ברכות של מפתחות אור

ברכות של מפתחות אור

תרומה אנרגטית מתדר גבוה
לשינוי אתגרים ומימוש מציאות חדשה
ביתר קלות

מתבצע מרחוק בהתאמה אישית
עם טליה פרנקל

מוסמכת להעניק ברכות אור
מטעם infinitehealing

איזה נושא בחייך מעיק עליך? מה משאלות הלב שלך?…

ואיך ברכות אור יכולות לתרום לזה?

ברכות של תדרים ומפתחות אור (Light keys blessings) נשלחות אליך מרחוק בתמהיל המותאם לך אישית. הברכות עושות שימוש באלמנטים של אור מהיקום, סמלים מתדר גבוה, וויברציות עוצמתיות ואפקטיביות. הן יודעות כיצד לשנות את האנרגיה של כל תחושה, מועקה או כל מצב בחייך שהיית רוצה לשנות, ויכולות לתרום למימוש של מציאות חדשה עבורך, הרבה יותר בקלות.

איך זה מתבצע?

שלב 1: שיחה מקדימה למיקוד וזיקוק התמהיל המדויק עבורך

לפני הכל, נערוך שיחה מקדימה, שבה תהיה לך האפשרות לשתף אותי בבקשות שלך. באמצעות תשאול מדויק וספציפי, נוכל לזקק את התמהיל המתאים לך ביותר של מפתחות אור ותדרים, אותם אשזור בברכות האנרגטיות שאשלח לך.

שלב 2: שליחת הברכה/ברכות מרחוק בהתאמה עבורך

בתיאום מראש, אשלח לך את הברכות האנרגטיות. כל שעליך לעשות זה – להיפתח לקבל ולאפשר שינוי. לפני הסשן ישלחו לך הנחיות ברורות מראש. לבחירתך – ברכה/ות בודדות או סדרה של 11 ימים ברצף (מומלץ בחום ע"י נילה נירמאלה ראג'ו מפתחת השיטה).

לכל האפשרויות ומחירון לחצו כאן>

לתיאום ובכל שאלה אפשר ליצור קשר:

ברכות אור

מתנה מהיקום

קצת על המפתחות והתדרים שמשתתפים בברכות:

מפתחות אור

מגוון מפתחות אור יכולים לתרום לך במשלוח ברכות האור: מפתח להמסת פחדים, מפתח ליותר קלות עם הכל ושחרור המאבקים בחייך, מפתח חיים שיכול לתרום לכל היבט של חייך ולהרחיב אותם עבורך לחיים של הנאה ובליס, מפתחות אהבה - לעצמך ומאחרים, לשחרר שיפוטיות ולהיות באהבה ללא תנאי, מפתח לדימוי עצמי חיובי וחיזוק בטחון עצמי, מפתחות לשגשוג ושפע - לנקות מגבלות לגבי כסף, ליצור ממנו יותר בקלות ולחיות ברווחה כלכלית, מפתח תהילה - להיראות יותר בעולם, להצליח בקריירה כאוטוריטה מוכרת, מפתח חסד ומפתח מאסטר לחיים מתוך מאסטריות, בטחון, עוצמה, מימוש ועוד...

תדרים וורטקסים

מגוון תדרים וורטקסים יכולים לתרום לך בברכות האור: תדר ליציאה מתקיעות, המסת מגבלות, חסימות, התנגדויות ואמונות מעכבות - יכול לתרום גם לסוגיות עקשניות מתמשכות, תדר למימוש כל מטרה במהירות האור, תדרים התומכים בגוף הפיזי ליותר בריאות, איזון, החלמה, קלילות, ניקוי והעלאת תדר לגוף שלך. תדרים לחיים יותר שופעים, משגשגים ומלאי סיפוק ומימוש עצמי, תדרים לאיזון רגשי, פתרון קונפליקטים ויצירת יותר אחווה, רוגע, שלום ושקט נפשי במערכות היחסים ובכל היבט של החיים, תדרים לשפע ושגשוג, לזרוח את האור שלך בעולם ולהרגיש שמקבלים אותך בכל מקום ועוד...

את כל הטוב הזה אני שוזרת בתמהיל של אור אישי לכל אחד

מול כל סוגיה שברצונך לשנות ומול כל נושא שברצונך להגשים – אפשר לתת לאלמנטים של אור לאפשר שינוי ביתר קלות עבורך, רק לבחור ולהסכים לקבל

כמה שיתופים מרגשים:

אפשרויות ומחירון:

(כל הברכות נשלחות  מרחוק בתיאום מראש. אפשר להזמין עבור אדם אחר באישורו)

ברכת-אור ראשונה / חד פעמית

נפגש תחילה לסשן טלפוני שבו: נדייק את הסוגיות, כל אתגר או קושי שברצונך לשנות וכמו כן, נקבל בהירות לגבי מה ברצונך ליצור ולהגשים. אנחה אותך בזיהוי הדחיסות האנרגטית הדורשת שינוי ונצא לסשן מעצים מרחוק של ברכות אור, בתמהיל של מפתחות אור ותדרים המותאם לך אישית.

מחירון כולל מע"מ:

ברכה ראשונה/חד פעמית: 200 ש"ח

סדרה של 3 ברכות אור ברצף

נתחיל עם סשן טלפוני, בהירות ויצירת תמהיל אישי עבורך (כאמור ב "ברכת אור ראשונה/חד פעמית) ונבצע את משלוח ברכת האור האישית. לאחר הברכה ה-1 ישלחו לך עוד 2 ברכות אור נוספות לחזק את התדר, לתמוך ולהעצים את לכל מה שנעשה בברכה הראשונה.

מחירון כולל מע"מ:

מחיר כולל לסדרה של 3 ברכות ברצף: 390 ש"ח

סדרה של 11 ברכות אור ברצף

סדרה של 11 ברכות הכי מומלצת ע"י נילה נירמאלה ראג'ו יוצרת השיטה. נתחיל עם סשן ראשוני (כאמור ב "ברכת אור ראשונה/חד פעמית) . לאחר הברכה ה-1 ישלחו לך עוד 10 ברכות אור נוספות ומעצימות לאפקט מואץ ביותר! ליצירת שינוי מהותי ומוחשי באופן מהיר יותר.

מחירון כולל מע"מ:

מחיר כולל ל-11 ברכות ברצף: 950 ש"ח  (עד 12 תשלומים באשראי)

אשמח מאד לתרום לך, אפשר לכתוב לי לוואטסאפ, נסדיר תשלום ונתאם לנו בשמחה:

הערה חשובה: הברכות משנות את האנרגיה הדחוסה והמגבילה ופותחות עבורך מרחב לבחירות ואפשרויות חדשות. חשוב לזכור, שיש לך חלק מהותי ביצירה הזו. יש לך אחריות אישית על חייך ועל הבחירות שלך. הברכות מדליקות את האור – הבחירה שלך לקבל – תפיץ את האור ותרחיב אותו בחייך לכדי מימוש גלוי. אם הנך מוכן/ה לכך, אשמח לתרום לך בכל ליבי.

זו הזמנה לאפשר לאלמנטים של אור ביקום לתרום לכל בקשה שלך

רקע על מפתחות אור:

מערכת מופלאה של כלים פשוטים ואפקטיביים מתדר גבוה, לעזרה עצמית, לגוף, לנפש, לחיים, לשינוי כל מצב מאתגר ומימוש כל מטרה ביתר קלות. ברוב הקורסים אפשר לקבל הסמכה לטפל באחרים, בין אם במשפחה וביקירים או כעוסקים מקצועיים. הכלים של מפתחות אור התפשטו בעולם תוך שנה ל- 45 מדינות כולל ישראל. זו הזמנה לחוות יותר קלות עם הכל ולהיות המאסטרים של החיים.

המערכת כוללת סט של מפתחות אור, סמלים מתדר גבוה, תדרים, וורטקסים, פרקטיקות, פרוטוקולים ותהליכים. מגוון רב של טכניקות פשוטות ללמידה עצמית, שמצריכות מספר דקות עד לשעות ספורות כדי ללמוד אותן. זה קל ופשוט. לומדים ומיישמים מיד. המערכת תוקשרה לראשונה על ידי נילה נירמלה ראג'ו בשנת 2011 ומתרחבת כל הזמן. יש כבר קהילה בינלאומית של עוסקים (כולל בישראל) במגוון כלים מבית infinite healing. במרחב זה מגוון אפשרויות לבחירה: קורס תדרים בסיס, פרוטוקול גוף שמח, בלופרינט – מסע למאסטריות, רפואת אור, קורס תדרים מתקדמים וורטקסים, חניכה לוורטקס אור, חניכות לשגשוג, הרמוניה ו- wellbeing, גריד להגשמה ממפתחות אור ותדרים, ברכות אור בהתאמה אישית, תכנית אקטיבציה לשגשוג ושפע, טיפולים של אור ועוד…

אשמח לתרום לך
בכל שאלה אני כאן>