למה זה לא מצליח לי?

למה זה לא מצליח לי?

מרחב להגשמה

מאמר מאת טליה פרנקל

המאמר הזה מיועד לאלו מכם שחשים שדברים לא קורים כפי שהייתם רוצים למרות שאתם יודעים שמשהו אחר אפשרי. אז הנה כמה טיפים כלליים:

1. בחירה יוצרת

רצון זה לא בחירה. כשאנו רוצים משהו אנו אומרים ליקום "חסר לי" או "אין לי" וזו האנרגיה שאנו מושכים. כשאנו בוחרים, אנו אומרים ליקום איזה עתיד אנו מבקשים שיהיה לנו, לא מתוך חוסר ובחירה כזו, מתחילה תגובת שרשרת יקומית שתומכת במימוש הבחירה לכדי מציאות. בחירה היא הצעד הראשון בכל יצירה.

את רובנו לא לימדו לבחור. לימדו אותנו להחליט ולרוב מתוך מבחר מצומצם של אפשרויות כמו מה ללבוש בבוקר לפני הגן או בית הספר או מה לאכול לארוחת ערב. התרגלנו לקבל או להציב לעצמנו 2-3 אפשרויות לבחור מתוכן, בעוד שביקום יש שפע אינסופי ואין גבול לאפשרויות הבחירה שבאמת קיימות עבורנו.

תשאלו: איזה חיים ועתיד אני מבקש/ת שיהיו לי? תקלטו את האנרגיה של זה, והתחילו לבחור בזה כל יום מחדש מתוך פתיחות לכל הדרכים בהן זה יכול להופיע.

אישית, אני בוחרת כל יום מחדש בחיים. בוחרת להיות אני באמת, בוחרת לתרום ולשנות את העולם, בוחרת להרחיב תודעה ולהזכיר לכל מי שמוכן את עצמו האמיתי. בוחרת בחיים של קסם ובוחרת להכיר ביוצרת והקוסמת שאני. מאז שהתחלתי לבחור במקום רק לרצות ולהסתכל על מה שאין לי, החיים שלי התרחבו מעבר למה שמלים יכולות לתאר. בחירה – יוצרת.

מזמינה אתכם לבחור. במה תבחרו עכשיו ממש? תקלטו מה יוצר מרחב גדול יותר וקלילות בגוף ותעקבו אחר האנרגיה של זה. בחרו במה שאתם קולטים שירחיב את חיים ולא במה שמכווץ. תשאלו את הגוף ותדעו. ודעו – שבחירה אפשר תמיד לשנות. בחרו בלי להיות מחויבים לזה לנצח נצחים. מה אם זה רק ל-10 שניות הקרובות?

2. היו בהכרת תודה

הכרת תודה היא הבסיס לקבלה. כל שיפוט שיש לנו על הקיים פועל ככוח נגד כל מה שהחיים יכולים להיות עבורנו, נגד כל מה שאנו מבקשים שיהיה. שיפוטיות יוצרת נפרדות בינינו לבין אנשים, העולם, אפשרויות, שפע…וקוטעת על היכולת שלנו לקבל. כל בוקר, הכינו רשימת תודות. על מה אני מודה היום? והסכימו ולו ל-5 דקות להיות האנרגיה של הכרת תודה על כל מי ומה שנמצא בחייכם. מכל דבר ביקום אפשר לקבל תרומה אנרגטית – כשאנו מוכנים לקבל. כשאנו בהכרת תודה, נפתח מרחב לאפשרויות חדשות להיכנס לחיינו. על מה אתם מוקירים היום?

3. אחריות מלאה על החיים

אתם המקור להכל. אתם יכולים ליצור חיים מתוך בחירה מודעת וטיפוח שלה לכדי מציאות. החיים שלנו משקפים את הבחירות שלנו או את כל נקודות המבט על בסיסן יצרנו עד כה. היכן שאנו מסרבים לקחת 100% אחריות על חיינו ולא מכירים בעצמנו כמקור להכל, אנו מבטיחים חיים הרבה יותר מצומצמים ממה שיכול להיות לנו. כשלקחתי אחריות מלאה על חיי, כשחדלתי מלהאשים אחרים, כשהסכמתי להתבונן איך יצרתי את חיי ולקלוט שאני יכולה לבחור אחרת – הכל השתנה. אין דבר לשפוט במה שבחרנו ויצרנו עד כה. כל הטוב הרע והמכוער – נוצר מתוך יצירתיות רבה ועוצמה גדולה שכעת, אנו יכולים לדרוש מעצמנו להיות מחדש ולתעל אותה ליצירה של חיים מופלאים. הכירו בעצמם כיוצרים. הכירו ביצירתיות ובאנרגיה שהשתמשתם בה עד כה כדי ליצור. הסכימו ליצור עכשיו חדש, כזה שירחיב את חייכם להיות מלהיבים מעבר לכל מה שדמיינתם שאפשרי ותראו לאן זה ייקח אתכם…

4. שחררו מושקעות בתוצאה רצויה – היו פתוחים לאפשרויות

בואו לכל דבר שאתם יוצרים ועושים בלי נקודת מבט. בלי היאחזות בתוצאה ספציפית רצויה וזה יאפשר ליצירות שלכם את החופש להיות כל מה שהן יכולות להיות. ציפיות דוחות אפשרויות לחיים וגם, דברים (לרוב) לא נראים כמו שאנו מצפים וזה מתכון לשיפוט עצמי ואכזבה אם באים מושקעים בתוצאה אחת רצויה. נקו מראש כל נקודת מבט, ציפיה והיאחזות בתוצאה ותראו מה זה ייצור. אני עושה זאת לפני כל טיפול, סדנה, מפגש וזה מאפשר לי להיפתח לכל האפשרויות, להיות באפשור ולגמרי לקבל.

5. היו מוכנים לקבל

חוסר מוכנות לקבל זה אחד החסמים הגדולים ביותר. כל מה שיש לכם כרגע משקף כמה אתם מוכנים לקבל מזה: כסף, קלות, אהבה, הצלחה. הרחבה של המוכנות לקבל מאפשרת – לקבל. עוד מהכל. כל שיפוט שאנו מחזיקים חוסם קבלה. כמה אתם שופטים את עצמכם? את איך שהחיים שלכם נראים? אנשים אחרים? הסכימו כל יום לשחרר עוד מזה ולקבל יותר. זה מתחיל בלבחור בזה. ספרו לי מה זה יוצר.

6. תבקשו

לרובנו לא נעים לבקש בעוד שהיקום וכל האלמנטים בעלי התודעה ביקום מחכים שנבקש כדי להעניק לנו. בקשו – ותקבלו זו לא סתם קלישאה. מוכנות לקבל זה צד אחד של המטבע ומוכנות לבקש זה הצד השני. לכאורה יכולתי להחליף כאן את הסדר ולהתחיל עם "תבקשו". אז למה הוא בא אחרי מוכנות לקבל? כי אם אנו מבקשים בלי שאנו באמת מוכנים לקבל – האם נקבל? התחילו להתאמן בלבקש למשל: "יקום הראה לי משהו יפהפה היום" או כל בקשה אחרת. ראו שאתם באים לזה בלב פתוח וסקרן, ללא מושקעות בתוצאה, מתוך הכרת תודה על הקיים ומוכנות להרחיב את החיים ולקבל עוד ותנו ליקום לתת לכם גב.

7. אמון וטיפוח הבחירה

בכל מקום בו החלטנו שנכשלנו או שזה לא הצליח ולא עבד לנו – חיסלנו את מה שכבר נוצר שלא בהכרח ראינו עדיין. אתם רוצים לטפח את הזרעים שאתם זורעים בשדה האפשרויות של החיים ואתם מטפחים אותם דרך אמון והכרה במה שיצרתם, גם אם אינכם רואים זאת עדיין. אל תאמינו לספק כי הוא משקר. אל תאמינו לפחד כי כל מה שיוצא לו מהפה זה שקר. האמינו בכם וביוצרים שאתם ושאין דבר חזק יותר מזה ותנו למציאות לשקף את השינוי בקצב שלה. תשאלו: מה אני יכול/ה לעשות היום שיטפח את הבחירה שלי לכדי לבלוב? ותעקבו אחר האנרגיה. אתם תדעו מה לעשות.