-17:30

המועד הבא: אחרי החגים, יעודכן בקרוב

קורס טרנספורמטיבי  3 ימים

ההשקעה שלך:

2,100 ש"ח

אופן התשלום מראש
עד 12 תשלומים באשראי מאובטח או ביט

רישום לאחר שיחה מקדימה

לתיאום שיחה:

גילוי נאות: אנחנו נחווה ונלמד מגוון דרכי טיפול ייחודיות, הן ברייקי והן באנרגיות נוספות, שנתחבר אליהן בחניכות במהלך הקורס. כדי להיתרם אישית ולקבל את כל הידע, הכלים, הריפויים והחוויות המופלאות של הוליפיר-רייקי שנחווה, לא חובה להיות כבר מחוברים לרייקי, אבל זו המלצה חמה :). אפשרי בשמחה לבחור בזה בהמשך, במסגרת אישית איתי או קורס קבוצתי.

זו הזמנה לתהליך אישי מרפא עם הגוף, ניקוי חסמים לא מודעים, שינוי תפיסתי, בהירות לגבי מה באמת יוצר ומה לא, היכרות עם מנגנוני חבלה עצמיים סמויים ואיך לטפל בהם, ועם מפתחות-מאסטר תודעתיים להגשמה, שאפשר לאמץ וליישם מיד.

הקורס מביא גם אינספור כלים ודרכי טיפול ייחודיות (ברייקי ועם אנרגיות נוספות שנלמד), ומזמין אותך לחוויה שונה מהמוכר, להיות במרחב בטוח, מקבל ותומך ולדעת שיש לך גב אפקטיבי ותמיכה לדרך, עבורך אישית ומקצועית עם מטופלים. אם יש קריאה לזה בלב, אשמח מאד לתרום לך. טליה

בכל שאלה, לתיאום שיחה או הרשמה, כתבו לי לואטסאפ או כאן>

עוד אפשרויות במרחב הרייקי: