גריד רייקי וקריסטלים – 21 יום של קסם

גריד רייקי וקריסטלים

21 יום של קסם

הסבב הקרוב מתחיל ב- 8.8.24

21 יום של אור והילינג מרחוק לריפוי ובריאות גוף-נפש, שפע והגשמה

זו הזמנה לקבל תמיכה יקומית לכל בקשה שלך, לקבל הילינג רייקי והמון אור לגוף, לנפש, לשפע והגשמה. בלי לחפור. בלי להתאמץ. בלי לעשות כלום. רק לקבל. כל היממה 21 יום ברצף.

כל גריד-רייקי בנוי ממערך קריסטלים + פתק אישי לכל משתתף עם בקשות מובנות וגם אפשרות להוסיף בקשות אישיות. המערכים מוטענים מדי יום באנרגיית רייקי (+ קסמים נוספים), באופן היוצר שדה כוח אנרגטי שמטפל בכולנו, תורם לכל מה שזקוק לריפוי ולכל משאלות הלב שלנו, תמיד באופן המיטיב ביותר עבורנו.

במשך 21 ימים, אנו נתמכים באופן רציף מתמשך. מקבלים טיפול רייקי מלא מרחוק כל לילה, הבקשות האישיות שלנו מקבלות סיוע גבוה בכל רגע ורגע. ומרחב חדש לאפשרויות נפתח עבורנו, לכל היבט של החיים. זה מבורך מאד. קל ופשוט ומתרחש ברקע עבורנו.

הסבב הקרוב מתחיל ב- 8.8.24

לאחר שהגריד מופעל לא ניתן להצטרף (רק בסבב הבא)

לאחר ההרשמה אכניס אותך למועד הקרוב ביותר

המועדים הבאים: 9.9, 10.10 וכן הלאה…

למחירון וההרשמה מהירה>

הטבה לחיילים: 1+1
רוכשים פתק אחד ונכנסים לשני המערכים

תוספת באהבה:

מאז המלחמה, הוספתי לכל סבב גריד 3 מפגשי זום באהבה. מסעות ריפוי מדיטטיביים, ללא עלות.

כל יום חמישי בשעה 21:00 במהלך 3 השבועות של הגריד.

אין חפירות ודיבורים. רק מדיטציית ריפוי עם האנרגיה החכמה.

אפשר לבוא כפי שאנחנו, בלי מצלמה, בפיג'מה, לשכב במיטה ולקבל. חצי שעה של הילינג.

האנרגיה חכמה ויודעת לאפשר טיפול מבורך ומדויק לכל אחד באופן אישי.

לאחר ההרשמה
אכניס אותך למועד הקרוב ביותר

למחירון וההרשמה מהירה>

שני מערכי גריד לבחירה:

גריד ריפוי גוף-נפש ו/או גריד שפע והגשמה

גריד ריפוי

מתמקד בשליחת רייקי לריפוי ואיזון גוף-נפש, חסינות וחיזוק הגוף ותרומה לכל אתגר פיזי. הגריד ישלח רייקי וקסמים לכל מה שיצא מאיזון ומבקש ריפוי בגוף, בנפש ובמציאות החיים וגם, לכל בקשות הריפוי האישיות של כל משתתף. כל יום, כל היממה, למשך 21 ימים. בנוסף, הגריד ישלח כל לילה טיפול רייקי אישי ממוקד-ריפוי לכל משתתף לסייע בשינוי של כל אתגר ויצירת גוף שמח, חסין ובריא.

גריד שפע והגשמה

מתמקד בשליחת רייקי למימוש בפועל של כל הבקשות לשפע והגשמה של כל המשתתפים. הגריד ישלח רייקי וקסמים להרחבת שפע, כסף, שגשוג, מימוש משאלות-לב ומגנוט אפשרויות חדשות מלהיבות לחיים. גריד שכולו שדה אנרגטי אדיר מוכוון לשפע והגשמה וכך כל היממה 24/7 למשך 21 ימים. בנוסף, הגריד ישלח כל לילה, טיפול רייקי אישי לכל משתתף לניקוי חסמי הגשמה ויצירת חדש.

אפשר להשתתף בגריד אחד או בשניהם

מספר הפתקים לרכישה לבחירתך

מחירון ואופן ההרשמה:

כללי:
לכל משתתף פתק אישי משלו. לא ניתן לכלול בקשות לכמה אנשים בפתק אחד. אפשר להשתתף בגריד אחד ואז לרכוש פתק יחיד או בשניהם, ואז לרכוש 2 פתקים. אפשר לרכוש פתק/ים עבור מישהו אחר, בהסכמתו. (הערה: כל פתק ממוקד-נושא. במקרה של ריבוי בקשות אישיות בנושאים שונים, יידרש פיצול ליותר פתקים). לאחר שמערכי הגריד הופעלו לא ניתן להוסיף/לשנות בקשות.
מחירון:
עלות השתתפות ל- 21 ימים בגריד אחד או בשניהם: 125 ש"ח לפתק משאלה יחיד למשתתף בגריד אחד (ריפוי או שפע והגשמה). 250 ש"ח ל- 2 פתקים (אחד בכל גריד או שני פתקי משאלות שונים בגריד אחד) וכן הלאה.

הטבה לחיילים: 1+1
רוכשים פתק אחד ונכנסים לשני המערכים

תוספת באהבה:

גם הפעם לאור התקופה, ממשיכה עם התוספת של 3 מפגשי זום מתנה, מסעות ריפוי מדיטטיביים עם הוליפייר רייקי. 3 ימי חמישי ברצף בשעה 21:00 (במהלך 21 ימי סבב הגריד)

זו הזמנה לקבל תרומה מהיקום לכל בקשה שלך, בקלות ובפשטות

אופן ההרשמה:

אופן ההרשמה: 1). נרשמים דרך החנות בקישור למטה או דרך ביט/פייבוקס ל- 0544430312. 2) שולחים לואטסאפ: שם מלא + שם אמא + בקשות אישיות אם יש (לכל המאוחר יופ לפני ההפעלה). אם לא שלחת הכל בסדר, בכל מקרה הפתק/ים עדיין יוכנו עבורך, רק על פי נוסח כללי מוכן מראש, בהתאם לגריד שנרשמת אליו. 3). אם נרשמת אחרי שהגריד הופעל אז המקום שלך מובטח מראש בגריד הבא בחודש העוקב.

לרישום למחזור הגריד הקרוב:

בכל שאלה:

הסבב הבא מתחיל ב-8.8.24

גם הפעם כולל 3 מפגשי זום מתנה

זו הזמנה לקבל תמיכה מהיקום לגוף, לנפש, לשפע ולכל משאלה שלך, בקלות ובפשטות, בלי מאמץ, בלי לעשות כלום, רק להתמסר ולקבל.

אושר.

קצת רקע על גריד רייקי וקריסטלים:

את גריד הקריסטלים של הרייקי אני מלמדת מזה שנים רבות בקורסי רייקי מאסטר  ויוצרת עם תלמידים באהבה. לפני כשנה, כשהתחיל הקורונה, קיבלתי הכוונה שמימית ליצור מחזורי גריד פתוחים לקהל הרחב. מאז ועד היום, היו כבר אינספור סבבים של מערכי גריד, כל סבב עם כ- 60-70 פתקים משאלות שקיבלו תרומה ממשית ומרגשת. כל פעם אני נרגשת מחדש וסקרנית לגלות מה הפעם ניצור ביחד. בחווייתי וגם מתוך עדויות משתתפים, זה רק נהיה יותר ויותר עוצמתי כל פעם מחדש.

איך זה מתבצע:

כל מערך גריד נבנה עם 7 קריסטלים לייזר קוורץ שקוף עוצמתיים, מטוהרים ומועצמים במגוון אלמנטים של אור. כל מערך מונח על סמל טיבטי אנטקראנה עוצמתי, התומך בריפוי והגשמה במציאות. בתוך כל גריד, אני מניחה פתקים מוכנים מראש עם בקשות אישיות, עבור כל משתתף. כל פתק מכיל את פרטי המקבל, בקשה לאיזון וריפוי או שפע והגשמה (בנוסח קבוע + בקשות אישיות באם התקבלו), וציורי סמלי רייקי אוסואי והוליפייר. כל הפתקים מבורכים בתדרים של אור.

מיד עם ההפעלה הראשונית של כל גריד נוצר שדה כוח אנרגטי שנשמר למשך כל היממה ותומך אנרגטית בכל הבקשות שבפתקים. כל יום למשך 21 ימים ברצף, אני מפעילה, מטעינה ומברכת את מערכי הגריד מחדש, באנרגיית רייקי מהתדר הגבוה ביותר, לייטריאן והוליפייר-רייקי, קסמים ומלאכים. כל הטענה מחזקת ומשמרת את שדה הכוח האנרגטי, שמקרין אנרגיית רייקי 24/7 לפתקים. כך, למשך כל התקופה, כל המשתתפים מקבלים תמיכה וטיפול רייקי יומיומי לריפוי, ניקוי חסמים, שפע והגשמה.

בעיני, זה פשוט פלא. אין לי מלים לתאר כמה חסד ואור ופלאים כבר חוויתי אישית ממערכי הגריד הללו וכמו כן מעידים מטופלים, תלמידים ומשתתפים ממחזורי גריד קודמים. זכות בשבילי כל פעם מחדש.

לאחר ההרשמה
אכניס אותך למועד הקרוב ביותר

למחירון וההרשמה מהירה>

רגעים של קסם: